Codieo schreef:Heb een tijdje terug iets gelezen over die Swift S1600.
Staat niet op de startlijst.
Heb ik iets gemist????
Nee hoor...
Als je even goed had gelezen, dan had je kunnen weten dat het om een showmodel gaat
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Codieo schreef:Heb een tijdje terug iets gelezen over die Swift S1600.
Staat niet op de startlijst.
Heb ik iets gemist????
Arfman schreef:mantaboy schreef:Frustratie? Nee, dan ken je me nog niet...
Jammer vind ik het wel dat er mensen thuis blijven en hier posten... Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake. Dat vind ik jammer, frustreren heb ik al lang afgeleerd...![]()
Dus omdat ik niet naar de rally ga, heb ik geen respect voor de organisatie? Vreemde gedachtenkronkels heb jij ..
MartijnS schreef:Logisch toch? Mantaboy had het toch tegen/over hem?En eeh..agree with Arfman.
Je kan ook te ver gaan..hij gaat gewoon niet. Heeft niks met respect te maken.
Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake
Millbrook schreef:Is er al meer info over welke kp's wanneer gereden worden?
Op de site staat enkel de naam van de sponsor....
cvgn schreef:Ik snap niet waarom men maar over de entreebedragen blijkft mekkeren. Ze gaan wel naar Ieper of een andere wedstrijd in Belgie waar al jaren entree betaald moet worden en daar hoor je niks over.
Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.
Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.
Hoop in ieder geval dat het een toprally wordt en dat zie zagerikken nu eens een keer ophouden over die entreekwestie.
groeten uit Roosendaal.
Carine en Lars van Gastel
Millbrook schreef:kp 1, 4, 9 & 11SAS Officialteam schreef:Millbrook schreef:Is er al meer info over welke kp's wanneer gereden worden?
Welke kp's wil je weten
cvgn schreef:Ik snap niet waarom men maar over de entreebedragen blijkft mekkeren. Ze gaan wel naar Ieper of een andere wedstrijd in Belgie waar al jaren entree betaald moet worden en daar hoor je niks over.
Wil je niet betalen meld je dan aan als official, krijg je nog te eten ook en officials zijn er nooit teveel, eerder te weinig.
Het is nodig om entree te vragen en anders geen rally, niet iedere organisatie heeft een sponsor die zomaar een paar ton op tafel legt.
Hoop in ieder geval dat het een toprally wordt en dat zie zagerikken nu eens een keer ophouden over die entreekwestie.
groeten uit Roosendaal.
Carine en Lars van Gastel
Arfman schreef:mantaboy schreef:Frustratie? Nee, dan ken je me nog niet...
Jammer vind ik het wel dat er mensen thuis blijven en hier posten... Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake. Dat vind ik jammer, frustreren heb ik al lang afgeleerd...![]()
Dus omdat ik niet naar de rally ga, heb ik geen respect voor de organisatie? Vreemde gedachtenkronkels heb jij ..
Millbrook schreef:kp 1, 4, 9 & 11SAS Officialteam schreef:Millbrook schreef:Is er al meer info over welke kp's wanneer gereden worden?
Welke kp's wil je weten
SAS Officialteam schreef:Volgens mij staat er in het bericht van mantaboy heren ??!!Van enig respect voor de moeite die anderen nemen een rally te organiseren is bij deze heren geen sprake
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten