Zou erg vervelend ( understatement ) zzijn als juist de rally van vorig jaar de laatste blijkt te zijn.
Shit, shit, shit waar een beetje ego al niet toe kan leiden.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Olde Meule schreef:ALS EEN DONDERSLAG BIJ HELDEREHEMEL SLAAT HET BERICHT IN ALS EEN BOM!!
DOM, DOM, DOM, DOM, DOM RONDUIT DOM EN ZITTEN WE ALS VRIJWILLEGERS AAN DE GROND GESPIEST!
HEBBEN WE ONS DAAR ALTIJD DE HANDEN VOOR UIT DE MOUWEN GESTOKEN (NÉÉ!!) LATEN WE OPSTAAN VOOR HET TE LAAT WORDT!
ALS WIJ ONZE HANDEN THUIS ZOUDEN HOUDEN WIL IK NOG WEL EENS ZIEN OF DE REST VAN NEDERLAND DE KP'S GESLOTEN KRIJGT EN OF DE RALLY VOOR ONZE REGIO NOG GERED KAN WORDEN!?
Want als wij buiten onze organisatie er niet voor klaar staan dan zou het oprecht zijn maar gezien wij in de meerderheid zijn van marshall's wil ik nog wel eens zien of een eind ook echt een eind betekent!?
TWENGELTJE schreef:Olde Meule schreef:ALS EEN DONDERSLAG BIJ HELDEREHEMEL SLAAT HET BERICHT IN ALS EEN BOM!!
DOM, DOM, DOM, DOM, DOM RONDUIT DOM EN ZITTEN WE ALS VRIJWILLEGERS AAN DE GROND GESPIEST!
HEBBEN WE ONS DAAR ALTIJD DE HANDEN VOOR UIT DE MOUWEN GESTOKEN (NÉÉ!!) LATEN WE OPSTAAN VOOR HET TE LAAT WORDT!
ALS WIJ ONZE HANDEN THUIS ZOUDEN HOUDEN WIL IK NOG WEL EENS ZIEN OF DE REST VAN NEDERLAND DE KP'S GESLOTEN KRIJGT EN OF DE RALLY VOOR ONZE REGIO NOG GERED KAN WORDEN!?
Want als wij buiten onze organisatie er niet voor klaar staan dan zou het oprecht zijn maar gezien wij in de meerderheid zijn van marshall's wil ik nog wel eens zien of een eind ook echt een eind betekent!?
Vind je dit nu niet een te overdreven reactie roy
Dat de rally dit jaar dan mischien niet door gaat ( ik heb nog een beetje hoop) wil niet zeggen dat het officialteam ophoud te bestaan
Ook de andere organisaties zijn niet blij met deze beslissing
erikjan schreef:Erik werd ook geinterviewd in de TV uitzending van RTV-Oost, met beelden van uit z'n werkplaats...
djgando schreef:Ik kan met heel goed verplaatsten in de mening van Geert Nijland, die aangeeft dat gemeenten mogelijk de rally gaan weren door hij dit jaar niet word ge-organiseerd. Dit zou idd een hele bittere pil zijn als we 25 jaar Hellendoornrally op zo'n manier moeten afsluiten...
met vriendelijk groet,
Martijn ter Boo
Boomans Autosport Enschede
Olde Meule schreef:TWENGELTJE schreef:Olde Meule schreef:ALS EEN DONDERSLAG BIJ HELDEREHEMEL SLAAT HET BERICHT IN ALS EEN BOM!!
Vind je dit nu niet een te overdreven reactie roy
Dat de rally dit jaar dan mischien niet door gaat ( ik heb nog een beetje hoop) wil niet zeggen dat het officialteam ophoud te bestaan
Ook de andere organisaties zijn niet blij met deze beslissing
Ik heb niet de uitspraak laten vallen dat het officialteam er mee op moet houden, in tegen deel van dat wordt het ons allen wel afgenomen de thuis rally! En dat je daarbij geprikkelt wordt om in opstand te komen voor onze eigen rally is een DOEL maar om het DOEL te berijken blijft nog uit, want als de grootste groep weg blijft ontstaat er een groot probleem voor organisatie, rijders en alles wat ermee samen hangt dan rollen de banden wel anders al weten zei net zo goed als wij dat we allen weg zijn van de rallysport bij uitstek!
EBOSCH schreef:He Roel geef dan ook geen commentaar,ik ken Roy persoonlijk en dit is wat hij doet als hij zijn emoties kwijt moet.
TWENGELTJE schreef:EBOSCH schreef:He Roel geef dan ook geen commentaar,ik ken Roy persoonlijk en dit is wat hij doet als hij zijn emoties kwijt moet.
We begrijpen allemaal wat roy bedoelt en dat hij het ook goed bedoelt maar hij haalt twee dingen door elkaar en dat maakt zijn verhaal onzamenhangend
Natuurlijk weet elke rallyliefhebber dat elke official nodig is want zonder officials is er geen rally
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten