Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:Ik lees op de site van walter dat wevers een controle zou hebben gemist en dan is uitsluiting een juiste beslissing al is het verhaal niet helemaal duidelijk ( van 1 official mag nooit doorslaggevend zijn, is mischien een wevershater)
StevenK schreef:TWENGELTJE schreef:Ik lees op de site van walter dat wevers een controle zou hebben gemist en dan is uitsluiting een juiste beslissing al is het verhaal niet helemaal duidelijk ( van 1 official mag nooit doorslaggevend zijn, is mischien een wevershater)
Ik hoor net dat Erik een TC voorbij zou zijn gereden en hij daarna weer teruggereden zou zijn. Deze TC was niet echt opvallend geplaatst, maar stond wel op de plek die volgens het roadbook klopte.
StevenK schreef:TWENGELTJE schreef:Ik lees op de site van walter dat wevers een controle zou hebben gemist en dan is uitsluiting een juiste beslissing al is het verhaal niet helemaal duidelijk ( van 1 official mag nooit doorslaggevend zijn, is mischien een wevershater)
Ik hoor net dat Erik een TC voorbij zou zijn gereden en hij daarna weer teruggereden zou zijn. Deze TC was niet echt opvallend geplaatst, maar stond wel op de plek die volgens het roadbook klopte.
StevenK schreef:Corolla schreef:Waar slaat het dan op dat ie word Gediskwalificeerd?
Ik neem aan dat dit is gebeurd zoals ik hierboven schetste, de uitsluiting is gedaan vanwege het 'afwijken van de voorgeschreven route'.
marcoenmarianka schreef:het is toch wel leuk om te horen dat er mensen bij zijn die te weten wat er met de berging en de kalos gebeurt terwijl de mensen hier niet aanwezig geweest zijn.
die jongen was de handrem helemaal niet vergeten maar trok hem er doorheen.
wij kunnen het weten wij zijn er zelf bij geweest
nkroeze schreef:Volgens mij (uit m'n hoofd hoor, dus kan fout zijn) mag je ook een controlegebied niet van de verkeerde kant binnen rijden...
En misschien is ie, door het missen en doorrijen, wel veel te vroeg het gebied in gereden? Mag alleen in de minuut voor je eigen...
Maar er zal vast een eigen persbericht komen waarin staat wat er gebeurt is, dit blijft gissen in de marge!
marcoenmarianka schreef:wij hebben als officals als eerste te horen gekregen van de rijders en de beringspersoon wat er echtgebeurd is en op het moment dat het gebeurde was en nog niemand die daar aanwezig was van publiek.
en het is ook niet normaal dat er dit soort foto`s op het internet gezet worden.
omdat de bergings maatschapij een sponsor is voor de rally van hulst
op deze manier word de bergingsmaatschapij wel in een kwaad daglicht gesteld
met het gevolg dat we dan volgend jaar misschien wel geen bergingsmaatschapij aan de start zullen krijgen
denk daar ook eerst eens over na voor dat je foto`s op internet zet
marcoenmarianka schreef:ik ben gelukkig die chaffeur niet .
maar het is gewoon vreemd om te horen dat er verhalen rond gaan die niet kloppen.
wij hebben het daar zelf allemaal zien gebeuren. wij weten ook wat er precies mis is gegaan .
maar het ergste is gewoon dat er dus foto`s op internet gezet worden.
waardoor wij dus als organisatie de kans kunnen hebben dat we volgens jaar niet eens meer een bergings maatschapij zullen hebben in hulst waar bij er dan ewoonweg niet meer gereden kan worden wij zijn namelijk afhankelijk van een bergingsmaatschapij
zonder deze kunnen we gewoon weg niet starten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten