Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rally for ever » vr maart 02, 2007 23:21

:cry: Dit zat er aan te komen, maar is niet minder k*t.
Zou erg vervelend ( understatement ) zzijn als juist de rally van vorig jaar de laatste blijkt te zijn.

Shit, shit, shit waar een beetje ego al niet toe kan leiden.
rally for ever

Berichtdoor djgando » za maart 03, 2007 0:55

Ik ben het wel met Wevers heen, het had gewoon niet nodig moeten zijn. Dit gekibbel tussen die 2 betrokken organisaties, kan er idd ook voor zorgen dat er mogelijk helemaal geen Hellendoorn rally meer word gegeven. Ik kan met heel goed verplaatsten in de mening van Geert Nijland, die aangeeft dat gemeenten mogelijk de rally gaan weren door hij dit jaar niet word ge-organiseerd. Dit zou idd een hele bittere pil zijn als we 25 jaar Hellendoornrally op zo'n manier moeten afsluiten...

met vriendelijk groet,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede
djgando

Berichtdoor Olde Meule » za maart 03, 2007 10:09

ALS EEN DONDERSLAG BIJ HELDEREHEMEL SLAAT HET BERICHT IN ALS EEN BOM!!

DOM, DOM, DOM, DOM, DOM RONDUIT DOM EN ZITTEN WE ALS VRIJWILLEGERS AAN DE GROND GESPIEST!

HEBBEN WE ONS DAAR ALTIJD DE HANDEN VOOR UIT DE MOUWEN GESTOKEN (NÉÉ!!) LATEN WE OPSTAAN VOOR HET TE LAAT WORDT!
ALS WIJ ONZE HANDEN THUIS ZOUDEN HOUDEN WIL IK NOG WEL EENS ZIEN OF DE REST VAN NEDERLAND DE KP'S GESLOTEN KRIJGT EN OF DE RALLY VOOR ONZE REGIO NOG GERED KAN WORDEN!?

Want als wij buiten onze organisatie er niet voor klaar staan dan zou het oprecht zijn maar gezien wij in de meerderheid zijn van marshall's wil ik nog wel eens zien of een eind ook echt een eind betekent!?
Olde Meule

Berichtdoor TWENGELTJE » za maart 03, 2007 10:43

Olde Meule schreef:ALS EEN DONDERSLAG BIJ HELDEREHEMEL SLAAT HET BERICHT IN ALS EEN BOM!!

DOM, DOM, DOM, DOM, DOM RONDUIT DOM EN ZITTEN WE ALS VRIJWILLEGERS AAN DE GROND GESPIEST!

HEBBEN WE ONS DAAR ALTIJD DE HANDEN VOOR UIT DE MOUWEN GESTOKEN (NÉÉ!!) LATEN WE OPSTAAN VOOR HET TE LAAT WORDT!
ALS WIJ ONZE HANDEN THUIS ZOUDEN HOUDEN WIL IK NOG WEL EENS ZIEN OF DE REST VAN NEDERLAND DE KP'S GESLOTEN KRIJGT EN OF DE RALLY VOOR ONZE REGIO NOG GERED KAN WORDEN!?

Want als wij buiten onze organisatie er niet voor klaar staan dan zou het oprecht zijn maar gezien wij in de meerderheid zijn van marshall's wil ik nog wel eens zien of een eind ook echt een eind betekent!?

Vind je dit nu niet een te overdreven reactie roy
Dat de rally dit jaar dan mischien niet door gaat ( ik heb nog een beetje hoop) wil niet zeggen dat het officialteam ophoud te bestaan
Ook de andere organisaties zijn niet blij met deze beslissing
TWENGELTJE

Berichtdoor erikjan » za maart 03, 2007 10:57

vanochtend stond er weer een groot artikel in de regionale krant; voor wat de KNAF / BSR betreft is Hellendoorn voor dit jaar een gepasseerd station, zelfs als er een versterkte organisatie zou opstaan...

wel heeft de KNAF de hoop erop gevestigd dat er in 2008 alsnog een groots evenement gaat worden georganiseerd.
erikjan

Berichtdoor Olde Meule » za maart 03, 2007 12:30

TWENGELTJE schreef:
Olde Meule schreef:ALS EEN DONDERSLAG BIJ HELDEREHEMEL SLAAT HET BERICHT IN ALS EEN BOM!!

Dat de rally dit jaar dan mischien niet door gaat ( ik heb nog een beetje hoop) wil niet zeggen dat het officialteam ophoud te bestaan

Ik heb niet de uitspraak laten vallen dat het officialteam er mee op moet houden, in tegen deel van dat wordt het ons allen wel afgenomen de thuis rally! En dat je daarbij geprikkelt wordt om in opstand te komen voor onze eigen rally is een DOEL maar om het DOEL te berijken blijft nog uit, want als de grootste groep weg blijft ontstaat er een groot probleem voor organisatie, rijders en alles wat ermee samen hangt dan rollen de banden wel anders al weten zei net zo goed als wij dat we allen weg zijn van de rallysport bij uitstek!
Olde Meule

Berichtdoor Olde Meule » za maart 03, 2007 12:56

Er zou nog wel een oplossing kunnen zijn maar of men daar door één deur wil dat weet ik niet maar het zou een top evenement kunnen worden als de KNAF erbij eens stemt en de organisaties het willen!?
Olde Meule

Berichtdoor Marf » za maart 03, 2007 13:30

Vanmiddag in het radioprogramma Delta Fm Sport is er uitgebreid aandacht voor het "niet doorgaan van de Hellendoorn Rally"

Men heeft contact (gehad) met diverse betrokken personen rondom deze rally en je kunt hun mening horen over deze kwestie.

Delta Fm Sport is tussen 15.00 en 18.00 uur te beluisteren via www.deltafm.nl "luister live" of hier in Twenterand via 105.3 of 107.7

Marvin
Marf

Berichtdoor Holkers » za maart 03, 2007 13:52

Middagje Moddergooien waarschijnlijk...
Kleine herhaling; de KNAF had gelukkig nog wel wijsheid in pacht
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor YellowLeonVT » za maart 03, 2007 14:02

erikjan schreef:Erik werd ook geinterviewd in de TV uitzending van RTV-Oost, met beelden van uit z'n werkplaats...

Ter verduidelijking, uitzending gemist op www.rtvoost.nl in het nieuws van vrijdag 2 maart, na 48 sec.

djgando schreef:Ik kan met heel goed verplaatsten in de mening van Geert Nijland, die aangeeft dat gemeenten mogelijk de rally gaan weren door hij dit jaar niet word ge-organiseerd. Dit zou idd een hele bittere pil zijn als we 25 jaar Hellendoornrally op zo'n manier moeten afsluiten...

met vriendelijk groet,

Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede

Helemaal mee eens !
YellowLeonVT

Berichtdoor leor888 » zo maart 04, 2007 1:32

Olde Meule schreef:
TWENGELTJE schreef:

Ik heb niet de uitspraak laten vallen dat het officialteam er mee op moet houden, in tegen deel van dat wordt het ons allen wel afgenomen de thuis rally! En dat je daarbij geprikkelt wordt om in opstand te komen voor onze eigen rally is een DOEL maar om het DOEL te berijken blijft nog uit, want als de grootste groep weg blijft ontstaat er een groot probleem voor organisatie, rijders en alles wat ermee samen hangt dan rollen de banden wel anders al weten zei net zo goed als wij dat we allen weg zijn van de rallysport bij uitstek!

Roy cs, Ik weet dat ik het eigenlijk niet moet doen omdat je het wel goed bedoelt, maar:
je taalgebruik in de reacties is ver onder de maat.
Ik leer op dit moment een andere taal dan de onze, maar wat jij gebruikt is ook echt een andere taal.

Of te wel, wat jij zegt is geen Nederlands! Of op z'n minst geen verantwoord Nederlands.
leor888

Berichtdoor EBOSCH » zo maart 04, 2007 10:34

He Roel geef dan ook geen commentaar,ik ken Roy persoonlijk en dit is wat hij doet als hij zijn emoties kwijt moet.
EBOSCH

Berichtdoor TWENGELTJE » zo maart 04, 2007 10:43

EBOSCH schreef:He Roel geef dan ook geen commentaar,ik ken Roy persoonlijk en dit is wat hij doet als hij zijn emoties kwijt moet.

We begrijpen allemaal wat roy bedoelt en dat hij het ook goed bedoelt maar hij haalt twee dingen door elkaar en dat maakt zijn verhaal onzamenhangend
Natuurlijk weet elke rallyliefhebber dat elke official nodig is want zonder officials is er geen rally
TWENGELTJE

Berichtdoor erikjan » zo maart 04, 2007 13:29

TWENGELTJE schreef:
EBOSCH schreef:He Roel geef dan ook geen commentaar,ik ken Roy persoonlijk en dit is wat hij doet als hij zijn emoties kwijt moet.

We begrijpen allemaal wat roy bedoelt en dat hij het ook goed bedoelt maar hij haalt twee dingen door elkaar en dat maakt zijn verhaal onzamenhangend
Natuurlijk weet elke rallyliefhebber dat elke official nodig is want zonder officials is er geen rally

goed, over twee weken allemaal weer genieten tijdens de TankS, dan kunnen de gemoederen weer wat tot bedaren komen :wink:
erikjan

Berichtdoor savrallying » zo maart 04, 2007 13:45

Ik hoorde wel via iemand dat de gemeente nog met de partijen rond de tafel gaat zitten of er toch geen oplossing is. Weet iemand hier iets van?
savrallying

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden