TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ikkuh_18 » do maart 01, 2007 18:16

ow w8 heb ik me geloof ik verrekent :oops: nog 2 weken whaha :p help me even als ik er weer naast zit :roll:
ikkuh_18

Berichtdoor ZZR Fan » do maart 01, 2007 18:30

Kampereiland is iid een mooie proef. ben er waarschijnlijk 's avonds want een vriend van me woont aan de proef. In het donker is het er heel mooi kijken, vooral bij het witte bruggetje waar ze tussen de bomen langs scheren. Helaas wel veel lange halen.

Wilsum is ook een mooie proef. Sta elk jaar bij de brug. Was 2-3 jaar geleden mooi met die regen dat sommige rijders over de dijk doorschoten. Gelukkig was er een weiland achter. 1 tip! Ga niet bij de laatste bocht voor het einde staan. Afgelopen jaar gestaan maar die is oersaai. Voor het amusement is het mooiste om onder de brug te gaan staan.

Kamperveen is ook een mooie proef. Afgelopen jaar bij de 'chicane' voor de finish gestaan. Heel mooi punt na een enorm lang recht stuk. Hopelijk is dit jaar de rundkurs bij Oosterwolde er ook weer bij. Zat ook een mooi punt in.

Is de openingsproef op De Munt trouwens weer een soort GTI ring of weer net als eerder een mooie technische proef met containers, strobalen ed? Helaas zal ik er dit jaar weer niet bij zijn :cry:
ZZR Fan

Berichtdoor briljant » do maart 01, 2007 19:03

ZZR Fan schreef:Kampereiland is iid een mooie proef. ben er waarschijnlijk 's avonds want een vriend van me woont aan de proef. In het donker is het er heel mooi kijken, vooral bij het witte bruggetje waar ze tussen de bomen langs scheren. Helaas wel veel lange halen.
Veel lange halen in Kampereiland :? Dat valt nog wel mee vergeleken de meeste andere proeven in Nederland.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor ZZR Fan » do maart 01, 2007 19:30

briljant schreef:
ZZR Fan schreef:Kampereiland is iid een mooie proef. ben er waarschijnlijk 's avonds want een vriend van me woont aan de proef. In het donker is het er heel mooi kijken, vooral bij het witte bruggetje waar ze tussen de bomen langs scheren. Helaas wel veel lange halen.
Veel lange halen in Kampereiland :? Dat valt nog wel mee vergeleken de meeste andere proeven in Nederland.

:shock: als dat nog meevalt
ZZR Fan

Berichtdoor Mitsufan » do maart 01, 2007 21:11

Trouwens die proef op vrijdag is nu toch op het nieuwe gedeelte van industrieterrein de munt? genaamd de Munt II :roll:
Mitsufan

Berichtdoor Martijn_Braat » do maart 01, 2007 21:57

ikkuh_18 schreef:ow w8 heb ik me geloof ik verrekent :oops: nog 2 weken whaha :p help me even als ik er weer naast zit :roll:

graag; verrekent moet met een 'd'
Martijn_Braat

Berichtdoor ikkuh_18 » vr maart 02, 2007 8:46

Toivonen schreef:
ikkuh_18 schreef:ow w8 heb ik me geloof ik verrekent :oops: nog 2 weken whaha :p help me even als ik er weer naast zit :roll:

graag; verrekent moet met een 'd'

yes weer wat geleerd (dit toch ook met een d?) vandaag:P
ikkuh_18

Berichtdoor Stephan46 » vr maart 02, 2007 9:42

Haha :P De rondkoers bij Oosterwolde (zaterdags) is zeer zeker de moeite waard.. Zitten toch een aantal mooie punten in waar je de deelnemers vaak (volgens mij 3x) ziet voorbijkomen, aanradertje ;)
Stephan46

RALLYTIME!

Berichtdoor Amazone » vr maart 02, 2007 10:29

Beste rallyrijders,

Ons rallyseizoen gaat bijna beginnen.
Dinsdag 6 maart a.s. is de laatste dag dat jullie kunnen inschrijven voor de TSR.
Dus ontwaak uit je winterslaap en actie: alleen een toezegging is echt niet genoeg!
:wink:
Amazone

Berichtdoor Jeroen » vr maart 02, 2007 11:03

Super 1600 schreef:Kampereiland is een mooie proef!
Huh, mooie proef? Ik vind het een draak van een proef! Hij ligt me totaal niet! Ik bak er niks van daar... Dan nog liever Nagelerweg...
Jeroen van Beek
2002-2004 Peugeot 205 GTI 1.9 ( N3/C3 )
2006-2007 Subaru Impreza GT Turbo ( A8 )
2008-heden Rallyloos (en ik vind het helemaal prima zo!)
Jeroen

Berichtdoor Patmeister » vr maart 02, 2007 11:59

Kamper Eiland is een onderschatte proef, op de dag is het nog te overzien, in het donker of met veel regenval is dit een best lastig proefje.
Het rempunt in het donker voor de derde linkerbocht na de eerste brug
is vreselijk moeilijk te zien. Ook als je onder het viaduct knalt met 190 op de klok is het rempunt voor de links-rechts combinatie een moeilijke opgave en in de regen zelfs gevaarlijk te noemen....
Duidelijk een proef waar verschil gemaakt kan worden.
Patmeister

Berichtdoor Berto » vr maart 02, 2007 12:30

Patmeister schreef:Kamper Eiland is een onderschatte proef, op de dag is het nog te overzien, in het donker of met veel regenval is dit een best lastig proefje.
is vreselijk moeilijk te zien. Ook als je onder het viaduct knalt met 190 op de klok is het rempunt voor de links-rechts combinatie een moeilijke opgave en in de regen zelfs gevaarlijk te noemen....

En daarom een echte rallyproef.
Met alle respect, maar dit vind ik meer proef dan een industrieterrein, al hoort dat er ook bij.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor David Westenbrink » vr maart 02, 2007 12:38

Patmeister schreef:Kamper Eiland is een onderschatte proef, op de dag is het nog te overzien, in het donker of met veel regenval is dit een best lastig proefje.

http://video.google.nl/url?docid=797442 ... yF-sdqKx5g
David Westenbrink

Berichtdoor Götz » vr maart 02, 2007 12:43

Jeroen schreef:
Huh, mooie proef? Ik vind het een draak van een proef! Hij ligt me totaal niet! Ik bak er niks van daar... Dan nog liever Nagelerweg...

Dit nodigt wel heel erg uit om te reageren. Doe het lekker niet :lol: :lol: :lol:
Götz

re

Berichtdoor MartijnB » vr maart 02, 2007 13:50

Jeroen schreef:

vind m erg leuk vooral door dat er in t donker nauwelijks tot geen erkennings punten zijnTenzij je een spuitbus reflector spray meeneemt.
MartijnB

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden