gta schreef:Niels2 schreef:Polo is een "prive" initiatief. Fabia is echt vanuit de fabriek.
sorry maar hier ben ik het niet mee eens !
de VW Polo S 2000 is een officieel VW product en GEEN prive project. de auto is ontwikkeld door VW Racing Zuid Africa, en door hun gehomologeerd en word volledig door VW ondersteund in Europa.
Rene Georges is het Satteliet team van VW Racing SA dat het volledige Europese programma verzorgt van de Polo S 2000, zij ( VW SA ) zelf rijden het SA kampioenschap met 5 auto's. en betreffende de Fabia S 2000, deze auto zal niet in 2007 te zien zijn, ook niet in de Barum rally als 0 auto zoals werdt verwacht. de eerste en enige auto die zij op dit moment hebben is een Polo S 2000 met een Fabia body, techniek, etc is hetzelfde. zij beginnen testen in September/ october maar nog niets is zeker of deze auto ook daadwerkelijk zal rijden in 2008. op iedere wedstrijd die wij rijden zijn er 1 of 2 personen van Skoda aanwezig om alles te bekijken en te fotograferen.
7 juni:
Hein schreef:Niels2 schreef:Polo is een "prive" initiatief. Fabia is echt vanuit de fabriek.
Polo is een initiatief van VW Zuidafrika. Net als de Corolla S2000 een initiatief van Toyota Zuidafrika is.
Het VW verhaal is voor Europa opgepakt door René Georges, maar daar kan Jack veel meer over zeggen denk ik.
Zei ik toch: Jack kan er veel meer over vertellen. Heeft trouwens wel lang geduurd Jack.
Druk geweest met de voorbereidingen zeker. Succes komend weekeinde