Het laatste weekend van oktober stond voor het team van Stevensrallysport in het teken van de Rocar-tech Twenterally, een rally waar het team graag naartoe gaat om te rijden. Na een seizoen vol pech wilde de gebroeders Stevens eindelijk weer een keer zonder technische problemen aan de finish komen.
Op zaterdag werd in de vroege ochtend koers gezet naar Hengelo voor de verkenningen, meteen werd al duidelijk dat het een natte en soms spekgladde rally zou worden ivm de regen en uitgereden bochten.
Aan het begin van de avond vertrokken Wesley (aan het stuur) en Wim voor de eerste boucles van 3 proeven. De eerste proef was een beetje aftasten hoe de wegen erbij lagen en hoeveel water er nog zou zijn op het asfalt. Dit viel achteraf mee waardoor de bandenkeuze eigenlijk niet de juiste bleek te zijn. Op kp 3 werd het tempo wat opgevoerd en de broers waren op de 1e service dan ook tevreden met de tijden en dat de auto het goed volhield. (kp2 werd niet verreden)
Na de service was het de beurt aan Wim om te gaan rijden, ook hij moest er wat inkomen en aanvoelen wat de auto deed in deze omstandigheden maar de tijden waren op kp4 en 6 wel voldoende. (kp5 wederom niet gereden) waarna ze de dag afsloten op een 41e plaats algemeen en 3e in de klasse NC3.
Zondags werd er gestart met een lange service om alles na te kijken van de avond ervoor, de auto had nog geen krimp gegeven en dat was fijn na de technische tegenslagen eerder in het seizoen. Wesley begon weer met rijden voor de 1e boucles, al op de eerste kp werd duidelijk dat de regen van de nacht niet veel goeds hadden gedaan aan de proeven want het was nat en de bochten al flink uitgereden, toch hield Wesley de auto netjes op de weg en bleef de gevaren uit de weg.
Op kp2 werd er zoveel aangepast in de notes dat het voor Wim niet meer goed bij te houden was en dat hij misselijk werd, iets waar hij vaker last van heeft met lezen/schrijven/opletten tegelijk waardoor er werd besloten eerder van kant te wisselen dan gepland. Wim reed dus de publieksproef op en rond de diamantstraat, ook hier werden geen gekke dingen gedaan en lekker uitgereden. Op weg naar de hergroepering ging de auto wel weer raar doen dmv de tellerklok in de auto waar alle meters uitvielen en weer aangingen uit het niets, dit werd op de service meteen gevonden en opgelost, de dynamo had teveel water/olie opgeslokt waardoor deze niet meer goed werkte. Deze is grondig schoongemaakt en daarna was alles weer goed.
Wim reed ook kp 10 en 11 alleen daar werd helaas te veel tijd verloren op de 1e keer van Wesley dat er besloten werd om gewoon de laatste proef safe uit te rijden, de duisternis was ook al aan het invallen en ze hadden niet de extra lampen bij in de auto dus dan maar wat minder hard gaan dachten ze. Uiteindelijk pakken ze daar een 23e tijd algemeen waardoor ze nog wat stegen in de einduitslag.
Na een mooi weekend met een goed werkende auto werd de 26e plaats algemeen behaald en 2e in de klasse, iets waar het team wel trots op mag zijn na alle ellende van 2025.