Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
sir_tap schreef:John schreef:sir_tap schreef:robhegeman schreef:Gelukkig ze rijden weer. Is er al meer bekend over Weijs Jr en of hij een fotograaf geraakt heeft?
Hij is een dijk opgegaan waarbij ze los kwamen van de grond en met dat ze los komen zien ze een fotograaf staan precies op de ideale lijn. en in de lucht kon hij niet sturen of remmen maar toen hij neer kwam probeerde hij nog uit te wijken maar hij moest tegensturen om niet aan de ene kant van de dijk af te gaan en de auto brak uit en toen ging hij er aan de andere kant vanaf waarbij hij ook de fotograaf heeft geraakt.![]()
maarja die fotograaf had daar nooit mogen staan (was ook al 3 keer daar weggestuurd heb ik horen zeggen).
de fotograaf is afgevoerd naar het ziekenhuis maar is zover als ik weet niet heel zwaar gewond. en de evo heeft een beetje schade is 3 meter naar beneden geschoten![]()
Geen "officiele" fotograaf
weet ik niet hij had iniedergeval wel een professionele camera
Jaccoooo schreef:weet iemand waardoor Luiten/Bierbooms zijn uitgevallen
Bas rally schreef:peter k schreef:KitCar schreef:de+winkel+er+af+op+kp+9+tussen+vlieg+en+stop+finish+(rijd+wel+weer)+en+van+iersel+er+af+op+kp+9+tussen+post+3+en+4
Heeft je toetsenbord kuren?
Gelukkig rijdt de Winkel nog wel (best wel goed ook)
Campos schreef:Net terug, 3 proefjes gekeken (De Hel, Ostaayen en Rijsbergen), maar het viel me op hoe vreselijk rustig het was. Ook bij de tent in Achtmaal, in verhouding met eerdere jaren nauwelijks publiek. Bij de ingangen meerdere mensen rechtsomkeerd zien gaan omdat ze 8 euro p.p. toch echt te veel vonden. Ik eigenlijk ook, maar had geen zin om stampij te gaan maken, dus maar braaf 2x over betaald. Derde keer wisten we een punt te vinden waar niks stond. Service zijn we maar niet opgegaan, vond het wel goed geweest zo.. Is dit de toekomst van rallysport in NL? Sorry hoor, weet dat er al veel over gezegd is, maar heb het nu weer zelf beleefd; dit is niks zo..! Het moet toch wel anders kunnen?![]()
Het is dit jaar de rally met veruit de minste sfeer om te gaan kijken (moet wel zeggen, om te rijden blijft ie geweldig). Ik ga morgen dan ook niet terug, ga mooi F1 en CCWS kijken!
Sponsor schreef:Campos schreef:Net terug, 3 proefjes gekeken (De Hel, Ostaayen en Rijsbergen), maar het viel me op hoe vreselijk rustig het was. Ook bij de tent in Achtmaal, in verhouding met eerdere jaren nauwelijks publiek. Bij de ingangen meerdere mensen rechtsomkeerd zien gaan omdat ze 8 euro p.p. toch echt te veel vonden. Ik eigenlijk ook, maar had geen zin om stampij te gaan maken, dus maar braaf 2x over betaald. Derde keer wisten we een punt te vinden waar niks stond. Service zijn we maar niet opgegaan, vond het wel goed geweest zo.. Is dit de toekomst van rallysport in NL? Sorry hoor, weet dat er al veel over gezegd is, maar heb het nu weer zelf beleefd; dit is niks zo..! Het moet toch wel anders kunnen?![]()
Het is dit jaar de rally met veruit de minste sfeer om te gaan kijken (moet wel zeggen, om te rijden blijft ie geweldig). Ik ga morgen dan ook niet terug, ga mooi F1 en CCWS kijken!
Mee eens.....heb veel van het zelfde geluid gehoord op de proeven.Komt nog bij dat de proevenkaart slecht leesbaar was en het gebruik van TOMTOM zo goed als uitgesloten.....
Sponsor schreef:Mee eens.....heb veel van het zelfde geluid gehoord op de proeven.Komt nog bij dat de proevenkaart slecht leesbaar was en het gebruik van TOMTOM zo goed als uitgesloten.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten