Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
YellowLeonVT schreef:En ik hoop dat de andere organisaties ook entreegelden gaan vragen dan hoeven we deze discussies helemasal niet meer te voeren.
groeten uit Roosendaal.
cvgn
Uhmm, waarom kunnen zij het wel en jullie niet "zonder" die €30 ?
Wat je nu voorstelt is de omgekeerde wereld lijkt me.. Of niet ?
mantaboy schreef:YellowLeonVT schreef:En ik hoop dat de andere organisaties ook entreegelden gaan vragen dan hoeven we deze discussies helemasal niet meer te voeren.
groeten uit Roosendaal.
cvgn
Uhmm, waarom kunnen zij het wel en jullie niet "zonder" die €30 ?
Niet helemaal, echter ga ik niet weer de hele discussie voeren. Om in je buurt te blijven: In Hellendoorn heb je aardig last van bezopen publiek, in Barneveld ook, door de prijzen bij de Exotic Green een stuk minder. Je houd nu alleen de echte liefhebber over. Daar is het om te doen en voor die liefhebber doen we moeite.
Mag daar dan wat tegenover staan? Je praat nu net over 30€ of dat het een godsvermogen is.... Ga eens een dagje naar de Efteling...
mantaboy schreef:Dank je Hein! Dat bedoel ik....
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.YellowLeonVT schreef:Uhmm, waarom kunnen zij het wel en jullie niet "zonder" die €30 ?
Achtrs schreef:YellowLeonVT schreef:Uhmm, waarom kunnen zij het wel en jullie niet "zonder" die €30 ?
Euhm mischien hebben we niet allemaal een dik betaalde baan? ik ga nog naar school en ik wil naast de rally's ook nog een leven hebben duz die 30 euri geef ik dan liever ergens anders uit.
Bij rallys waarvoor je alleen een pakketje nodig hebt gaat sneller de vader met de zonen naar de rally (zoals ook al eerder genoemd). En die krijgen dan ook intresse dus de rallysport blijf bestaan/groeien. Om sponsors te trekken heb je publiek nodig want wat heb je aan je naam op een auto zonder dat iemand je naam ziet? En wat krijg je nu eenmaal voor die 30 euri? een pakket wat voornamelijk bestaat uit reclame, nou dat kijg je al genoeg in de bus en mail duz nej dankje....
EDIT:/ Ik zag net dat Wolter (paar posts terug ook goede standpunten heeft.)
mantaboy schreef:Edit: Je maakt zelf de keuze... Als het je teveel is, ben je dan een echte liefhebber?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten