Onder de achterkant van de rolstoel schuiven, wielen eraf pakken en klaar.....
Heb inmiddels begrepen dat deze persoon dit al vaker heeft meegemaakt
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Olde Meule schreef:
Neem me niet kwalijk Niek met deze persoon hoe vriendelijk of je ook bleef hij had meer respect voor je als je hem door zou laten gaan, invalide of niet voor hem gelde slecht's de feestent "want zijn vrienden gingen daar toch ook naar toe" zelfs bij de dubbel nul verklaarde hij dat hij graag naar huis wilde maar werd telkens op gehouden door die vervelende gele crewtjes.
Zelfs onder begeleiding v/d dubbel nul thuis gekomen toch naar de feestent (slecht's drie posten verder en dan binnen door) hoe vervelend ook te zijn hij kwam er wel, hij liet zich niet tegen houden want zijn vrienden mochten ook verder! Aan gekomen voor de eerste chicane van Achtmaal (werd een vriendelijke maar pitige preek door mijn mede marshall gehouden) twijfelend toch verder gaan (terwijl er rijders op de proef zitten) door de chicane (vriendelijk verzoek ik hem om v/d kp te gaan "gelukkig maar") via de start krijg je nog dik gedrukt te horen om eerst eens goed af te wachten wat er gaat gebeuren en dan te hanteren alvorens je de start op geroept.
(wat sta je dan in gods naam te doen op je post!?) Terwijl je v/d veiligheid van een invalide in een rolstoel je eigen conclussies moet trekken wordt je bestraft terwijl je bedoelingen goed bedoeld zijn! Hij heeft het zover kunnen trekken dat de kp stil gelegd werd, hij zou ter plekke door twee auto's van de organisatie opgevangen worden en nog was hij in staat om verder te gaan (al kokend ben ik voor hem gaan staan met de brandblusser in mijn hand, als je gaat "prima" doe je best als je zo graag een wit pak wild! "slik" dan blijf ik toch maar even staan want ik wil nog wel verder richting feestent.)
Niek als iemand tot het uiterste v/h uiterste gaat hoe hou jij hem nog in de hand!?
Geestig "zo'n opmerking" J.G!
Holkers schreef:Was dit de 3de doorkomst? Heb daar 2 van de 3 doorkomsten gestaan (en zal er volgend jaar weer staan, hoef ik geen lunchpakket mee te nemen).
Olde Meule schreef:Holkers schreef:Was dit de 3de doorkomst? Heb daar 2 van de 3 doorkomsten gestaan (en zal er volgend jaar weer staan, hoef ik geen lunchpakket mee te nemen).
Waarom hoef jij dan geen lunchpakket mee te nemen?!
Holkers schreef:iets met koffie en BBq'ende bewoners van Achtmaal
Olde Meule schreef:Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?
Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten van uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten?!
pipo schreef:Olde Meule schreef:Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?
Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten van uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten?!
Belgie ja daar heb je een punt
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.pipo schreef:Olde Meule schreef:Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?
Belgie ja daar heb je een punt
Olde Meule schreef:Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?
Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten in uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord (driehoek, pas op u staat voor een uitrem-zone) toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten voor publiek, marshall's, organisatie en de rijder's?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast