Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Veel lange halen in KampereilandZZR Fan schreef:Kampereiland is iid een mooie proef. ben er waarschijnlijk 's avonds want een vriend van me woont aan de proef. In het donker is het er heel mooi kijken, vooral bij het witte bruggetje waar ze tussen de bomen langs scheren. Helaas wel veel lange halen.
briljant schreef:Veel lange halen in KampereilandZZR Fan schreef:Kampereiland is iid een mooie proef. ben er waarschijnlijk 's avonds want een vriend van me woont aan de proef. In het donker is het er heel mooi kijken, vooral bij het witte bruggetje waar ze tussen de bomen langs scheren. Helaas wel veel lange halen.Dat valt nog wel mee vergeleken de meeste andere proeven in Nederland.
ikkuh_18 schreef:ow w8 heb ik me geloof ik verrekentnog 2 weken whaha :p help me even als ik er weer naast zit
Toivonen schreef:ikkuh_18 schreef:ow w8 heb ik me geloof ik verrekentnog 2 weken whaha :p help me even als ik er weer naast zit
graag; verrekent moet met een 'd'
Huh, mooie proef? Ik vind het een draak van een proef! Hij ligt me totaal niet! Ik bak er niks van daar... Dan nog liever Nagelerweg...Super 1600 schreef:Kampereiland is een mooie proef!
Patmeister schreef:Kamper Eiland is een onderschatte proef, op de dag is het nog te overzien, in het donker of met veel regenval is dit een best lastig proefje.
Het rempunt in het donker voor de derde linkerbocht na de eerste brug
is vreselijk moeilijk te zien. Ook als je onder het viaduct knalt met 190 op de klok is het rempunt voor de links-rechts combinatie een moeilijke opgave en in de regen zelfs gevaarlijk te noemen....
Duidelijk een proef waar verschil gemaakt kan worden.
Patmeister schreef:Kamper Eiland is een onderschatte proef, op de dag is het nog te overzien, in het donker of met veel regenval is dit een best lastig proefje.
Het rempunt in het donker voor de derde linkerbocht na de eerste brug
is vreselijk moeilijk te zien. Ook als je onder het viaduct knalt met 190 op de klok is het rempunt voor de links-rechts combinatie een moeilijke opgave en in de regen zelfs gevaarlijk te noemen....
Duidelijk een proef waar verschil gemaakt kan worden.
Jeroen schreef:Huh, mooie proef? Ik vind het een draak van een proef! Hij ligt me totaal niet! Ik bak er niks van daar... Dan nog liever Nagelerweg...Super 1600 schreef:Kampereiland is een mooie proef!
Jeroen schreef:Huh, mooie proef? Ik vind het een draak van een proef! Hij ligt me totaal niet! Ik bak er niks van daar... Dan nog liever Nagelerweg...Super 1600 schreef:Kampereiland is een mooie proef!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten