Paperclip schreef:Ik ben ook nog even naar de keuring + service geweest.
Kleinjan toch nog met de Golf (ondanks de geruchten) zien rijden, en vind de Paradigit-vloot dit jaar erg goed ogen qua auto's. Zag er wel een naam bij die ik volgens mij nog niet eerder zag, Jonkers.
Verder vond ik het service-terrein nou niet echt zo geweldig. Ben benieuwd of dat volgend jaar ook nog daar is.
Overigens zag ik daarstraks ineens met grote posters in het rallycentrum (speelhuis) aangegeven staan dat je daar een rally-pet kon kopen. Frappant, aangezien ik er vanmiddag nog om vroeg en het antwoord kreeg dat ze er dit jaar geen hadden. Nu kon ik zelfs een hele doos krijgen. Dus heb ik alsnog een petje, al is het niet de allermooiste
EDIT: Ik heb trouwens de Corolla WRC ook nog niet gezien vanavond? Ook op de foto's is het een 'grote afwezige'. Zou jammer zijn als die niet mee zou rijden.
Ook Jonkers is zeker geen onbekende. Hij is een zeer ervaren rijder, met al veel deelnames in Nederland en ook in België. Alleen mis ik hem de laatste 2,3 jaar ook op de rallypaden. Maar gelukkig is die er weer. Had ik trouwens eigenlijk even wat eerder moeten weten. Dan had ik hem zeker in de Rally Poule geplaatst.