leor888 schreef:mastersevius schreef:Die foto staat er volgens mij gewoon voor de sier bij hoor
Een opel voor de sier????
Ja kan dat niet???
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
leor888 schreef:mastersevius schreef:Die foto staat er volgens mij gewoon voor de sier bij hoor
Een opel voor de sier????
Jaccoooo schreef:Ik heb na enig zoekwerk ook een idee wie het geweest is,en kom tot de conclusie dat het vast niet zo hard ging als de wandelaars zeggen ,want op de proef zijn ze ook niet vooruit tebranden(net als ik zeg maar)
Jaccoooo schreef:Ik heb na enig zoekwerk ook een idee wie het geweest is,en kom tot de conclusie dat het vast niet zo hard ging als de wandelaars zeggen ,want op de proef zijn ze ook niet vooruit tebranden(net als ik zeg maar)
briljant schreef:Dat kan nooit iets goeds zijn als je een VW logo als avatar hebtSAS Officialteam schreef:Crossa schreef:Niet spotten met opel...
Nu wou ik iets zeggen maar zal me gedragen ..............
Sponsor schreef:Als je het zandpad kent dan weet je dat er geen ruimte is voor wandelaars en een te snelle auto.....Het is er niet breder dan ca. 2.00 m met aan weerzijde hoge bosplantsoen....Daar wil je geen rallyauto op snelheid tegenkomen.....en zeker geen diesel want die hoor je niet aankomen
By the way: zolang desbetreffende rijder zijn rijbewijs niet terug heeft zal ie ook geen rally mogen rijden.Vechtdal kan ie dus vergeten.
leor888 schreef:Maar Will, weet jij wel zeker dat het rijbewijs is ingevorderd?
Ik kan me dat namelijk niet voorstellen alleen omdat omstanders een bepaald verhaal hebben dat dat een rechtsgeldige reden is voor het invorderen van een rijbewijs.
Maar ik hoop dat iemand met rechtskennis hier op reageert.
In het algemeen moet de wet redelijk en billijk zijn en dat zou het in dit geval (in mijn beleving althans) niet zijn.
StevenK schreef:leor888 schreef:Maar Will, weet jij wel zeker dat het rijbewijs is ingevorderd?
Ik kan me dat namelijk niet voorstellen alleen omdat omstanders een bepaald verhaal hebben dat dat een rechtsgeldige reden is voor het invorderen van een rijbewijs.
Maar ik hoop dat iemand met rechtskennis hier op reageert.
In het algemeen moet de wet redelijk en billijk zijn en dat zou het in dit geval (in mijn beleving althans) niet zijn.
De 'redelijkheid en billijkheid' spelen - vooral - een rol in het civiele recht. In het strafrecht werkt het heel anders. En hoewel het intrekken van een rijbewijs ook een bestuursrechtelijke grond kan hebben, kan de OvJ zeker het rijbewijs innemen, wanneer iemand verdacht wordt van poging tot doodslag / toebrengen van zwaar lichamelijk letsel met een auto. En juist in een geval als dit is het mogelijk dat, dankzij het fijne concept van de 'voorwaardelijke opzet' deze route mogelijk gekozen worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten