Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kefke » za jul 07, 2007 21:49

van eldik rijd dus wel met zijn subaru s10 ik had echt gedacht dat hij met de s12 zou komen :(
kefke

Berichtdoor Achtrs » za jul 07, 2007 22:46

Hm jah hij stond ingeschreven met de S12 wat ook op zijn site staat, zal wel iets zijn geweest of een test of hij de Skoda aan kon met de S10...

Maar Kleinjan heeft nu wel erg veel 56 sec verloren op KP 15 iemand enig id wrm dit is????? Erg jammer, zou mooi zijn als ze met een paar sec starten morgen :)

EDIT:/ gelukkig het is een fout nu heeft is 4 sec gewonnen op KP 15 pff....
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Cootje » za jul 07, 2007 23:22

Zo ben net terug. Heb van Eldik nog spectaculair zien rijden op de Hel, hij pakte gewoon een heel veld mee en ging daarna bij de bocht nog bijna dwars ook.
Cootje

niet zo druk...

Berichtdoor Anki Vervest » zo jul 08, 2007 0:10

Zo, ik ben net thuis van weer een heerlijk dagje rally kijken!
Flink verbrand, maar dat hindert niet, in ieder geval geen paraplu hoeven te sjouwen!

Alleen jammer dat het minder druk was dan andere jaren... vakantietijd en misschien de toegangsprijzen?? Best prijzig zo, maar ík vind het wel de moeite waard. En normaal is er overal file en heb je een parkeerprobleem... nu kon je moeiteloos overal door!

Wel jammer dat Frits, Peter en Eric niet aan de start staan.. toch een gemis! Maar van de heren nu aan het front is het ook genieten hoor!

En ook die BMW-cup is lache! Die hadden ze veel eerder al moeten opstarten!

Al met al weer een gaaf evenement! Ik heb genoten!

Groetjes
Anki
Anki Vervest

Berichtdoor Campos » zo jul 08, 2007 1:15

Net terug, 3 proefjes gekeken (De Hel, Ostaayen en Rijsbergen), maar het viel me op hoe vreselijk rustig het was. Ook bij de tent in Achtmaal, in verhouding met eerdere jaren nauwelijks publiek. Bij de ingangen meerdere mensen rechtsomkeerd zien gaan omdat ze 8 euro p.p. toch echt te veel vonden. Ik eigenlijk ook, maar had geen zin om stampij te gaan maken, dus maar braaf 2x over betaald. Derde keer wisten we een punt te vinden waar niks stond. Service zijn we maar niet opgegaan, vond het wel goed geweest zo.. Is dit de toekomst van rallysport in NL? Sorry hoor, weet dat er al veel over gezegd is, maar heb het nu weer zelf beleefd; dit is niks zo..! Het moet toch wel anders kunnen? :(
Het is dit jaar de rally met veruit de minste sfeer om te gaan kijken (moet wel zeggen, om te rijden blijft ie geweldig). Ik ga morgen dan ook niet terug, ga mooi F1 en CCWS kijken!
Campos

Berichtdoor HJD » zo jul 08, 2007 2:12

Vandaag was weer super. In totaal 6 proeven gezien, en morgen weer terug. Dus ik ga nu lekker slapen :lol: ... Misschien zet ik morgen/vanochtend nog wel een paar foto's online, maar dan laat ik het wel weten.
HJD

Berichtdoor ray » zo jul 08, 2007 7:38

van Eldik verving zijn kapotte achterspoiler,de nieuwe de er op werd gezet was van de s12..!
Nu is mijn vraag :Klopt dit wel met tech.regelementen.?
ray

Berichtdoor exjumbo » zo jul 08, 2007 9:49

sir_tap schreef:
John schreef:
sir_tap schreef:
robhegeman schreef:Gelukkig ze rijden weer. Is er al meer bekend over Weijs Jr en of hij een fotograaf geraakt heeft?

Hij is een dijk opgegaan waarbij ze los kwamen van de grond en met dat ze los komen zien ze een fotograaf staan precies op de ideale lijn. en in de lucht kon hij niet sturen of remmen maar toen hij neer kwam probeerde hij nog uit te wijken maar hij moest tegensturen om niet aan de ene kant van de dijk af te gaan en de auto brak uit en toen ging hij er aan de andere kant vanaf waarbij hij ook de fotograaf heeft geraakt. :?

maarja die fotograaf had daar nooit mogen staan (was ook al 3 keer daar weggestuurd heb ik horen zeggen).
de fotograaf is afgevoerd naar het ziekenhuis maar is zover als ik weet niet heel zwaar gewond. en de evo heeft een beetje schade is 3 meter naar beneden geschoten :? :(

Geen "officiele" fotograaf

weet ik niet hij had iniedergeval wel een professionele camera

was dit op kruisland kp6 liepen ook twee toeschouwers door lint langs de officials met grote mond , waar gaan jullie naar toe vroegen ze we gaan naar de proef ,officials stonden verbaasd te kijken en konden niks doen ?
exjumbo

Berichtdoor ray » zo jul 08, 2007 10:22

Wat verstaan we onder persfotografen..?
Is iedereen met een camera een website pers... :?:
Er staan en nl..behoorlijk wat op de proef en twijfel soms aan hun
proffesionaliteit.
ray

Berichtdoor Wolter » zo jul 08, 2007 10:33

Jaccoooo schreef:weet iemand waardoor Luiten/Bierbooms zijn uitgevallen :?:

Luiten?!;);)
Ging goed.. lagen 6e in de cup, met 6 sec achter nr. 4.(top 3 is nog écht even niet bij te houden!)
Op KP4 Vosdonk begreep ik een note verkeerd, waardoor de concentratie iets minder was, en toen linksachter dwars een stoeprand geraakt: wielophanging kapot. Tot vannacht gesleuteld en we starten zometeen vol goede moed in de sprint.:)
Wolter

Berichtdoor KitCar » zo jul 08, 2007 11:15

Bas rally schreef:
peter k schreef:
KitCar schreef:de+winkel+er+af+op+kp+9+tussen+vlieg+en+stop+finish+(rijd+wel+weer)+en+van+iersel+er+af+op+kp+9+tussen+post+3+en+4

Heeft je toetsenbord kuren?

Gelukkig rijdt de Winkel nog wel (best wel goed ook) :D

Nee mijn toetsenbord heeft geen kuren maar dat bericht had ik geplaatst met me mobiel. Ik stond op Ostaaien als official. Dus vandaar.
Ik snap ook niet waarom me mobiel van een spatie een + maakt

Groet
KitCar

Berichtdoor Sponsor » zo jul 08, 2007 11:25

Campos schreef:Net terug, 3 proefjes gekeken (De Hel, Ostaayen en Rijsbergen), maar het viel me op hoe vreselijk rustig het was. Ook bij de tent in Achtmaal, in verhouding met eerdere jaren nauwelijks publiek. Bij de ingangen meerdere mensen rechtsomkeerd zien gaan omdat ze 8 euro p.p. toch echt te veel vonden. Ik eigenlijk ook, maar had geen zin om stampij te gaan maken, dus maar braaf 2x over betaald. Derde keer wisten we een punt te vinden waar niks stond. Service zijn we maar niet opgegaan, vond het wel goed geweest zo.. Is dit de toekomst van rallysport in NL? Sorry hoor, weet dat er al veel over gezegd is, maar heb het nu weer zelf beleefd; dit is niks zo..! Het moet toch wel anders kunnen? :(
Het is dit jaar de rally met veruit de minste sfeer om te gaan kijken (moet wel zeggen, om te rijden blijft ie geweldig). Ik ga morgen dan ook niet terug, ga mooi F1 en CCWS kijken!

Mee eens.....heb veel van het zelfde geluid gehoord op de proeven.Komt nog bij dat de proevenkaart slecht leesbaar was en het gebruik van TOMTOM zo goed als uitgesloten..... :(
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor solberg the best » zo jul 08, 2007 11:58

Sponsor schreef:
Campos schreef:Net terug, 3 proefjes gekeken (De Hel, Ostaayen en Rijsbergen), maar het viel me op hoe vreselijk rustig het was. Ook bij de tent in Achtmaal, in verhouding met eerdere jaren nauwelijks publiek. Bij de ingangen meerdere mensen rechtsomkeerd zien gaan omdat ze 8 euro p.p. toch echt te veel vonden. Ik eigenlijk ook, maar had geen zin om stampij te gaan maken, dus maar braaf 2x over betaald. Derde keer wisten we een punt te vinden waar niks stond. Service zijn we maar niet opgegaan, vond het wel goed geweest zo.. Is dit de toekomst van rallysport in NL? Sorry hoor, weet dat er al veel over gezegd is, maar heb het nu weer zelf beleefd; dit is niks zo..! Het moet toch wel anders kunnen? :(

Mee eens.....heb veel van het zelfde geluid gehoord op de proeven.Komt nog bij dat de proevenkaart slecht leesbaar was en het gebruik van TOMTOM zo goed als uitgesloten..... :(

De kaart was slecht te lezen maar wij zijn ggeen 1 keer verdwaald . :lol:
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor Mr.T » zo jul 08, 2007 12:39

Sponsor schreef:Mee eens.....heb veel van het zelfde geluid gehoord op de proeven.Komt nog bij dat de proevenkaart slecht leesbaar was en het gebruik van TOMTOM zo goed als uitgesloten..... :(

Sorry hoor, maar ik loop al dik 20 jaar in de rallysport ook zeeeeeeeer slechte overzicht- en proevenkaarten maar nog nooit verdwaald of moderne navigatiemiddelen nodig gehad. De meeste proeven in rond achtmaal zijn al jaren gelijk, gisteren een overzichtskaart van jaren geleden meegenomen, op een aantal punten na nog steeds redelijk bruikbaar :shock:

Ik vraag mij af hoe jullie het gaan doen in het buitenland :?: bv Duitsland "3e wijnrank links" vlgs mij staat dat niet in je TomTom, het schijnt dat kaartlezen nog steeds een vak apart is :evil:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor Mitsufan » zo jul 08, 2007 12:46

Piet van Hoof dr af? :(
Mitsufan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden