Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Olde Meule schreef:Theo v/d Kraats & Jos Bergman,
We begrijpen elkaar als we het hebben over het aflinten van posten want een lint houd niet altijd honderd man tegen, dan zit er vast wel één bij die het lint dan zit te verknevelen zodat het op springen staat dan wel knapt!
Kort genomen op drukke posten heb je meer overzicht v/h publiek en bij rustiger posten kun je achter het lint het overzicht goed bij houden toch!?
kraats schreef:
Ja dat bedoel ik....
Zo zijn er ook officials die denken dat zij de veiligheid moeten kunnen garanderen. En dat kan volgens mij helemaal nooit.
--------------------------------------------------------------------------------
Wel eens opgelet hoeveel officials er zitten?
Geef dan het goede voorbeeld zou ik zeggen.
--------------------------------------------------------------------------------
Heb je zelf wel eens van het begin tot het eind langs de zelfde kp gestaan ?![]()
Dan is als official een stoeltje een uitkomst.(overigens wel gaan zitten op een veilige plek).
Want zonder stoel is van +/-16.00 uur tot s'nachts +/- 3.00 uur wel erg lang zoals laatst tijdens kp De Hel.
Maar alles met mate.
Groeten van een official (met stoel nu ,maar ook in de toekomst)![]()
![]()
eenarmigebandiet schreef:--------------------------------------------------------------------------------
Wel eens opgelet hoeveel officials er zitten?
Geef dan het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Heb je zelf wel eens van het begin tot het eind langs de zelfde kp gestaan ?![]()
Dan is als official een stoeltje een uitkomst.(overigens wel gaan zitten op een veilige plek).
Want zonder stoel is van +/-16.00 uur tot s'nachts +/- 3.00 uur wel erg lang zoals laatst tijdens kp De Hel.
Maar alles met mate.
Groeten van een official (met stoel nu ,maar ook in de toekomst)![]()
![]()
GEEF HET GOEDE VOORBEELD (en sta tijdens de KP's)!!!!
Hier kan ik mij wel in vinden want met zitten tijdens de kp mis je teveel.
Zowel van de wedstrijd als de gedragingen van het publiek![]()
Maar toch blijft een stoel een fijne uivinding
![]()
Ned rally schreef:er is tijd genoeg tussen de KP's door om te zitten.....
Ned rally schreef:En veilig zitten is maar heel relatief, een rallyauto kan in verkeerde situaties overal terrechtkomen. Dus ook in veilige zones!
eenarmigebandiet schreef:Sugestie via de mobi was zo gek nog niet![]()
(steek z'n band lek)
official No. 27768 schreef:eenarmigebandiet schreef:Sugestie via de mobi was zo gek nog niet![]()
(steek z'n band lek)
beetje respect graag !
Zodra je een iemand ziet aankomen die slecht ter been / invalide is kan je die ook vriendelijk benaderen en helpen, (en er tijd/mogelijkheden voor zijn), krijg je een bedankje en ook meteen meer respect van het andere publiek!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten