43e Paradigit ELE Rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mastersevius » za jun 02, 2007 5:56

Paperclip schreef:Ik ben ook nog even naar de keuring + service geweest.
Kleinjan toch nog met de Golf (ondanks de geruchten) zien rijden, en vind de Paradigit-vloot dit jaar erg goed ogen qua auto's. Zag er wel een naam bij die ik volgens mij nog niet eerder zag, Jonkers.
Verder vond ik het service-terrein nou niet echt zo geweldig. Ben benieuwd of dat volgend jaar ook nog daar is.

Overigens zag ik daarstraks ineens met grote posters in het rallycentrum (speelhuis) aangegeven staan dat je daar een rally-pet kon kopen. Frappant, aangezien ik er vanmiddag nog om vroeg en het antwoord kreeg dat ze er dit jaar geen hadden. Nu kon ik zelfs een hele doos krijgen. Dus heb ik alsnog een petje, al is het niet de allermooiste :)

EDIT: Ik heb trouwens de Corolla WRC ook nog niet gezien vanavond? Ook op de foto's is het een 'grote afwezige'. Zou jammer zijn als die niet mee zou rijden.

Ook Jonkers is zeker geen onbekende. Hij is een zeer ervaren rijder, met al veel deelnames in Nederland en ook in België. Alleen mis ik hem de laatste 2,3 jaar ook op de rallypaden. Maar gelukkig is die er weer. Had ik trouwens eigenlijk even wat eerder moeten weten. Dan had ik hem zeker in de Rally Poule geplaatst.
mastersevius

Berichtdoor dennisrally » za jun 02, 2007 7:03

mastersevius schreef:
Paperclip schreef:Ik ben ook nog even naar de keuring + service geweest.
Kleinjan toch nog met de Golf (ondanks de geruchten) zien rijden, en vind de Paradigit-vloot dit jaar erg goed ogen qua auto's. Zag er wel een naam bij die ik volgens mij nog niet eerder zag, Jonkers.
Verder vond ik het service-terrein nou niet echt zo geweldig. Ben benieuwd of dat volgend jaar ook nog daar is.

Overigens zag ik daarstraks ineens met grote posters in het rallycentrum (speelhuis) aangegeven staan dat je daar een rally-pet kon kopen. Frappant, aangezien ik er vanmiddag nog om vroeg en het antwoord kreeg dat ze er dit jaar geen hadden. Nu kon ik zelfs een hele doos krijgen. Dus heb ik alsnog een petje, al is het niet de allermooiste :)

EDIT: Ik heb trouwens de Corolla WRC ook nog niet gezien vanavond? Ook op de foto's is het een 'grote afwezige'. Zou jammer zijn als die niet mee zou rijden.

Ook Jonkers is zeker geen onbekende. Hij is een zeer ervaren rijder, met al veel deelnames in Nederland en ook in België. Alleen mis ik hem de laatste 2,3 jaar ook op de rallypaden. Maar gelukkig is die er weer. Had ik trouwens eigenlijk even wat eerder moeten weten. Dan had ik hem zeker in de Rally Poule geplaatst.

Tip, let op jonkers op het onverhard. (en bij deze alvast een foto- en filmpjesverzoek :wink:
dennisrally

Berichtdoor wimo » za jun 02, 2007 7:10

Paperclip schreef: Zag er wel een naam bij die ik volgens mij nog niet eerder zag, Jonkers.

Jonkers???
Die heb ik dan gemist, wat voor auto had hij bij dan?? en welk nummer?

Paperclip schreef:EDIT: Ik heb trouwens de Corolla WRC ook nog niet gezien vanavond? Ook op de foto's is het een 'grote afwezige'. Zou jammer zijn als die niet mee zou rijden.

Hi hi die heb ik dan weer wel gezien :lol:
Die ziet er nog steeds uit alsop het fototje hier 2 posten boven (dus niet getreurd)
wimo

Berichtdoor topsport » za jun 02, 2007 7:27

Frown schreef:Even een kleine frustratie spuien als dat mag wat betreft de organisatie van de ELE rally: Ik snap best dat er geld in de kas dient te komen, echter ik (als voorbeeld) wil graag met mijn zoon eens gaan kijken op Ekkersrijt zaterdag avond. Nergens op de ELE-Rally site kan ik vinden hoe laat dit plaats gaat vinden. Daarnaast ook in dit hele topic niet (is ook niet de primaire plaats voor die informatie dus niets ten nadele van deze site... ) en ook niet waar dan ook via Google.

Kijk die 5 euro toegang pp boeit me niet. Als ik echter eerst een Publieksinformatiepakket in Helmond moet gaan halen (a 10 euro..) om achter het tijdstip te komen kost het me dus 10 euro + 2x 5 euro entree = 20 euro en daar pas ik voor, naast de tijd de het me kost om dat pakket te gaan halen. Hetzelde geld overigens voor de zaterdag avond proeven bij Best, St Oedenrode en Oirschot.. Entree is 5 euro pp, waarom dan niet vermelden waar en hoe laat ?

De rallysport in Nederland is gebaat bij interesse van het publiek en dus ook van toeschouwers, de rally word gesponsord door een groot (van oorsprong lokaal) bedrijf, waarom dan die geldklopperij? Is het alleen van belang om de beelden op TV te krijgen voor de sponsoren?

Kan iemand mij SVP vertellen hoe laat het op Ekkersrijt gaat beginnen zodat ook mijn zoon eens kennis kan maken met de rallysport op een redelijk betaalbare manier?

Vorig jaar begon Ekkersrijt om 21.50. Zal dit jaar wel hetzelfde zijn denk ik.
topsport

Berichtdoor Paperclip » za jun 02, 2007 8:48

Ghehe, ik geloof best dat meneer Jonkers al een persoon is die vaker rijd. Maar ik als 'beginnend rallyfan' (dit is het eerste jaar dat ik er écht actief mee kán zijn door komst van een rijbewijs + auto, godzijdank) had die naam volgens mij nog niet eerder gezien, en al helemaal niet bij Paradigit.
Hij rijd overigens in een Lancer EVO 7 denk ik (Met nummer 22 in dat geval), aangezien op de deelnemerslijst staat dat Noortje van Gennip daarmee rijd zonder navigator.

En fijn om te horen dat ook de corolla toch nog gespot is. Ben benieuwd of ie dit jaar weer zou kunnen winnen ;)
Paperclip

Berichtdoor antoine » za jun 02, 2007 8:57

Als eindhovenaar moet jij jonkers toch wel kennen. Ze zijn de buurman van paradigit op industrieterrein de Hurk. Ze doen daar iets met mercedessen. :D
antoine

Berichtdoor gschutten » za jun 02, 2007 11:53

Maar Japser blijft redelijk in de buurt; 6 sec achter Mark

edit:

In de N4, Garvelink, Faes, Weijs Jr. allen zelfde tijd (22 sec achter van Eldik)
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor Rallyfanaat » za jun 02, 2007 11:58

leuk dat jasper er goed bij zit, zal leuk zijn als het seconde duel wordt tussen van eldik, vd heuvel, wevers en misschien poulsen erbij?

ik zie bij de groep N dat garfelink, faes en hans JR de zelfde tijd rijden :shock:

wordt mooie rally denk ik, helaas moet ik het achter de pc volgen maar dat is ook wel een keertje leuk:P

ik ben niet de enige zo te zien haha
Rallyfanaat

Berichtdoor Polo S1600 » za jun 02, 2007 12:00

Steijger nu ook zelfde tijd als de N4 club, leuk ! :wink:
Afbeelding
____
Polo S1600

Berichtdoor Rallyfanaat » za jun 02, 2007 12:04

idd maar kuipers valt beetje tegen? of foutje gemaakt?
Rallyfanaat

Berichtdoor Sjoera » za jun 02, 2007 12:07

Idd leuk als Martine&Jasper zo goed gaan!! Na de wedstrijd in Hulst verdienen ze het wel. Vind ik!! Go Martine :D
Rallyfanaat schreef:leuk dat jasper er goed bij zit, zal leuk zijn als het seconde duel wordt tussen van eldik, vd heuvel, wevers en misschien poulsen erbij?

ik zie bij de groep N dat garfelink, faes en hans JR de zelfde tijd rijden :shock:

wordt mooie rally denk ik, helaas moet ik het achter de pc volgen maar dat is ook wel een keertje leuk:P

ik ben niet de enige zo te zien haha
Sjoera

Berichtdoor sebas » za jun 02, 2007 12:17

Rallyfanaat schreef:idd maar kuipers valt beetje tegen? of foutje gemaakt?

Kuipers heeft een lekke band gehad op Kp 1
sebas

Berichtdoor ZZR Fan » za jun 02, 2007 12:22

van eldik weer.

waarom rijdt van hoof eigelijk in de evo 4?
ZZR Fan

Berichtdoor Rallyfanaat » za jun 02, 2007 12:41

hans JR rijd weer zelfde tijd als Garvelink.... zit nog mooi dicht bij elkaar maar de rally is nog lang...
Rallyfanaat

Berichtdoor Christophe » za jun 02, 2007 12:47

ZZR Fan schreef:van eldik weer.

waarom rijdt van hoof eigelijk in de evo 4?

Omdat Jonkers blijkbaar in de Evo6 rijdt als voorauto .. :wink:
Grtz Christophe 8)
Christophe

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden