TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mrhanky » za maart 17, 2007 19:04

Who die auto zit goed in de prak. Gelukkig geen ernstig letsel.
mrhanky

Berichtdoor larson » za maart 17, 2007 19:20

wooo wat ziek, die auto!! :shock: die mannen reden de hele dag zo goed, gingen regelmatig lekker dwars en het ging gewoon hard was mooi om naar te kijken jammer dat het nu zo afloopt... ik heb verder weer een topdag gehad bij de eerste rally van het seizoen:lol: het was alleen kkkkkouud....

mzzl lars
larson

Berichtdoor pedduhwick » za maart 17, 2007 19:30

Out:

Wevers
Kuipers
Steijger
Meijers (ascona kopie onder:( )
Tichelaar
pedduhwick

Berichtdoor mark brinks » za maart 17, 2007 19:53

start van het seizoen weer mooi kut
mark brinks

Berichtdoor pedduhwick » za maart 17, 2007 19:55

mark brinks schreef:start van het seizoen weer mooi kut

inderdaad...
pedduhwick

Berichtdoor stefanjonas » za maart 17, 2007 20:21

passende tekst op de achterbumper van de auto van Steijger....
stefanjonas

Berichtdoor stefan » za maart 17, 2007 20:35

vandaag weer terug van weggeweest. 4 proeven gezien, bij de 12e proef ging het niet goed bij sparrow, hij verslikte zich iets in een bocht, maar kon wel rustig verder. v.Merksteijn nu gewoon eventjes 5e algemeen he 8) donders goede prestatie van hem! kan nog een mooie strijd leveren met hem en Weijs jr.

gr stefantje
stefan

Berichtdoor leor888 » za maart 17, 2007 20:40

biene schreef:Papa weijs heeft de strijd gestaakt. Op proef tien begaf het sperdifferentieel van zijn Golf het.
Helaas hij was net mooi aan het rijden. Maar zoon weijs leid :D

Sr. rijdt wel met de sprint mee. Dus probleem is verholpen. Hij doet nu "routine op" maar jammer is het wel.
leor888

help..waar is hij gebleven

Berichtdoor yamaha » za maart 17, 2007 20:49

Zou iemand mij kunnen vertellen waar hij gebleven is Harry Kleinjan
Volkswagen Golf I (YR14)

hij reed zo snel en zo mooi.. en vanmiddag bij de proef van 14:45 in kampen was hij er niet meer.de proef die ochtend rond 11 uur... in emmeloord was hij er nog wel. zou iemand mij kunnen vertellen. of hij niet meer rijd en wat er zoal aan de hand is
yamaha

Berichtdoor biene » za maart 17, 2007 20:52

Ja vroeg ik me ook al af.
Hij reed gisteravond ook spectaculair.
Vermaak voor iedereen
biene

Berichtdoor yamaha » za maart 17, 2007 20:54

biene schreef:Ja vroeg ik me ook al af.
Vermaak voor iedereen

prachtige inhaal maneuvre.. had ik niet verwacht golf 1 tegen mitsubishi lancer evo(Gebouwd om rally's te rijden)
yamaha

Berichtdoor biene » za maart 17, 2007 20:57

yamaha schreef:
biene schreef:Ja vroeg ik me ook al af.
Vermaak voor iedereen

prachtige inhaal maneuvre.. had ik niet verwacht golf 1 tegen mitsubishi lancer evo(Gebouwd om rally's te rijden)

Idd stond net bij die bocht. hij remde gewoon bijna niet he.
Gewoon lekker doorkachelen.
biene

Berichtdoor h.beek922 » za maart 17, 2007 20:57

uitvallers:Eric Wevers :Onbevestigde bronnen melden ons dat problemen met de motor hiervan de oorzaak zijn. Ook merkgenoot René Kuipers viel uit, dezelfde onbevestigde bronnen geven aan dat het hierbij waarschijnlijk om een aandrijfas ging.
Mark Steiger lag op een derde plaats in de groep N en elfde algemeen toen hij met een snelheid van 174km/u een klapband kreeg. Het gevolg was dat de auto van de weg raakte en met grote snelheid op een boom, de rijders waren gelukkig ongedeerd, maar de auto is afgeschreven.
Proef Haatland eindigde in een natte bedoening voor twee equipes. Harry Meijer en Ingrid Wolves parkeerden hun Opel Ascona op deze proef in de sloot, terwijl Jack Tichelaar en Stefan van Woerkom het water alleen nog niet erg genoeg vonden. Ze besloten eerst over de kop te gaan, om vervolgens ondersteboven in de sloot te belanden!
h.beek922

Berichtdoor yamaha » za maart 17, 2007 20:57

mrhanky schreef:Merksteijn Jr. Miste de bocht in proef 9. Zal ff de foto's daarvan alvast online zetten

Zie hier

ja dat zag ik ik zat verderop met me broers lekker in een stoeltje.. een halve meter van de weg af:) mooie plek
yamaha

Berichtdoor yamaha » za maart 17, 2007 20:59

h.beek922 schreef:uitvallers:Eric Wevers :Onbevestigde bronnen melden ons dat problemen met de motor hiervan de oorzaak zijn. Ook merkgenoot René Kuipers viel uit, dezelfde onbevestigde bronnen geven aan dat het hierbij waarschijnlijk om een aandrijfas ging.
Mark Steiger lag op een derde plaats in de groep N en elfde algemeen toen hij met een snelheid van 174km/u een klapband kreeg. Het gevolg was dat de auto van de weg raakte en met grote snelheid op een boom, de rijders waren gelukkig ongedeerd, maar de auto is afgeschreven.
Proef Haatland eindigde in een natte bedoening voor twee equipes. Harry Meijer en Ingrid Wolves parkeerden hun Opel Ascona op deze proef in de sloot, terwijl Jack Tichelaar en Stefan van Woerkom het water alleen nog niet erg genoeg vonden. Ze besloten eerst over de kop te gaan, om vervolgens ondersteboven in de sloot te belanden!

ja maar ik vraag me dan af waar Harry Kleinjan
Volkswagen Golf I (YR14) gebleven is.. die reed de proef niet in kampen om 14:45.... ik miste hem wel hoor was niet zo spectaculair dat was wel weer jammer
yamaha

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden