Proflex Merwede Rally Hulst 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

ra berging en kalos

Berichtdoor marcoenmarianka » zo apr 29, 2007 8:38

het is toch wel leuk om te horen dat er mensen bij zijn die te weten wat er met de berging en de kalos gebeurt terwijl de mensen hier niet aanwezig geweest zijn.

die jongen was de handrem helemaal niet vergeten maar trok hem er doorheen.

wij kunnen het weten wij zijn er zelf bij geweest

maar voor de rest was het weer een top rally

groetjes marco en marianka
marcoenmarianka

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 29, 2007 9:42

Ik lees op de site van walter dat wevers een controle zou hebben gemist en dan is uitsluiting een juiste beslissing al is het verhaal niet helemaal duidelijk ( van 1 official mag nooit doorslaggevend zijn, is mischien een wevershater)
TWENGELTJE

Berichtdoor StevenK » zo apr 29, 2007 9:46

TWENGELTJE schreef:Ik lees op de site van walter dat wevers een controle zou hebben gemist en dan is uitsluiting een juiste beslissing al is het verhaal niet helemaal duidelijk ( van 1 official mag nooit doorslaggevend zijn, is mischien een wevershater)

Ik hoor net dat Erik een TC voorbij zou zijn gereden en hij daarna weer teruggereden zou zijn. Deze TC was niet echt opvallend geplaatst, maar stond wel op de plek die volgens het roadbook klopte.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 29, 2007 9:48

StevenK schreef:
TWENGELTJE schreef:Ik lees op de site van walter dat wevers een controle zou hebben gemist en dan is uitsluiting een juiste beslissing al is het verhaal niet helemaal duidelijk ( van 1 official mag nooit doorslaggevend zijn, is mischien een wevershater)

Ik hoor net dat Erik een TC voorbij zou zijn gereden en hij daarna weer teruggereden zou zijn. Deze TC was niet echt opvallend geplaatst, maar stond wel op de plek die volgens het roadbook klopte.

Dan vind ik het wel erg overdreven reactie om omsluiting te geven
TWENGELTJE

Berichtdoor Corolla » zo apr 29, 2007 9:48

StevenK schreef:

Waar slaat het dan op dat ie word Gediskwalificeerd?
Corolla

Berichtdoor StevenK » zo apr 29, 2007 9:50

Corolla schreef:Waar slaat het dan op dat ie word Gediskwalificeerd?

Ik neem aan dat dit is gebeurd zoals ik hierboven schetste, de uitsluiting is gedaan vanwege het 'afwijken van de voorgeschreven route'.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 29, 2007 9:59

StevenK schreef:
Corolla schreef:Waar slaat het dan op dat ie word Gediskwalificeerd?

Ik neem aan dat dit is gebeurd zoals ik hierboven schetste, de uitsluiting is gedaan vanwege het 'afwijken van de voorgeschreven route'.

Toch blijf ik het een overtrokken beslissing vinden
Dit is volgens mij niet afwijken van de route want je blijft op de goede weg en alleen op een proef mag je niet achteruit rijden
TWENGELTJE

Berichtdoor nkroeze » zo apr 29, 2007 10:02

Volgens mij (uit m'n hoofd hoor, dus kan fout zijn) mag je ook een controlegebied niet van de verkeerde kant binnen rijden...

En misschien is ie, door het missen en doorrijen, wel veel te vroeg het gebied in gereden? Mag alleen in de minuut voor je eigen...

Maar er zal vast een eigen persbericht komen waarin staat wat er gebeurt is, dit blijft gissen in de marge!
nkroeze

Re: ra berging en kalos

Berichtdoor joris boenne » zo apr 29, 2007 10:12

marcoenmarianka schreef:het is toch wel leuk om te horen dat er mensen bij zijn die te weten wat er met de berging en de kalos gebeurt terwijl de mensen hier niet aanwezig geweest zijn.

die jongen was de handrem helemaal niet vergeten maar trok hem er doorheen.

wij kunnen het weten wij zijn er zelf bij geweest

nou wil je zeggen dat wij er niet geweest zijn :shock: :? ?
joris boenne

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 29, 2007 10:21

nkroeze schreef:Volgens mij (uit m'n hoofd hoor, dus kan fout zijn) mag je ook een controlegebied niet van de verkeerde kant binnen rijden...

En misschien is ie, door het missen en doorrijen, wel veel te vroeg het gebied in gereden? Mag alleen in de minuut voor je eigen...

Maar er zal vast een eigen persbericht komen waarin staat wat er gebeurt is, dit blijft gissen in de marge!

Hij zal er niet van de verkeerde kant in zijn gereden als was hij niet terug gegaan en voor te vroeg inklokken krijg je geen diskwalificatie maar we horen het t.z.t wel
TWENGELTJE

berging kalos

Berichtdoor marcoenmarianka » zo apr 29, 2007 10:28

wij hebben als officals als eerste te horen gekregen van de rijders en de beringspersoon wat er echtgebeurd is en op het moment dat het gebeurde was en nog niemand die daar aanwezig was van publiek.

en het is ook niet normaal dat er dit soort foto`s op het internet gezet worden.

omdat de bergings maatschapij een sponsor is voor de rally van hulst

op deze manier word de bergingsmaatschapij wel in een kwaad daglicht gesteld

met het gevolg dat we dan volgend jaar misschien wel geen bergingsmaatschapij aan de start zullen krijgen

denk daar ook eerst eens over na voor dat je foto`s op internet zet
marcoenmarianka

Re: berging kalos

Berichtdoor Holkers » zo apr 29, 2007 10:35

marcoenmarianka schreef:wij hebben als officals als eerste te horen gekregen van de rijders en de beringspersoon wat er echtgebeurd is en op het moment dat het gebeurde was en nog niemand die daar aanwezig was van publiek.

en het is ook niet normaal dat er dit soort foto`s op het internet gezet worden.

omdat de bergings maatschapij een sponsor is voor de rally van hulst

op deze manier word de bergingsmaatschapij wel in een kwaad daglicht gesteld

met het gevolg dat we dan volgend jaar misschien wel geen bergingsmaatschapij aan de start zullen krijgen

denk daar ook eerst eens over na voor dat je foto`s op internet zet

Volgens mij hebben we de chauffeur zelf hier ;)
Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Dat de beste man zijn bergingsauto in de sloot parkeerd op welke manier dan ook, is gewoon niet slim. De proef wordt geneutraliseerd en kost dus ook geld/irritatie etc.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

re

Berichtdoor marcoenmarianka » zo apr 29, 2007 10:41

ik ben gelukkig die chaffeur niet .

maar het is gewoon vreemd om te horen dat er verhalen rond gaan die niet kloppen.

wij hebben het daar zelf allemaal zien gebeuren. wij weten ook wat er precies mis is gegaan .

maar het ergste is gewoon dat er dus foto`s op internet gezet worden.
waardoor wij dus als organisatie de kans kunnen hebben dat we volgens jaar niet eens meer een bergings maatschapij zullen hebben in hulst waar bij er dan ewoonweg niet meer gereden kan worden wij zijn namelijk afhankelijk van een bergingsmaatschapij
zonder deze kunnen we gewoon weg niet starten
marcoenmarianka

wevers uit de wedstrijd

Berichtdoor h.beek922 » zo apr 29, 2007 10:45

Na een beslissing van de wedstrijdleiding die gevolg gaven aan een rapport van een der marschals die Wevers een controlepunt zagen missen werd deze alsnog uit de uitslag gehaald.welke proef is niet duidelijk.
h.beek922

Re: re

Berichtdoor Harry37 » zo apr 29, 2007 10:51

marcoenmarianka schreef:ik ben gelukkig die chaffeur niet .

maar het is gewoon vreemd om te horen dat er verhalen rond gaan die niet kloppen.

wij hebben het daar zelf allemaal zien gebeuren. wij weten ook wat er precies mis is gegaan .

maar het ergste is gewoon dat er dus foto`s op internet gezet worden.
waardoor wij dus als organisatie de kans kunnen hebben dat we volgens jaar niet eens meer een bergings maatschapij zullen hebben in hulst waar bij er dan ewoonweg niet meer gereden kan worden wij zijn namelijk afhankelijk van een bergingsmaatschapij
zonder deze kunnen we gewoon weg niet starten

effe reageren,

Als alles goed geregeld is / was laat het je publiek niet maar gewoon wachten, zelfs een marchall althans had een hesje aan, wist niet eens met mobilofoon dat de proef geneutraliseerd was.
Dan krijg je pas last met je publiek. En ga nou niet zielig doen over een fototje wat geplaatst is, is vervelend maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Zal niet de eerstekeer zijn dat een bergingswagen zelf in de problemen komt.

Wel of geen sponsor.

Dus hoogste prio is publiek informeren zodat we ook dan nog de tijd hebben om andere proeven te kijken die wel op tijd doorgaan.

Zo dat was gisteren wederom mijn grootste ergenis van de rally.

Verder was het wel super van opzet, service en de proef eromheen.

Harry
Harry37

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden