Aflinten, wat kan beter en wat hoort niet!?

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor WillemN » zo jul 22, 2007 10:22

Standaard voor iedere official, leeg bierkrat.

Onder de achterkant van de rolstoel schuiven, wielen eraf pakken en klaar..... :wink:

Heb inmiddels begrepen dat deze persoon dit al vaker heeft meegemaakt
WillemN

Berichtdoor Collin » zo jul 22, 2007 21:35

Misschien had iemand die man ook even kunnen begeleiden????
Collin

Berichtdoor mantaboy » zo jul 22, 2007 21:49

Double A Rallyteam schreef:Misschien had iemand die man ook even kunnen begeleiden????

Misschien moet hij eerst eens luisteren?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Collin » zo jul 22, 2007 22:34

mantaboy schreef:
Double A Rallyteam schreef:Misschien had iemand die man ook even kunnen begeleiden????

Misschien moet hij eerst eens luisteren?

Lekker simpele denkwijze
Collin

Berichtdoor Holkers » zo jul 22, 2007 22:40

Olde Meule schreef:
Neem me niet kwalijk Niek met deze persoon hoe vriendelijk of je ook bleef hij had meer respect voor je als je hem door zou laten gaan, invalide of niet voor hem gelde slecht's de feestent "want zijn vrienden gingen daar toch ook naar toe" zelfs bij de dubbel nul verklaarde hij dat hij graag naar huis wilde maar werd telkens op gehouden door die vervelende gele crewtjes.
Zelfs onder begeleiding v/d dubbel nul thuis gekomen toch naar de feestent (slecht's drie posten verder en dan binnen door) hoe vervelend ook te zijn hij kwam er wel, hij liet zich niet tegen houden want zijn vrienden mochten ook verder! Aan gekomen voor de eerste chicane van Achtmaal (werd een vriendelijke maar pitige preek door mijn mede marshall gehouden) twijfelend toch verder gaan (terwijl er rijders op de proef zitten) door de chicane (vriendelijk verzoek ik hem om v/d kp te gaan "gelukkig maar") via de start krijg je nog dik gedrukt te horen om eerst eens goed af te wachten wat er gaat gebeuren en dan te hanteren alvorens je de start op geroept.
(wat sta je dan in gods naam te doen op je post!?) Terwijl je v/d veiligheid van een invalide in een rolstoel je eigen conclussies moet trekken wordt je bestraft terwijl je bedoelingen goed bedoeld zijn! Hij heeft het zover kunnen trekken dat de kp stil gelegd werd, hij zou ter plekke door twee auto's van de organisatie opgevangen worden en nog was hij in staat om verder te gaan (al kokend ben ik voor hem gaan staan met de brandblusser in mijn hand, als je gaat "prima" doe je best als je zo graag een wit pak wild! "slik" dan blijf ik toch maar even staan want ik wil nog wel verder richting feestent.)

Niek als iemand tot het uiterste v/h uiterste gaat hoe hou jij hem nog in de hand!?

Geestig "zo'n opmerking" J.G!

Was dit de 3de doorkomst? Heb daar 2 van de 3 doorkomsten gestaan (en zal er volgend jaar weer staan, hoef ik geen lunchpakket mee te nemen).
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Olde Meule » ma jul 23, 2007 14:00

Holkers schreef:Was dit de 3de doorkomst? Heb daar 2 van de 3 doorkomsten gestaan (en zal er volgend jaar weer staan, hoef ik geen lunchpakket mee te nemen).

Waarom hoef jij dan geen lunchpakket mee te nemen?!
Olde Meule

Berichtdoor Holkers » ma jul 23, 2007 14:21

Olde Meule schreef:
Holkers schreef:Was dit de 3de doorkomst? Heb daar 2 van de 3 doorkomsten gestaan (en zal er volgend jaar weer staan, hoef ik geen lunchpakket mee te nemen).

Waarom hoef jij dan geen lunchpakket mee te nemen?!

iets met koffie en BBq'ende bewoners van Achtmaal
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Olde Meule » ma jul 23, 2007 21:17

Holkers schreef:iets met koffie en BBq'ende bewoners van Achtmaal

Nou de koffie smaakte wel, alleen zie ik nog telkens die witte bodum en van vlees hadden ze blijkbaar veel te kort of waren het van die kleine stukjes dat kan ook wel eens zo zijn!?

Tja ja tussen de tweede en de derde proef v/d hel hebben we onze soep met ballen maar opgewarmt en zelfs het publiek keek hun ogen uit ("jongens proost") waarop ik riep wij zetten het op het soepen, gaan jullie maar naar de tent dan nemen wij er nog ééntje proost!
Met een fraaie blik in hun ogen kon het publiek, de veiligheids auto (v/d knaf) en de dubbel nul er wel om lachen zelfs de veiligheids auto stopte "jongens het is al laat maar hebben jullie nog een bakje koffie" nee?! we hebben het alleen maar op het soepen gezet "jongens jongens, jongens hebben jullie dan een bakje over dan soepen we gezellig de proef af" dat komt wel goed, maar wel blazen als je controle krijgt hé heren!

En dat zijn nu van die mooie en gezellige momenten waar je met plezier voor naar de rally toe gaat als vrijwilliger!
Olde Meule

Berichtdoor Olde Meule » do jul 26, 2007 8:09

Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?

Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten van uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten?!
Olde Meule

Berichtdoor pipo » do jul 26, 2007 8:17

Olde Meule schreef:Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?

Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten van uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten?!

Belgie ja daar heb je een punt :wink:
pipo

Berichtdoor SylviaVisser » do jul 26, 2007 8:36

pipo schreef:

[off topic] Hé je leeft nog wel :wink: :D [off topic uit]
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Olde Meule » do jul 26, 2007 8:48

pipo schreef:

Een punt van een probleem of een punt van aanpak, wat bedoel je er precies mee "Pipo"!? :roll:
Olde Meule

Berichtdoor FCT65FAN » zo jul 29, 2007 20:33

Deze 'pipo" zegt het wel maar komt zijn grappen niet na, na wat hij zegt!?
FCT65FAN

Berichtdoor Olde Meule » zo jul 29, 2007 22:11

Uitrem-zone's wat kan beter en wat hoord niet volgens jouw!?

Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten in uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord (driehoek, pas op u staat voor een uitrem-zone) toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten voor publiek, marshall's, organisatie en de rijder's?!
Olde Meule

Berichtdoor HJD » zo jul 29, 2007 23:03

Denk jij dat we het hier in Nederland nog niet zo gek doen of kan het beter zoals in België, dwarslinten in uitrem-zone's, of moet er een (nieuw) bord (driehoek, pas op u staat voor een uitrem-zone) toegevoegd worden aan het uit einde v/d uitrem-zone's wat denk jij om de veiligheid te kunnen vergroten voor publiek, marshall's, organisatie en de rijder's?!

Ik vind het prima zoals het nu in Nederland is. Over het algemeen is er ver genoeg afgelint. Zoals in België vind ik soms wel erg extreem. En dat dwarslinten is ook niets wanneer je foto's wilt maken, want dan staan er op elke foto van die lelijke lintjes :roll: :lol: , en daarnaast snap ik het nut er ook niet van eigenlijk. Als er nu gewoon 1 lint worden gespannen is dat volgens mij ook voldoende, en het scheelt de marshalls veel werk.
HJD

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden