Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Gerrit Euverman schreef:Wat ik mis bij de organisatie is de leeftijdsgrens voor de kaarten. Verder zou ik erzelf voor kiezen om een gezinskaart en groepskaarten te verkopen. Prijstechnisch behaal je op deze manier meer rendement en de kans dat een gezin toch gaat zal m.i. groter worden omdat de prijs p.p. aantrekkelijker wordt.
Ik kan beter mijn zoontje meenemen naar de WK Rally in Duitsland dan naar brabant, omdat kinderen tot 12 vrij zijn voor de entreeprijs mits ze onder begeleiding zijn.
mantaboy schreef:
Euhhhmm dan zou ik me nog eens goed verdiepen in de prijzen.... Kinderen tot een bepaalde leeftijd gratis toegang...
Gerrit Euverman schreef:mantaboy schreef:
Euhhhmm dan zou ik me nog eens goed verdiepen in de prijzen.... Kinderen tot een bepaalde leeftijd gratis toegang...
Waar kunnen bezoekers op de site dat vinden? Ik kon het niet vinden onder Toegang.
mantaboy schreef:Ik zie het nu ook. Zal daar eens even een opmerking over maken! Geloof tot 11 of 12 jaar gratis... Ik vraag het na voor je!!!
Achtrs schreef:Dat vind ik nu niet echt een vergelijking :S dan ben je ook verzekerd van een plaats met zicht. En bij een rally moet je altijd opzoek naar de goeie plaats ( das ook het leuke maar toch).
En als ze dan nog normale prijzen hanteren, 5 a 10 euro das voor iedereen wel te doen en ook acceptabel omdat overal kosten aan zijn verbonden.
Achtrs schreef:YellowLeonVT schreef:Uhmm, waarom kunnen zij het wel en jullie niet "zonder" die €30 ?
Wat je nu voorstelt is de omgekeerde wereld lijkt me.. Of niet ?
Euhm mischien hebben we niet allemaal een dik betaalde baan? ik ga nog naar school en ik wil naast de rally's ook nog een leven hebben duz die 30 euri geef ik dan liever ergens anders uit.
YellowLeonVT schreef:Prachtig ! Dan kom je niet !
Ik wil de discussie over het betalen of niet betalen voor de rally helemaal niet voeren,betalen voor vermaak lijkt me namelijk normaal.. Maar wat maakt nu het verschil tussen de EXOTIC GREEN RALLY en de andere rally's ..
YellowLeonVT schreef:Achtrs schreef:YellowLeonVT schreef:Uhmm, waarom kunnen zij het wel en jullie niet "zonder" die €30 ?
Wat je nu voorstelt is de omgekeerde wereld lijkt me.. Of niet ?
Euhm mischien hebben we niet allemaal een dik betaalde baan? ik ga nog naar school en ik wil naast de rally's ook nog een leven hebben duz die 30 euri geef ik dan liever ergens anders uit.
Prachtig ! Dan kom je niet ! Maar heb je wel gelezen wat ik er neer zette of qoute je maar wat in het wilde weg ?
Ik wil de discussie over het betalen of niet betalen voor de rally helemaal niet voeren,betalen voor vermaak lijkt me namelijk normaal.. Maar wat maakt nu het verschil tussen de EXOTIC GREEN RALLY en de andere rally's ..
nkroeze schreef:Even wat anders.
Wat vinden de heren deelnemers van het VERPLICHT verkennen een week vooraf??? De OPTIE om te verkennen bestond bij de zuiderzee/tank s al een tijdje, maar je moet nu dus verplicht een week vooraf al gaan verkennen. Dat betekend voor ons gewoon een extra reis van 400km! En hoe gaan ze dat doen met de buitenlanders???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten