Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » di jul 03, 2007 11:41

Codieo schreef:Heb een tijdje terug iets gelezen over die Swift S1600.
Staat niet op de startlijst.

Heb ik iets gemist????

Nee hoor... :roll:

Als je even goed had gelezen, dan had je kunnen weten dat het om een showmodel gaat :|
Jan

Berichtdoor RG-Rallysport » di jul 03, 2007 11:48

Arfman schreef:
mantaboy schreef:Frustratie? Nee, dan ken je me nog niet...

Jammer vind ik het wel dat er mensen thuis blijven en hier posten... Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake. Dat vind ik jammer, frustreren heb ik al lang afgeleerd... :wink: :D

Dus omdat ik niet naar de rally ga, heb ik geen respect voor de organisatie? Vreemde gedachtenkronkels heb jij ..

Maar je voelt je blijkbaar wel aangesproken anders reageerde je niet :wink: :shock:
RG-Rallysport

Berichtdoor MartijnS » di jul 03, 2007 11:51

Logisch toch? Mantaboy had het toch tegen/over hem? :roll: En eeh..agree with Arfman.

Je kan ook te ver gaan..hij gaat gewoon niet. Heeft niks met respect te maken.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor RG-Rallysport » di jul 03, 2007 11:55

MartijnS schreef:Logisch toch? Mantaboy had het toch tegen/over hem? :roll: En eeh..agree with Arfman.

Je kan ook te ver gaan..hij gaat gewoon niet. Heeft niks met respect te maken.

Volgens mij staat er in het bericht van mantaboy heren ??!!

Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake
RG-Rallysport

Berichtdoor Millbrook » di jul 03, 2007 11:57

Is er al meer info over welke kp's wanneer gereden worden?

Op de site staat enkel de naam van de sponsor....
Millbrook

Berichtdoor RG-Rallysport » di jul 03, 2007 11:59

Millbrook schreef:Is er al meer info over welke kp's wanneer gereden worden?

Welke kp's wil je weten
RG-Rallysport

Berichtdoor cvgn » di jul 03, 2007 12:00

Ik snap niet waarom men maar over de entreebedragen blijkft mekkeren. Ze gaan wel naar Ieper of een andere wedstrijd in Belgie waar al jaren entree betaald moet worden en daar hoor je niks over.
Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.

Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.

Hoop in ieder geval dat het een toprally wordt en dat zie zagerikken nu eens een keer ophouden over die entreekwestie.

groeten uit Roosendaal.
Carine en Lars van Gastel
cvgn

Berichtdoor RG-Rallysport » di jul 03, 2007 12:01

cvgn schreef:Ik snap niet waarom men maar over de entreebedragen blijkft mekkeren. Ze gaan wel naar Ieper of een andere wedstrijd in Belgie waar al jaren entree betaald moet worden en daar hoor je niks over.
Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.

Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.

Hoop in ieder geval dat het een toprally wordt en dat zie zagerikken nu eens een keer ophouden over die entreekwestie.

groeten uit Roosendaal.

Hier sluit ik me helemaal bij aan !! :lol: :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor Millbrook » di jul 03, 2007 12:02

kp 1, 4, 9 & 11

SAS Officialteam schreef:

Welke kp's wil je weten
Millbrook

Berichtdoor van eck » di jul 03, 2007 12:04

Millbrook schreef:kp 1, 4, 9 & 11

Welke kp's wil je weten

KP 1 meestal als eerste daarna de rest :lol:
van eck

Berichtdoor HJD » di jul 03, 2007 12:10

Ten opzichte van andere rally's in Nederland is het wel raar dat er zoveel meer entreegeld betaalt moet worden, maar kan het me aan de andere kant ook wel voorstellen.

En in de ELE zat je in totaal ook wel bijna aan dit bedrag. Daar koop je ook eerst een infoboekje van 10 euro, en moet daarna nog eens 10 euro betalen om de avondproeven te kunnen bezoeken. Daar is het iets anders geregeld, maar je betaalt dan ook 20 euro. En ik zou zeggen ga ook eens een dagje naar Zandvoort, Assen, of wat voor evenement dan ook en je bent ook zo'n bedrag kwijt. Het blijft voor mij een hobby, en als ik daar wat voor moet betalen dan vind ik dat prima.
HJD

Berichtdoor nkroeze » di jul 03, 2007 12:11

cvgn schreef:Ik snap niet waarom men maar over de entreebedragen blijkft mekkeren. Ze gaan wel naar Ieper of een andere wedstrijd in Belgie waar al jaren entree betaald moet worden en daar hoor je niks over.

groeten uit Roosendaal.

Ik weet niet wat voor rally ze dan bij jullie organiseren, maar een paar ton.......

Je wilt de EGR vergelijken met Ieper? Prima, daar betaal je als klant en daar krijg je ook wat voor, kijk meer eens naar de deelnemerslijst etc. Als je als NL organisatie ook vergelijkbare bedragen gaat vragen, dan mag de klant (dus het publiek) toch ook best iets verwachten......

Ik vind het erg jammer dat het afgedaan wordt als gemekker, geneuzel, gezeur en dat er zelfs "beledigd" wordt dat de mensen die het er niet mee eens zijn zeikerds zijn..... (niet door jou persoonlijk hoor Carine, niet dat je dat denkt :lol: )
nkroeze

Berichtdoor mantaboy » di jul 03, 2007 12:13

Arfman schreef:
mantaboy schreef:Frustratie? Nee, dan ken je me nog niet...

Jammer vind ik het wel dat er mensen thuis blijven en hier posten... Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake. Dat vind ik jammer, frustreren heb ik al lang afgeleerd... :wink: :D

Dus omdat ik niet naar de rally ga, heb ik geen respect voor de organisatie? Vreemde gedachtenkronkels heb jij ..

Ik vreemde kronkels? Als ik je uit moet gaan tekenen wat ik bedoel heb jij de vreemde kronkels. Als je het te duur vind, prima, geen probleem..

Maar de boodschap die ik bedoel snap je niet... Bij deze: Prima, te duur, je eigen mening, maar ga dan niet hier de boel op lopen stoken!!! Daar komt je vorm van respect en dat heb je duidelijk niet, net als de anderen die niet komen en toch blijven zeuren!!

Je blijft thuis? Prima, blijf gerust thuis maar hou op met zeiken... Het is je eigen beslissing geen geld over te hebben voor je hobby, je eigen keuze. Dan is het onnodig keer op keer je mening te ventileren hier. Daardoor komt in ieder geval je disrespect voor ons om de hoek.

Voor de anderen die wel komen: Veel plezier, we doen ons best jullie een top rally te geven!!! :D :D
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor RG-Rallysport » di jul 03, 2007 12:14

Millbrook schreef:kp 1, 4, 9 & 11

Welke kp's wil je weten

Je hebt een pb tje
RG-Rallysport

Berichtdoor MartijnS » di jul 03, 2007 12:14

SAS Officialteam schreef:Volgens mij staat er in het bericht van mantaboy heren ??!!

Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake

Ja en daar is hij er toch één van? :roll:
Martijn Schouten
MartijnS

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden