Exotic Green Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr jun 15, 2007 23:23

Wat ik mis bij de organisatie is de leeftijdsgrens voor de kaarten. Verder zou ik erzelf voor kiezen om een gezinskaart en groepskaarten te verkopen. Prijstechnisch behaal je op deze manier meer rendement en de kans dat een gezin toch gaat zal m.i. groter worden omdat de prijs p.p. aantrekkelijker wordt.
Ik kan beter mijn zoontje meenemen naar de WK Rally in Duitsland dan naar brabant, omdat kinderen tot 12 vrij zijn voor de entreeprijs mits ze onder begeleiding zijn.
Gerrit Euverman

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 23:26

Gerrit Euverman schreef:Wat ik mis bij de organisatie is de leeftijdsgrens voor de kaarten. Verder zou ik erzelf voor kiezen om een gezinskaart en groepskaarten te verkopen. Prijstechnisch behaal je op deze manier meer rendement en de kans dat een gezin toch gaat zal m.i. groter worden omdat de prijs p.p. aantrekkelijker wordt.
Ik kan beter mijn zoontje meenemen naar de WK Rally in Duitsland dan naar brabant, omdat kinderen tot 12 vrij zijn voor de entreeprijs mits ze onder begeleiding zijn.

Euhhhmm dan zou ik me nog eens goed verdiepen in de prijzen.... Kinderen tot een bepaalde leeftijd gratis toegang...
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr jun 15, 2007 23:27

mantaboy schreef:
Euhhhmm dan zou ik me nog eens goed verdiepen in de prijzen.... Kinderen tot een bepaalde leeftijd gratis toegang...

Waar kunnen bezoekers op de site dat vinden? Ik kon het niet vinden onder Toegang.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Mr.T » vr jun 15, 2007 23:32

Ik snap nog steeds de gehele ophef niet, als je naar een voetbalwedstrijd gaat ben je ook gemiddeld € 30,- pp kwijt en dan krig je ook geen welkoms drankje en dat vindenwe heel normaal.

Als ik dit allemaal lees heb ik maar 1 mededeling: blijf aub thuis
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor mantaboy » vr jun 15, 2007 23:42

Gerrit Euverman schreef:
mantaboy schreef:

Waar kunnen bezoekers op de site dat vinden? Ik kon het niet vinden onder Toegang.

Ik zie het nu ook. Zal daar eens even een opmerking over maken! Geloof tot 11 of 12 jaar gratis... Ik vraag het na voor je!!!
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Achtrs » vr jun 15, 2007 23:43

Dat vind ik nu niet echt een vergelijking :S dan ben je ook verzekerd van een plaats met zicht. En bij een rally moet je altijd opzoek naar de goeie plaats ( das ook het leuke maar toch).

En als ze dan nog normale prijzen hanteren, 5 a 10 euro das voor iedereen wel te doen en ook acceptabel omdat overal kosten aan zijn verbonden.
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Gerrit Euverman » vr jun 15, 2007 23:44

mantaboy schreef:Ik zie het nu ook. Zal daar eens even een opmerking over maken! Geloof tot 11 of 12 jaar gratis... Ik vraag het na voor je!!!

Oke, denk dat er meerdere mensen belang bij hebben.
Gerrit Euverman

Berichtdoor cvgn » vr jun 15, 2007 23:47

Tijdens de persconferentie is verteld dat kinderen tot en met 12 jaar gratis toegang hebben mits ze begeleidt worden door een volwassene.

groeten uit Roosendaal
cvgn
cvgn

Berichtdoor Mr.T » vr jun 15, 2007 23:52

Achtrs schreef:Dat vind ik nu niet echt een vergelijking :S dan ben je ook verzekerd van een plaats met zicht. En bij een rally moet je altijd opzoek naar de goeie plaats ( das ook het leuke maar toch).

En als ze dan nog normale prijzen hanteren, 5 a 10 euro das voor iedereen wel te doen en ook acceptabel omdat overal kosten aan zijn verbonden.

Ben ik niet met je eens ik weet niet of je ooit in een voetbalstadion geweest bent maar as je helemaal bovenin zit heb je ook niet het beste zicht of je moet en verrekijker meenemen :oops:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor nico » za jun 16, 2007 6:31

Appels.........Peren............
nico

Berichtdoor YellowLeonVT » za jun 16, 2007 9:08

Achtrs schreef:
YellowLeonVT schreef:Uhmm, waarom kunnen zij het wel en jullie niet "zonder" die €30 ?
Wat je nu voorstelt is de omgekeerde wereld lijkt me.. Of niet ?

Euhm mischien hebben we niet allemaal een dik betaalde baan? ik ga nog naar school en ik wil naast de rally's ook nog een leven hebben duz die 30 euri geef ik dan liever ergens anders uit.

Prachtig ! Dan kom je niet ! Maar heb je wel gelezen wat ik er neer zette of qoute je maar wat in het wilde weg ?

Ik wil de discussie over het betalen of niet betalen voor de rally helemaal niet voeren,betalen voor vermaak lijkt me namelijk normaal.. Maar wat maakt nu het verschil tussen de EXOTIC GREEN RALLY en de andere rally's ..
YellowLeonVT

Berichtdoor StevenK » za jun 16, 2007 9:13

YellowLeonVT schreef:Prachtig ! Dan kom je niet !

With ^^^^^^^^
Ik wil de discussie over het betalen of niet betalen voor de rally helemaal niet voeren,betalen voor vermaak lijkt me namelijk normaal.. Maar wat maakt nu het verschil tussen de EXOTIC GREEN RALLY en de andere rally's ..

Het is een open deur, maar het verschil is geld. Elke rally in zijn eigen omgeving heeft zijn eigen financiële plaatje en de één krijgt dit wel rond met sponsoring en de ander niet.

Daarbij komt trouwens dat het heffen van entree de organisatie ook voor extra kosten stelt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Cootje » za jun 16, 2007 11:57

YellowLeonVT schreef:
Achtrs schreef:
YellowLeonVT schreef:Uhmm, waarom kunnen zij het wel en jullie niet "zonder" die €30 ?
Wat je nu voorstelt is de omgekeerde wereld lijkt me.. Of niet ?

Euhm mischien hebben we niet allemaal een dik betaalde baan? ik ga nog naar school en ik wil naast de rally's ook nog een leven hebben duz die 30 euri geef ik dan liever ergens anders uit.

Prachtig ! Dan kom je niet ! Maar heb je wel gelezen wat ik er neer zette of qoute je maar wat in het wilde weg ?

Ik ben het met je eens. Met deze deze discussie verander je niks aan de prijzen. Je betaald €30,- voor een weekendkaart en niet per proef. Na 4 proeven op zaterdag ben je door je geld heen en zie je op zondag gratis proeven. Je kunt ook aan de proef betalen maar dan ben je toch echt duurder uit. Ik vind het echt niet duur en ze zullen het geld echt wel nodig hebben.
Cootje

Berichtdoor nkroeze » ma jun 18, 2007 13:37

Even wat anders.

Wat vinden de heren deelnemers van het VERPLICHT verkennen een week vooraf??? De OPTIE om te verkennen bestond bij de zuiderzee/tank s al een tijdje, maar je moet nu dus verplicht een week vooraf al gaan verkennen. Dat betekend voor ons gewoon een extra reis van 400km! En hoe gaan ze dat doen met de buitenlanders???
nkroeze

Berichtdoor michel uit berg » ma jun 18, 2007 13:52

nkroeze schreef:Even wat anders.

Wat vinden de heren deelnemers van het VERPLICHT verkennen een week vooraf??? De OPTIE om te verkennen bestond bij de zuiderzee/tank s al een tijdje, maar je moet nu dus verplicht een week vooraf al gaan verkennen. Dat betekend voor ons gewoon een extra reis van 400km! En hoe gaan ze dat doen met de buitenlanders???

dat is niet altijd even handig maar wordt in belgie al veel en ook al jaren gedaan

condroz-ardenne bleue- ieper enz.

ach ja 't hoort erbij zullen we maar zeggen

gr michel
michel uit berg

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden