Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SAS Officialteam schreef:.... meld je dan via onderstaand mail adres aan en dan zorgen wij dat het voor elkaar komt.
mvg Account software rallysprint commissie
Amazone schreef:SAS Officialteam schreef:.... meld je dan via onderstaand mail adres aan en dan zorgen wij dat het voor elkaar komt.
Welk mailadres?
SAS Officialteam schreef:Amazone schreef:SAS Officialteam schreef:.... meld je dan via onderstaand mail adres aan en dan zorgen wij dat het voor elkaar komt.
Welk mailadres?
op envelopje klikken Wea
paco schreef:SAS Officialteam schreef:Amazone schreef:SAS Officialteam schreef:.... meld je dan via onderstaand mail adres aan en dan zorgen wij dat het voor elkaar komt.
Welk mailadres?
op envelopje klikken Wea
Die van Wea ?, jij hebt er geen.
patlip schreef:ik houd me aanbevolen als ik de sprint maar wel kan navigeren bij tom looijen in de astra
groetjes patrick lipholt navigator tojarally.nl
Sjeik1981 schreef:DIt lijkt mij ook wel wat, ik heb er al eens met mijn broertje over gehad, ben echter nog niet officeel rally oficial? is dit een probleem of ga je dan met paar ervaren officials mee????
Graag jullie reactie
Ned rally schreef:Sjeik1981 schreef:DIt lijkt mij ook wel wat, ik heb er al eens met mijn broertje over gehad, ben echter nog niet officeel rally oficial? is dit een probleem of ga je dan met paar ervaren officials mee????
Graag jullie reactie
Erik,
de kennis krijg je door ervaring en door een cursus Basisofficial. Zonder cursus mag je ook mee maar het streven is om toch de cursus te volgen (1 dagdeel) Je staat in eerste instantie bij een ervaren official.
Als je al mee wil als official meld je dan aan. Je mag bij ons (Officialclub Midden-Nederland) al in Hengelo mee. Stuur mij een PB of mail naar officials@nederlandrally.nl.
Officials zijn altijd welkom en nog steeds hard nodig om de klassementsproeven te bemannen. Dit hebben we zaterdag ook weer in Putten gezien. (schrappen van km's door te weinig officials)
Zie ik je mail tegemoet?
SAS Officialteam schreef:Ned rally schreef:Sjeik1981 schreef:DIt lijkt mij ook wel wat, ik heb er al eens met mijn broertje over gehad, ben echter nog niet officeel rally oficial? is dit een probleem of ga je dan met paar ervaren officials mee????
Graag jullie reactie
Erik,
de kennis krijg je door ervaring en door een cursus Basisofficial. Zonder cursus mag je ook mee maar het streven is om toch de cursus te volgen (1 dagdeel) Je staat in eerste instantie bij een ervaren official.
Als je al mee wil als official meld je dan aan. Je mag bij ons (Officialclub Midden-Nederland) al in Hengelo mee. Stuur mij een PB of mail naar officials@nederlandrally.nl.
Officials zijn altijd welkom en nog steeds hard nodig om de klassementsproeven te bemannen. Dit hebben we zaterdag ook weer in Putten gezien. (schrappen van km's door te weinig officials)
Zie ik je mail tegemoet?
Niet om het een of ander , maar we proberen voor de MAC een eigen official club op te zetten !! Dit ivm met ons evenement wat we komend jaar op 1 maart organiseren !!
Erik , als je het leuk vind kunnen we zorg dragen dat je in januari je cursus krijgt zodat je je licentie haalt en zo veel plezier kunt beleven aan de rally .
ik zie je reactie tegemoet mvg Rudy
Sjeik1981 schreef:DIt lijkt mij ook wel wat, ik heb er al eens met mijn broertje over gehad, ben echter nog niet officeel rally oficial? is dit een probleem of ga je dan met paar ervaren officials mee????
Graag jullie reactie
kraats schreef:Sjeik1981 schreef:DIt lijkt mij ook wel wat, ik heb er al eens met mijn broertje over gehad, ben echter nog niet officeel rally oficial? is dit een probleem of ga je dan met paar ervaren officials mee????
Graag jullie reactie
Ik heb afgelopen jaar ook eens een hele dag als official mogen fungeren. Dat was leuk. Al ben je wel druk zo tijdens een proef op een stuk waar veel publiek komt. Wij zijn toen ook eerst een keer gewoon meegegaan en ja, je leert veel op zo'n dag. Welke club je kiest is aan jouw natuurlijk maar ik ben toen met de official club midden Nederland meegeweest en dat is toen goed bevallen. Maar dat zal bij een andere club ook wel goedkomen, denk ik. Moet je gewoon een keer doen dan doe je in het ieder geval ervaring op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten