Nieuwe Official Club Veenendaal

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Nieuwe Official Club Veenendaal

Berichtdoor RG-Rallysport » vr sep 07, 2007 17:09

Wij organiseren uit naam van de MAC Veenendaal komend jaar de Account software rallysprint ( misschien beter bekent als de veenendaal sprint ) , hiervoor wil de MAC zeer graag een eigen official club opzetten .

Dus is rally je passie en zoek je een leuke uitdaging en heb je zin om onze organisatie te komen versterken meld je dan via onderstaand mail adres aan en dan zorgen wij dat het voor elkaar komt.

mvg Account software rallysprint commissie
RG-Rallysport

Re: Officials voor de Account software rallysprint

Berichtdoor Amazone » vr sep 07, 2007 17:33

SAS Officialteam schreef:.... meld je dan via onderstaand mail adres aan en dan zorgen wij dat het voor elkaar komt.

Welk mailadres? :wink:
Amazone

Berichtdoor RG-Rallysport » vr sep 07, 2007 17:38

Amazone schreef:
SAS Officialteam schreef:.... meld je dan via onderstaand mail adres aan en dan zorgen wij dat het voor elkaar komt.

op envelopje klikken Wea :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor MartijnS » vr sep 07, 2007 18:24

Niet te zien in je profiel hoor.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor paco » vr sep 07, 2007 19:07

SAS Officialteam schreef:
Amazone schreef:

Die van Wea ?, jij hebt er geen.
paco

Berichtdoor RG-Rallysport » vr sep 07, 2007 21:01

paco schreef:
Amazone schreef:

Die van Wea ?, jij hebt er geen.

Hmm staat hier wel , maar adres staat ook onderin de ondertekst :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor patlip » vr sep 07, 2007 22:16

ik houd me aanbevolen als ik de sprint maar wel kan navigeren bij tom looijen in de astra

groetjes patrick lipholt navigator tojarally.nl
LIPSTICK stickers
patlip

Berichtdoor RG-Rallysport » di okt 16, 2007 13:32

patlip schreef:ik houd me aanbevolen als ik de sprint maar wel kan navigeren bij tom looijen in de astra

groetjes patrick lipholt navigator tojarally.nl

Dat zal niet meevallen Patrick !! tegelijk rijden en official zijn . :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor Sjeik1981 » di okt 16, 2007 15:59

DIt lijkt mij ook wel wat, ik heb er al eens met mijn broertje over gehad, ben echter nog niet officeel rally oficial? is dit een probleem of ga je dan met paar ervaren officials mee????

Graag jullie reactie
Sjeik1981

Berichtdoor Ned rally » di okt 16, 2007 18:44

Sjeik1981 schreef:DIt lijkt mij ook wel wat, ik heb er al eens met mijn broertje over gehad, ben echter nog niet officeel rally oficial? is dit een probleem of ga je dan met paar ervaren officials mee????

Graag jullie reactie

Erik,

de kennis krijg je door ervaring en door een cursus Basisofficial. Zonder cursus mag je ook mee maar het streven is om toch de cursus te volgen (1 dagdeel) Je staat in eerste instantie bij een ervaren official.

Als je al mee wil als official meld je dan aan. Je mag bij ons (Officialclub Midden-Nederland) al in Hengelo mee. Stuur mij een PB of mail naar officials@nederlandrally.nl.

Officials zijn altijd welkom en nog steeds hard nodig om de klassementsproeven te bemannen. Dit hebben we zaterdag ook weer in Putten gezien. (schrappen van km's door te weinig officials)

Zie ik je mail tegemoet?
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor RG-Rallysport » di okt 16, 2007 19:31

Ned rally schreef:
Sjeik1981 schreef:DIt lijkt mij ook wel wat, ik heb er al eens met mijn broertje over gehad, ben echter nog niet officeel rally oficial? is dit een probleem of ga je dan met paar ervaren officials mee????

Graag jullie reactie

Erik,

de kennis krijg je door ervaring en door een cursus Basisofficial. Zonder cursus mag je ook mee maar het streven is om toch de cursus te volgen (1 dagdeel) Je staat in eerste instantie bij een ervaren official.

Als je al mee wil als official meld je dan aan. Je mag bij ons (Officialclub Midden-Nederland) al in Hengelo mee. Stuur mij een PB of mail naar officials@nederlandrally.nl.

Officials zijn altijd welkom en nog steeds hard nodig om de klassementsproeven te bemannen. Dit hebben we zaterdag ook weer in Putten gezien. (schrappen van km's door te weinig officials)

Zie ik je mail tegemoet?

Niet om het een of ander , maar we proberen voor de MAC een eigen official club op te zetten !! Dit ivm met ons evenement wat we komend jaar op 1 maart organiseren !!

Erik , als je het leuk vind kunnen we zorg dragen dat je in januari je cursus krijgt zodat je je licentie haalt en zo veel plezier kunt beleven aan de rally .

ik zie je reactie tegemoet mvg Rudy
RG-Rallysport

Berichtdoor Ned rally » di okt 16, 2007 19:57

Ned rally schreef:

Graag jullie reactie

Erik,

Zie ik je mail tegemoet?

Niet om het een of ander , maar we proberen voor de MAC een eigen official club op te zetten !! Dit ivm met ons evenement wat we komend jaar op 1 maart organiseren !!

Erik , als je het leuk vind kunnen we zorg dragen dat je in januari je cursus krijgt zodat je je licentie haalt en zo veel plezier kunt beleven aan de rally .

ik zie je reactie tegemoet mvg Rudy

Volgens mij is ervaring VOOR een basisofficialcursus/examen belangrijk!

Door mee te lopen voordat er een cursus gedaan wordt heb je meer inzicht en daarom proberen we altijd eerst een aantal wedstrijden met een ervaren official mee te laten lopen....
Veenhuizen Groep Nederland Rally
Officialclub Midden-Nederland
www.nederlandrally.nl
Ned rally

Berichtdoor kraats » di okt 16, 2007 20:15

Graag jullie reactie

Ik heb afgelopen jaar ook eens een hele dag als official mogen fungeren. Dat was leuk. Al ben je wel druk zo tijdens een proef op een stuk waar veel publiek komt. Wij zijn toen ook eerst een keer gewoon meegegaan en ja, je leert veel op zo'n dag. Welke club je kiest is aan jouw natuurlijk maar ik ben toen met de official club midden Nederland meegeweest en dat is toen goed bevallen. Maar dat zal bij een andere club ook wel goedkomen, denk ik. Moet je gewoon een keer doen dan doe je in het ieder geval ervaring op.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Mr.T » di okt 16, 2007 20:19

kraats schreef:

Graag jullie reactie

Ik heb afgelopen jaar ook eens een hele dag als official mogen fungeren. Dat was leuk. Al ben je wel druk zo tijdens een proef op een stuk waar veel publiek komt. Wij zijn toen ook eerst een keer gewoon meegegaan en ja, je leert veel op zo'n dag. Welke club je kiest is aan jouw natuurlijk maar ik ben toen met de official club midden Nederland meegeweest en dat is toen goed bevallen. Maar dat zal bij een andere club ook wel goedkomen, denk ik. Moet je gewoon een keer doen dan doe je in het ieder geval ervaring op.

Kan jij nog iets leren dan :mrgreen:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor patlip » di okt 16, 2007 20:22

ja en als je eenmaal een poosje mee draait als official
raak je zo besmet met het rallyvirus dat je gaat navigeren of rijden

groetjes patrick lipholt
LIPSTICK stickers
patlip

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden