Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
biene schreef:Papa weijs heeft de strijd gestaakt. Op proef tien begaf het sperdifferentieel van zijn Golf het.
Helaas hij was net mooi aan het rijden. Maar zoon weijs leid
yamaha schreef:biene schreef:Ja vroeg ik me ook al af.
Hij reed gisteravond ook spectaculair.
Vermaak voor iedereen
prachtige inhaal maneuvre.. had ik niet verwacht golf 1 tegen mitsubishi lancer evo(Gebouwd om rally's te rijden)
mrhanky schreef:Merksteijn Jr. Miste de bocht in proef 9. Zal ff de foto's daarvan alvast online zetten
Zie hier
h.beek922 schreef:uitvallers:Eric Wevers :Onbevestigde bronnen melden ons dat problemen met de motor hiervan de oorzaak zijn. Ook merkgenoot René Kuipers viel uit, dezelfde onbevestigde bronnen geven aan dat het hierbij waarschijnlijk om een aandrijfas ging.
Mark Steiger lag op een derde plaats in de groep N en elfde algemeen toen hij met een snelheid van 174km/u een klapband kreeg. Het gevolg was dat de auto van de weg raakte en met grote snelheid op een boom, de rijders waren gelukkig ongedeerd, maar de auto is afgeschreven.
Proef Haatland eindigde in een natte bedoening voor twee equipes. Harry Meijer en Ingrid Wolves parkeerden hun Opel Ascona op deze proef in de sloot, terwijl Jack Tichelaar en Stefan van Woerkom het water alleen nog niet erg genoeg vonden. Ze besloten eerst over de kop te gaan, om vervolgens ondersteboven in de sloot te belanden!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten