TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor HJD » zo maart 18, 2007 11:37

Het was weer een verschrikkelijk mooie rallydag :D . Dan ga ik nu maar aan de slag met mijn 600 foto's. Ik hoop ze later vandaag online te hebben :wink:
HJD

Berichtdoor Bartrallyfan » zo maart 18, 2007 11:40

Als ik alle tijden belijk sta ik toch wel zeeeeer versteld van de tijden van Harry Kleinjan, hij rijdt gemiddeld 13 seconden lagzamer dan de allersnelste van de rally, in een auto van ongeveer 25 jaar oud!!
Bartrallyfan

Berichtdoor TvD » zo maart 18, 2007 11:41

yamaha schreef:
TvD schreef:
bennie2000 schreef:BEHALVE DAT ER WEER EEN BATTERIJ AAN WITTEHESJESPERSDRAGERS voor de jump gingen staan, terwijl er aan de overkant plek genoeg was vrijgehouden voor de pers, NOGMAALS DANK DAARVOOR WITTEHESJESPERSDRAGERS.

Misschien kregen ze aan die andere kant geen mooie foto's? En daar staan ze er wel voor.... :wink:

Tim

dat houd niet in dat je niet boos mag worden als ze opeens in de mooiste plek voor je neus staan,ik word er ook niet blijv an

ilja

Ik zou er ook niet blij van worden, maar om nou meteen boos te worden en "overdreven lomp commentaar" (zie opmerking Holkers) te gaan leveren op mensen die er voor hun werk staan is weer wat overdreven wat mij betreft.

Tim
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor StevenK » zo maart 18, 2007 11:47

Götz schreef:
pipo schreef:olie op de baan ?

en niet zo'n klein beetje ook.........

men heeft nog geprobeerd om het op te ruimen. Het spoor begon ongeveer 300 mtr na het viaduct en eindigde bij de HL. Het oliespoor lag precies bj het aanremmen en insturen van de bochten onder de linker wielen. Als 0-wagen (sprint) hebben wij de zaak beoordeeld en de de proevenchef zeer dringend geadviseerd de KP te cancelen. Zeker op het knikje bij het elektriciteitshuisje. Situatie was echt te gevaarlijk....................

Daar heb je toch vlaggen voor ? En waarschuwingen ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Armand » zo maart 18, 2007 11:48

mark brinks schreef:komt de rally toch nog tot een goed einde met de beste als winnaar,

haha v eldik gewoon een knooierd, mag je toch niet meer weg geven laatste proef.

Hoe was het met Wevers in zijn betrouwbare Corolla...of is die nu niet meer interessant omdat hij niet echt kon volgen gisteren.

Je stemt zeker ook op de Pvda, daar zit de grootste draaikont van Nederland.

Jasper en Mark hebben gisteren een mooie rally gereden waarbij Jasper in een dood of de gladiolen proef de winst gepakt heeft. Prima, mooi voor Jasper, jammer voor Mark. Zo gaat het in de sport. Had ook anders uit kunnen pakken voor Jasper, want volgas stro-balen wegduwen in een chicane kan ook anders uitpakken. Begrijp dat je geen fan ben van Mark en dat hoeft ook niet, want aan draaikonten hebben we niets , maar de tone of voice van jou is niet correct, Heb dan eens het lef om het in zijn gezicht te zeggen in plaats van hier of het "forum", maar aan die lef zal het wel ontbreken...
Armand

Berichtdoor Bartrallyfan » zo maart 18, 2007 11:52

TvD schreef:
yamaha schreef:
TvD schreef:
bennie2000 schreef:BEHALVE DAT ER WEER EEN BATTERIJ AAN WITTEHESJESPERSDRAGERS voor de jump gingen staan, terwijl er aan de overkant plek genoeg was vrijgehouden voor de pers, NOGMAALS DANK DAARVOOR WITTEHESJESPERSDRAGERS.

Misschien kregen ze aan die andere kant geen mooie foto's? En daar staan ze er wel voor.... :wink:

Tim

dat houd niet in dat je niet boos mag worden als ze opeens in de mooiste plek voor je neus staan,ik word er ook niet blijv an

ilja
volgens mij zijn de meeste fotogaven ook hobbyisten,want zoveel fotogafen als er op een rally rond lopen ,zoveel foto,s zie je ook niet in de tijdschriften. Ik vind dat fotografen ook op tijd bij een proef moeten zijn,en niet als wij"rallyfans" al een half uur voor de start van een proef aanwezig zijn om op mooi punt te staan ,er dan een fotograaf 1 munuut voor de eerste auto voor je neus komt staan.
Laatst bijgewerkt door Bartrallyfan op zo maart 18, 2007 12:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Bartrallyfan

Berichtdoor Götz » zo maart 18, 2007 11:54

StevenK schreef:
Götz schreef:
pipo schreef:olie op de baan ?

en niet zo'n klein beetje ook.........

men heeft nog geprobeerd om het op te ruimen. Het spoor begon ongeveer 300 mtr na het viaduct en eindigde bij de HL. Het oliespoor lag precies bj het aanremmen en insturen van de bochten onder de linker wielen. Als 0-wagen (sprint) hebben wij de zaak beoordeeld en de de proevenchef zeer dringend geadviseerd de KP te cancelen. Zeker op het knikje bij het elektriciteitshuisje. Situatie was echt te gevaarlijk....................

Daar heb je toch vlaggen voor ? En waarschuwingen ?

Berto en ik hebben de situatie ter plekke beoordeeld en vonden het gewoon onverantwoord en hebben dit als zodanig aan de proevenchef gemeld!! Die heeft in onze optiek de enige juiste keuze gemaakt.
Götz

Berichtdoor RallyCenter » zo maart 18, 2007 12:17

ilja[/quote]volgens mij zijn de meeste fotogaven ook hobbyisten,want zoveel fotogafen als er op een rally rond lopen ,zoveel foto,s zie je ook niet in de tijdschriften. Ik vind dat fotografen ook op tijd bij een proef moeten zijn,en niet als wij"rallyfans" al een half uur voor de start van een proef aanwezig zijn om op mooi punt te staan ,er dan een fotograaf 1 munuut voor de eerste auto voor je neus komt staan.[/quote]

Ja klopt soms vrij lastig als er een fotograaf voor je neus kom te staan als je er al lang staat , maarja ze mogen gaan en staan waar ze maar willen :? tegen in spreken helpt meestal niet :(

owja de mijn foto van de tanks rally staan online op mijn site.
RallyCenter

Berichtdoor 2rallyman1 » zo maart 18, 2007 12:24

Volgen mij stond van eldik niet op regenbanden!!!
2rallyman1

Berichtdoor kraats » zo maart 18, 2007 12:39

2rallyman1 schreef:Volgen mij stond van eldik niet op regenbanden!!!

Nee dat klopt die stond op slicks...... Net als Jasper.
Het (rijders)kwaliteitsverschil is gewoon goed zichtbaar bij dit soort omstandigheden.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor StevenK » zo maart 18, 2007 12:44

Götz schreef:Berto en ik hebben de situatie ter plekke beoordeeld en vonden het gewoon onverantwoord en hebben dit als zodanig aan de proevenchef gemeld!! Die heeft in onze optiek de enige juiste keuze gemaakt.

Maar waar trek je dan de grens ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Hein » zo maart 18, 2007 12:46

Bartrallyfan schreef:
TvD schreef:
yamaha schreef:
TvD schreef:

Tim

ilja
volgens mij zijn de meeste fotogaven ook hobbyisten,want zoveel fotogafen als er op een rally rond lopen ,zoveel foto,s zie je ook niet in de tijdschriften. Ik vind dat fotografen ook op tijd bij een proef moeten zijn,en niet als wij"rallyfans" al een half uur voor de start van een proef aanwezig zijn om op mooi punt te staan ,er dan een fotograaf 1 munuut voor de eerste auto voor je neus komt staan.

Bart, ik zou je willen adviseren om eens naar de acreditatierichtlijnen op de diverse sites van de diverse organisaties te kijken.

Denk je dan nog steeds dat de persfotografen net zulke hobbyisten zijn als jij, dan moet je een accreditatie proberen aan te vragen. Gaan we lachen!!! Goed?

En ja, de meeste fotografen hebben er een andere baan naast of fotograferen ook andere dingen dan alleen rallysport. Maar wat is daar nu mis mee?
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor yamaha » zo maart 18, 2007 12:49

StevenK schreef:
Götz schreef:Berto en ik hebben de situatie ter plekke beoordeeld en vonden het gewoon onverantwoord en hebben dit als zodanig aan de proevenchef gemeld!! Die heeft in onze optiek de enige juiste keuze gemaakt.

ja idd dat vraag ik me ook af dan,en waarom gebruiken jullie geen grit voor olie?
yamaha

Berichtdoor Jan » zo maart 18, 2007 12:50

Ik wist niet dat er zoveel trieste mensen waren op dit forum, allemachtig :evil:
Jan

Berichtdoor kraats » zo maart 18, 2007 12:55

yamaha schreef:
StevenK schreef:

ja idd dat vraag ik me ook af dan,en waarom gebruiken jullie geen grit voor olie?

Ik weet niet hoe dat bij de organisatie zit maar ik weet dat je dat om bepaalde redenen niet meer buiten mag gebruiken. Als de brandweer komt spuiten ze een substantie op de olie zodat de olie oplost. Ik denk dat het milieu technisch niet meer mag maar er staat me ook iets van bij dat er iets was met korrels en het kankerverwekkend zijn van bepaalde soorten.... Correct me if i'm wrong.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden