TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Mitsufan » ma maart 19, 2007 16:54

De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, hierna klonk de auto niet meer zoals hij zou moeten horen :P
Laatst bijgewerkt door Mitsufan op ma maart 19, 2007 17:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Mitsufan

Berichtdoor Polo S1600 » ma maart 19, 2007 17:02

Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, echter hierna klonk de auto niet als hij zou moeten horen :P

Ja daar stond ik ook, hij kwam heel mooi over de jump, en toen was het ineens weg allemaal ,gelukkig kwam die erna wel weer voorbij :)
Afbeelding
____
Polo S1600

Berichtdoor HJD » ma maart 19, 2007 17:18

Polo S1600 schreef:
Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, echter hierna klonk de auto niet als hij zou moeten horen :P

Ja daar stond ik ook, hij kwam heel mooi over de jump, en toen was het ineens weg allemaal ,gelukkig kwam die erna wel weer voorbij :)

Ja inderdaad. Ik heb het ook zien gebeuren, en dacht eerst dat ze stilvielen. Maar ze reden toch nog verder uiteindelijk. Daarna leek het er wel op ja of er iets kapot was aan de Puma, uitlaatje misschien?
HJD

Berichtdoor Mitsufan » ma maart 19, 2007 17:20

HJD schreef:
Polo S1600 schreef:

Ja inderdaad. Ik heb het ook zien gebeuren, en dacht eerst dat ze stilvielen. Maar ze reden toch nog verder uiteindelijk. Daarna leek het er wel op ja of er iets kapot was aan de Puma, uitlaatje misschien?

het was een heel zwaar brommend geluid :?
Mitsufan

Berichtdoor ReverseDigital » ma maart 19, 2007 17:37

Mitsufan schreef:De Ford Puma S1600 in de sprint die ging te hard over de jump, waarna hij eventjes stopte en weer verder reed, hierna klonk de auto niet meer zoals hij zou moeten horen :P

Zo'n landing op de bodemplaat is ook niet echt bevordelijk voor auto en coureur. Maar gelukkig konden ze gewoon verder gaan!
ReverseDigital

Berichtdoor leor888 » ma maart 19, 2007 18:05

mr_nice_guy73 schreef:
Lekker kontieee :lol:

Manfred,
ik heb gelezen dat jij hier geen grapjes maakt, dus nu ben je uit de kast?? :?: :roll:

Kun je je nick ook aanpassen met een a erin?
leor888

Berichtdoor spookie » ma maart 19, 2007 18:15

guy woodcock schreef:Just back in office after a long trip home due to plane delays due to bad weather (david mann and alun cook are still in schipol).
Just like to thank everybody from the TankS rally for there support and i hope we put on a good show for you on the stages .

if anybody has any good photos i could use for our pree release and may the new posters could you mail them to guywoodcock@hotmail.co.uk please.

see you all in Almere in two weeks :D

you've got mail!!

Love to see you in Almere
spookie

Berichtdoor cellie » ma maart 19, 2007 18:27

Mitsufan schreef:
HJD schreef:
Polo S1600 schreef:

Nee,dat noemen ze op 3 cilinders lopen
cellie

Berichtdoor Mitsufan » ma maart 19, 2007 18:41

cellie schreef:
Mitsufan schreef:
HJD schreef:
Polo S1600 schreef:

Nee,dat noemen ze op 3 cilinders lopen

oké, ik heb daar nie zo veel verstand van
Mitsufan

Berichtdoor mantaboy » ma maart 19, 2007 18:49

Heerlijk genoten op tc 4 en tc 8. Soms is het lekker om alleen een tc te draaien. Kan ook leuke en gezellige momenten opleveren. :wink:

Paar forumbezoekers weten wel wat ik bedoel. Speciaal voor de dames: Nee ben nog niet klaar met kletsen :wink:

Daarna op Kampereiland beetje warrig verloop van de kp's. Jammer van het oliespoor en het daarna inkorten van de kp. Leuk dat er hier mensen posten die de oplossing hebben voor het opruimen van olie. Grit over olie gooien terwijl er ook nog volop water op de weg staat? Probeer eerst eens even de situatie voor te stellen, de gevolgen en denk dan eens even na voor je wat hier weg zet. Scheelt een hoop irritatie bij velen...

Guy, enjoyed your driving style on stage 19. Was a narrow miss on a hard rigth in front of a farm. Never saw what you missed? There was a block in the middle of the corner, hidden in the gras, you missed it by 2mm... :shock:

Leuke dag, 3.30 uur op om formule 1 te kijken, daarna Tank S rally, thuiskomen om 1.30 uur, toch nog maar WTCC en formule 1 kijken. Zondag tot 12 uur vast geslapen. :oops:

Volgende gaat voor mij TAC in Tielt zijn. Helaas zelf een wedstrijd op 1 april en op 28 april naar de Nordschleife.
mantaboy

Berichtdoor SylviaVisser » ma maart 19, 2007 19:49

TC 4 & 8???

De TC met "het" klokje ? ? ? :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor rallyfan_17 » ma maart 19, 2007 19:51

Jasper en Martine,

Ik weet niet of jullie vrijdag en zaterdag ook onboard beelden hebben gemaakt maar zou het ook mogelijk zijn dat jullie dan de beelden van jullie laatste fantastische proef hier op de site zetten.

Denk dat samen met mij hier een heleboel fans nieuwschierig naar zijn.

Zie graag een reactie van jullie of een van jullie teamgenoten tegemoet
rallyfan_17

Berichtdoor Martindj » ma maart 19, 2007 20:01

Hallo, tijdens de rally zijn er bij Jasper en Martine helaas geen onboard beelden gemaakt.
gr Martin
Martindj

Berichtdoor StevenK » ma maart 19, 2007 20:02

Martindj schreef:Hallo, tijdens de rally zijn er bij Jasper en Martine helaas geen onboard beelden gemaakt.
gr Martin

En dat terwijl jij toch goed weet hoe je zo'n camera moet monteren ;)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Martindj » ma maart 19, 2007 20:05

dat weet ik wel, heb het bij jou in de clio ook wel eens gedaan. 8)
dus in de lancer zou het ook wel moeten lukken maar dan eerst met toestemming van Jasper natuurlijk. :D
Martindj

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden