Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, echter hierna klonk de auto niet als hij zou moeten horen
Polo S1600 schreef:Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, echter hierna klonk de auto niet als hij zou moeten horen
Ja daar stond ik ook, hij kwam heel mooi over de jump, en toen was het ineens weg allemaal ,gelukkig kwam die erna wel weer voorbij
HJD schreef:Polo S1600 schreef:Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, echter hierna klonk de auto niet als hij zou moeten horen
Ja daar stond ik ook, hij kwam heel mooi over de jump, en toen was het ineens weg allemaal ,gelukkig kwam die erna wel weer voorbij
Ja inderdaad. Ik heb het ook zien gebeuren, en dacht eerst dat ze stilvielen. Maar ze reden toch nog verder uiteindelijk. Daarna leek het er wel op ja of er iets kapot was aan de Puma, uitlaatje misschien?
Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, hierna klonk de auto niet meer zoals hij zou moeten horen
guy woodcock schreef:Just back in office after a long trip home due to plane delays due to bad weather (david mann and alun cook are still in schipol).
Just like to thank everybody from the TankS rally for there support and i hope we put on a good show for you on the stages .
if anybody has any good photos i could use for our pree release and may the new posters could you mail them to guywoodcock@hotmail.co.uk please.
see you all in Almere in two weeks
Mitsufan schreef:HJD schreef:Polo S1600 schreef:Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, echter hierna klonk de auto niet als hij zou moeten horen
Ja inderdaad. Ik heb het ook zien gebeuren, en dacht eerst dat ze stilvielen. Maar ze reden toch nog verder uiteindelijk. Daarna leek het er wel op ja of er iets kapot was aan de Puma, uitlaatje misschien?
het was een heel zwaar brommend geluid
cellie schreef:Mitsufan schreef:HJD schreef:Polo S1600 schreef:Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, echter hierna klonk de auto niet als hij zou moeten horen
het was een heel zwaar brommend geluid
Nee,dat noemen ze op 3 cilinders lopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten