Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
yamaha schreef:TvD schreef:bennie2000 schreef:BEHALVE DAT ER WEER EEN BATTERIJ AAN WITTEHESJESPERSDRAGERS voor de jump gingen staan, terwijl er aan de overkant plek genoeg was vrijgehouden voor de pers, NOGMAALS DANK DAARVOOR WITTEHESJESPERSDRAGERS.
Misschien kregen ze aan die andere kant geen mooie foto's? En daar staan ze er wel voor....![]()
Tim
dat houd niet in dat je niet boos mag worden als ze opeens in de mooiste plek voor je neus staan,ik word er ook niet blijv an
ilja
Götz schreef:pipo schreef:olie op de baan ?
en niet zo'n klein beetje ook.........
men heeft nog geprobeerd om het op te ruimen. Het spoor begon ongeveer 300 mtr na het viaduct en eindigde bij de HL. Het oliespoor lag precies bj het aanremmen en insturen van de bochten onder de linker wielen. Als 0-wagen (sprint) hebben wij de zaak beoordeeld en de de proevenchef zeer dringend geadviseerd de KP te cancelen. Zeker op het knikje bij het elektriciteitshuisje. Situatie was echt te gevaarlijk....................
mark brinks schreef:komt de rally toch nog tot een goed einde met de beste als winnaar,
haha v eldik gewoon een knooierd, mag je toch niet meer weg geven laatste proef.
volgens mij zijn de meeste fotogaven ook hobbyisten,want zoveel fotogafen als er op een rally rond lopen ,zoveel foto,s zie je ook niet in de tijdschriften. Ik vind dat fotografen ook op tijd bij een proef moeten zijn,en niet als wij"rallyfans" al een half uur voor de start van een proef aanwezig zijn om op mooi punt te staan ,er dan een fotograaf 1 munuut voor de eerste auto voor je neus komt staan.TvD schreef:yamaha schreef:TvD schreef:bennie2000 schreef:BEHALVE DAT ER WEER EEN BATTERIJ AAN WITTEHESJESPERSDRAGERS voor de jump gingen staan, terwijl er aan de overkant plek genoeg was vrijgehouden voor de pers, NOGMAALS DANK DAARVOOR WITTEHESJESPERSDRAGERS.
Misschien kregen ze aan die andere kant geen mooie foto's? En daar staan ze er wel voor....![]()
Tim
dat houd niet in dat je niet boos mag worden als ze opeens in de mooiste plek voor je neus staan,ik word er ook niet blijv an
ilja
StevenK schreef:Götz schreef:pipo schreef:olie op de baan ?
en niet zo'n klein beetje ook.........
men heeft nog geprobeerd om het op te ruimen. Het spoor begon ongeveer 300 mtr na het viaduct en eindigde bij de HL. Het oliespoor lag precies bj het aanremmen en insturen van de bochten onder de linker wielen. Als 0-wagen (sprint) hebben wij de zaak beoordeeld en de de proevenchef zeer dringend geadviseerd de KP te cancelen. Zeker op het knikje bij het elektriciteitshuisje. Situatie was echt te gevaarlijk....................
Daar heb je toch vlaggen voor ? En waarschuwingen ?
2rallyman1 schreef:Volgen mij stond van eldik niet op regenbanden!!!
Götz schreef:Berto en ik hebben de situatie ter plekke beoordeeld en vonden het gewoon onverantwoord en hebben dit als zodanig aan de proevenchef gemeld!! Die heeft in onze optiek de enige juiste keuze gemaakt.
Bartrallyfan schreef:volgens mij zijn de meeste fotogaven ook hobbyisten,want zoveel fotogafen als er op een rally rond lopen ,zoveel foto,s zie je ook niet in de tijdschriften. Ik vind dat fotografen ook op tijd bij een proef moeten zijn,en niet als wij"rallyfans" al een half uur voor de start van een proef aanwezig zijn om op mooi punt te staan ,er dan een fotograaf 1 munuut voor de eerste auto voor je neus komt staan.TvD schreef:yamaha schreef:TvD schreef:bennie2000 schreef:BEHALVE DAT ER WEER EEN BATTERIJ AAN WITTEHESJESPERSDRAGERS voor de jump gingen staan, terwijl er aan de overkant plek genoeg was vrijgehouden voor de pers, NOGMAALS DANK DAARVOOR WITTEHESJESPERSDRAGERS.
Tim
ilja
StevenK schreef:Götz schreef:Berto en ik hebben de situatie ter plekke beoordeeld en vonden het gewoon onverantwoord en hebben dit als zodanig aan de proevenchef gemeld!! Die heeft in onze optiek de enige juiste keuze gemaakt.
Maar waar trek je dan de grens ?
yamaha schreef:StevenK schreef:Götz schreef:Berto en ik hebben de situatie ter plekke beoordeeld en vonden het gewoon onverantwoord en hebben dit als zodanig aan de proevenchef gemeld!! Die heeft in onze optiek de enige juiste keuze gemaakt.
Maar waar trek je dan de grens ?
ja idd dat vraag ik me ook af dan,en waarom gebruiken jullie geen grit voor olie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten