Eerste illegale verkenner 'HellendoornRally' aangehouden

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » zo jun 03, 2007 23:18

De wandelaars hebben aangifte gedaan van poging tot zware mishandeling cq poging tot doodslag. De politie doet nader onderzoek.

Is dit overigens niet ietwat zwaar overdreven? :|

Kan ik ook worden aangehouden trouwens als ik, zoals afgelopen week, daar over de proeven rijdt? Met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik over 5 jaar aan de start wil staan? :wink:
Jan

Berichtdoor leor888 » zo jun 03, 2007 23:25

Jan schreef:
De wandelaars hebben aangifte gedaan van poging tot zware mishandeling cq poging tot doodslag. De politie doet nader onderzoek.

Is dit overigens niet ietwat zwaar overdreven? :|

Kan ik ook worden aangehouden trouwens als ik, zoals afgelopen week, daar over de proeven rijdt? Met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik over 5 jaar aan de start wil staan? :wink:

Ja Jan, volgens de opstellers van politie persberichten wel!

Maar volgens mij is dit puur beinvloeding van de publieke opinie met in het achterhoofd om iedereen te laten inzien dat harder rijden dan is toegestaan echt asociaal is.

Zou meniet verbazen dat meneer Spee zelf geraadpleegd is om de tekst op te stellen.

Zodra die man betrokken is, dan is het altijd zo overdreven. Kijk maar naar dat tv programma waar hij in meespeelt. Je weet wel die slechte kopie van "Blik op"

Maar misschien dat mensen met meer rechtskennis (StevenK misschien?)
kunnen aangeven of deze "aanhouding" tot een rechtsgeldige claim tot intrekking van rijbewijs etc. kan leiden?
Lijkt mij zelf technisch onmogelijk omdat de waarneming niet objectief is geweest.
Die zandweg is breed genoeg en als je zelf wegspringt omdat je denkt dat het misgaat, dan overdrijf je misschien ook wel de snelheid die de andere partij had etc. etc. of te wel lucht! Maar de NL pers prikt niet door politieberichten. En vraag me niet waarom.
leor888

Berichtdoor Jan » zo jun 03, 2007 23:29

Spee... praat me er niet van.

Ik herriner me nog een aflevering van Blik op de ... waarin hij werd aangehouden vanwege een veel te hoge snelheid. En maar net doen alsof hij van niets wist en doen alsof hij dat wel mocht :roll:

Vreselijk vent, maar dat is mijn mening :wink:
Jan

Berichtdoor Rinse » ma jun 04, 2007 1:29

erikjan schreef:en dan wordt het door andere media overgenomen, waarbij ze er zelf een foto bij zoeken :

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/50869

zucht...

Is dit niet dezelfde site als een tijdje geleden met een foto van Eep Borgers bij een tekst over een aanhouding van iemand die asociaal aan het rijden was?
Rinse

Berichtdoor pedduhwick » ma jun 04, 2007 9:24

Ik had meteen al wel het vermoeden van wie deze auto was hij staat altijd bij Pouw in Rijssen en er zitten inderdaad de startnummers nog op van de TankS Rally of Almere..
pedduhwick

broer

Berichtdoor ferry bakker » ma jun 04, 2007 10:51

Ja wat moet je er mee he, ik heb ook een broer die dat zou kunnen doen en totaal niks met de rally te maken heeft.
Ik vind dat verkennen voor de rally moet kunnen, Al zou ik het zelf nooooooooooit doen. :oops:
hoe kom je ook aan de route ?
Ik zou het niet durfen hoor, maar gedraag je gewoon,
Wat heeft het voor zin om vol te gaan daar.
ferry bakker

Berichtdoor Turboboost » ma jun 04, 2007 11:39

@Ferry, hij heeft zelf verklaart aan de GTR te gaan deelnemen als je het stukje in de krant mag geloven. Ik ga er dan ook maar even vanuit dat diegene wel in het bezit van een licentie is, ook al is de auto van een ander. Daarnaast blijft het oerstom om zoiets te verklaren. :? Als hij niets gezegd had over de rally, dan was er gewoon een stukje in de krant gekomen van snelheidsduivel :evil: te hard over zandpad, of zoiets. 8)
Turboboost

Berichtdoor Franed rally » ma jun 04, 2007 11:46

rally for ever schreef:Ik denk idd dat het afnemen van licentie wel een juiste straf is voor dit soort idioten. :evil:
t.

Eens
Afbeelding
Franed rally

Berichtdoor ferry bakker » ma jun 04, 2007 13:23

Turboboost schreef:@Ferry, hij heeft zelf verklaart aan de GTR te gaan deelnemen als je het stukje in de krant mag geloven. Ik ga er dan ook maar even vanuit dat diegene wel in het bezit van een licentie is, ook al is de auto van een ander. Daarnaast blijft het oerstom om zoiets te verklaren. :? Als hij niets gezegd had over de rally, dan was er gewoon een stukje in de krant gekomen van snelheidsduivel :evil: te hard over zandpad, of zoiets. 8)

Ah oke, nou gewoon goed aanpakken, deze man is echt oerdom en daar heb je niks aan in de rallysport.
ferry bakker

Re: broer

Berichtdoor briljant » ma jun 04, 2007 14:43

ferry bakker schreef:Ik vind dat verkennen voor de rally moet kunnen, Al zou ik het zelf nooooooooooit doen. :oops:
:? :lol: :lol:
Bastiaan van Lingen
briljant

Re: broer

Berichtdoor ferry bakker » ma jun 04, 2007 15:44

briljant schreef:
ferry bakker schreef:Ik vind dat verkennen voor de rally moet kunnen, Al zou ik het zelf nooooooooooit doen. :oops:
:? :lol: :lol:

Is er iets ? Bastiaan. 8)
ferry bakker

Berichtdoor Crossa » ma jun 04, 2007 15:55

erikjan schreef:
en dan wordt het door andere media overgenomen, waarbij ze er zelf een foto bij zoeken :

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/50869

zucht...

die foto, dat is ten eerste een kadett, en geen golf, ten tweede lijkt het meer op een crossauto dan op een rallyauto, weet niet of 't zo is, lijkt er wel op, met die banden enzo, en ten 3e vind ik 't overdreven dat ze 't een poging tot doodslag noemen. Zou die kerl dan echt gewoon doorgereden zijn als tie die wandelaars zag?
Look forward to your left window... 8)
Crossa

Berichtdoor mastersevius » ma jun 04, 2007 15:55

Die foto staat er volgens mij gewoon voor de sier bij hoor
mastersevius

Berichtdoor Crossa » ma jun 04, 2007 15:57

Ik vind 't dom..
Look forward to your left window... 8)
Crossa

Berichtdoor leor888 » ma jun 04, 2007 16:34

mastersevius schreef:Die foto staat er volgens mij gewoon voor de sier bij hoor

Een opel voor de sier???? :lol: