Ypres rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » ma jun 18, 2007 21:00

gta schreef:
Niels2 schreef:Polo is een "prive" initiatief. Fabia is echt vanuit de fabriek.

sorry maar hier ben ik het niet mee eens !
de VW Polo S 2000 is een officieel VW product en GEEN prive project. de auto is ontwikkeld door VW Racing Zuid Africa, en door hun gehomologeerd en word volledig door VW ondersteund in Europa.
Rene Georges is het Satteliet team van VW Racing SA dat het volledige Europese programma verzorgt van de Polo S 2000, zij ( VW SA ) zelf rijden het SA kampioenschap met 5 auto's. en betreffende de Fabia S 2000, deze auto zal niet in 2007 te zien zijn, ook niet in de Barum rally als 0 auto zoals werdt verwacht. de eerste en enige auto die zij op dit moment hebben is een Polo S 2000 met een Fabia body, techniek, etc is hetzelfde. zij beginnen testen in September/ october maar nog niets is zeker of deze auto ook daadwerkelijk zal rijden in 2008. op iedere wedstrijd die wij rijden zijn er 1 of 2 personen van Skoda aanwezig om alles te bekijken en te fotograferen.

7 juni:
Hein schreef:
Niels2 schreef:Polo is een "prive" initiatief. Fabia is echt vanuit de fabriek.

Polo is een initiatief van VW Zuidafrika. Net als de Corolla S2000 een initiatief van Toyota Zuidafrika is.

Het VW verhaal is voor Europa opgepakt door René Georges, maar daar kan Jack veel meer over zeggen denk ik.

Zei ik toch: Jack kan er veel meer over vertellen. Heeft trouwens wel lang geduurd Jack. :wink:
Druk geweest met de voorbereidingen zeker. Succes komend weekeinde :!:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Christophe » ma jun 18, 2007 21:20

Afbeelding

Pieter Tsjoen ... 8)
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor markdevries » wo jun 20, 2007 8:29

mooie wagen van Tsjoen Christophe :wink: hoeveel super 2000s komen er eigenlijk naar ieper? en welke toprijders in de groep N? en dan nog een laatste vraag welke proeven zijn mooi om op de vrijdagavond te kijken? :wink:
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries

Berichtdoor HJD » wo jun 20, 2007 8:40

markdevries schreef:mooie wagen van Tsjoen Christophe :wink: hoeveel super 2000s komen er eigenlijk naar ieper? en welke toprijders in de groep N? en dan nog een laatste vraag welke proeven zijn mooi om op de vrijdagavond te kijken? :wink:

14 super 2000's, en echt een hoop groep N auto's (meer dan 30 in elk geval). Proeven weet ik niets van :P
HJD

Berichtdoor mantaboy » wo jun 20, 2007 8:58

markdevries schreef:mooie wagen van Tsjoen Christophe :wink: hoeveel super 2000s komen er eigenlijk naar ieper? en welke toprijders in de groep N? en dan nog een laatste vraag welke proeven zijn mooi om op de vrijdagavond te kijken? :wink:

Langemark, met de rest van de ARC helpen... :wink: :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Martijn_Braat » wo jun 20, 2007 9:12

Langemark is een mooie proef. Als je de mooie punten wilt weten moet je op autosportforum.be kijken waar een heel topic is gewijd aan de mooie punten. Let er wel op in de planning dat de eerste 9 auto's om de 2 minuten starten i.p.v. 1 minuut.

en rustig rijden want ze gaan daar serieus controleren;
deze week zijn dit de wagens die voor snelheidscontroles worden ingezet in en rond Ieper:

Opel Vectra AJY-564 zilverkleur
Toyota Corolla RWF-448 groen
Ford Galaxy-oud model BNZ-011 wit
Opel Corsa-paars
Ook alle federale wagens zijn opgeroepen
Opel Vectra - VW Golf break - Nissan Primera nummerplaten beginnen met LPM
woensdag controle in Boezinge
Nieuwe flitsstrategie op A19 - toestel op statief langs snelweg - auto op zijrijbaan
camera ingebouwd in verkeersbord - deze week getest langs kanaal van Ieper

Naast de hierboven vermelde flitswagens moet je ook opletten voor camerawagens.
Hou 4 merken in het oog
Audi A4 - Citroen C5 - Peugeot 406 en Volvo V70.
Nummerplaten beginnen meestal met LEQ - Peugeot - Citroen C5 zijn zilverkleurig en nummerplaat begint met TBZ
Worden vooral zaterdagavond ingezet op ring tussen Poperinge en Ieper
Laatst bijgewerkt door Martijn_Braat op wo jun 20, 2007 23:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Martijn_Braat

Berichtdoor mantaboy » wo jun 20, 2007 9:34

Met dank aan flitsservice.be :wink: :wink:
mantaboy

Berichtdoor markdevries » wo jun 20, 2007 9:43

weet ik JP ga jij ook mee dan? :wink: gezellig naar ieper? :wink: en inderdaad toivonen zeer bedankt weet nu bij welke auto's ik sowieso moet remmen en niet te hard gaan :P en JP wacht nog altijd op die keer dat je mn schoenen vol zou spuiten met scheerschuim dit in verband met 3 jaar terug toen ik zo snurkte :P toivonen in ieder geval bedankt zal mijn vader erop attent maken van de flitswagens :lol:
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries

Berichtdoor Zoefff » wo jun 20, 2007 10:28

Weet iemand nog een jump te zitten in een van de eerste proeven van de zaterdag?

Het weer valt trouwens wel tegen... Regenjassentime!
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor mantaboy » wo jun 20, 2007 10:36

Zoefff schreef:Weet iemand nog een jump te zitten in een van de eerste proeven van de zaterdag?

Het weer valt trouwens wel tegen... Regenjassentime!

Hmmm volgens mij Westouter zo uit m'n hoofd.
mantaboy

Berichtdoor Zoefff » wo jun 20, 2007 10:37

Oke thnks!
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor mantaboy » wo jun 20, 2007 10:37

markdevries schreef:weet ik JP ga jij ook mee dan? :wink: gezellig naar ieper? :wink: en inderdaad toivonen zeer bedankt weet nu bij welke auto's ik sowieso moet remmen en niet te hard gaan :P en JP wacht nog altijd op die keer dat je mn schoenen vol zou spuiten met scheerschuim dit in verband met 3 jaar terug toen ik zo snurkte :P toivonen in ieder geval bedankt zal mijn vader erop attent maken van de flitswagens :lol:

Zal er dit jaar niet zijn. Misschien even op zaterdag. Ik heb het zakelijk te druk en laten we het over de voorbereidingen voor de Exotic Green Rally maar niet hebben... :roll: :roll:
mantaboy

Berichtdoor Martijn_Braat » wo jun 20, 2007 12:47

mantaboy schreef:
markdevries schreef:weet ik JP ga jij ook mee dan? :wink: gezellig naar ieper? :wink: en inderdaad toivonen zeer bedankt weet nu bij welke auto's ik sowieso moet remmen en niet te hard gaan :P en JP wacht nog altijd op die keer dat je mn schoenen vol zou spuiten met scheerschuim dit in verband met 3 jaar terug toen ik zo snurkte :P toivonen in ieder geval bedankt zal mijn vader erop attent maken van de flitswagens :lol:

Zal er dit jaar niet zijn. Misschien even op zaterdag. Ik heb het zakelijk te druk en laten we het over de voorbereidingen voor de Exotic Green Rally maar niet hebben... :roll: :roll:

Gaat het zakelijk zo goed JP dat je tegenwoordig ook in Monte Carlo woont? net iets anders dan Rucphen hee.
Mocht je het zakelijk te druk hebben om dat beest van een Astra te gaan besturen dan weet ik nog wel iemand :wink:
Martijn_Braat

Berichtdoor mantaboy » wo jun 20, 2007 13:06

Toivonen schreef:
mantaboy schreef:

Gaat het zakelijk zo goed JP dat je tegenwoordig ook in Monte Carlo woont? net iets anders dan Rucphen hee.
Mocht je het zakelijk te druk hebben om dat beest van een Astra te gaan besturen dan weet ik nog wel iemand :wink:

Heel soms zit ik daar om even tot rust te komen ja. Even er tussen uit en genieten zeg maar.... :wink: :D Zeker is het anders dan Rucphen of Goes. :wink:

Die Astra? Die bestuur ik liever zelf... Moet even aan een nieuw blok. Andere is niet meer bruikbaar zeg maar. :oops: :oops:
Je mag wel eens een testrondje mee. :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Ik mail je na de Exotic Green Rally even voor volgend seizoen.
mantaboy

Berichtdoor michel uit berg » wo jun 20, 2007 13:26

Toivonen schreef:
mantaboy schreef:

zal mij ook wel lukken denk k :twisted:
michel uit berg

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden