Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Turboboost » do feb 15, 2007 17:02

iedereen weet wel wat het kost aan inzet/ tijd om een rally te organiseren dus er zal hier niemand "respectloos" zijn richting een organisatie.

Ik neem aan dat de KNAF beide partijen als volwaardig beschouwt, anders was de rally al wel toegezegd aan 1 organisatie (wederom: lijkt mij 8) ) en was deze situatie niet ontstaan.

Hopelijk komt het goed. Dat is het belangrijkste. Het lijkt mij de rally niet ten goede te komen als er zolang gewacht wordt. De voorbereidingstijd is inmiddels al een stuk korter geworden. :?
Turboboost

Berichtdoor Amazone » do feb 15, 2007 17:10

Turboboost schreef:iedereen weet wel wat het kost aan inzet/ tijd om een rally te organiseren

Is dat zo?
Amazone

Berichtdoor Wolter » do feb 15, 2007 17:17

Turboboost schreef:iedereen weet wel wat het kost aan inzet/ tijd om een rally te organiseren

En daarom 2 honden die vechten om één been? Ik vind dat het onlogische aan het verhaal. Zijn de positieve dingen in het organiseren van een rally zo positief dat daarvoor én het aanzien van de rallysport in het algemeen én de toekomst van dé rally van Nederland er onder mogen lijden?

Ik ken lang niet alle ins-en-outs van het verhaal, maar ik kan me volledig vinden in het punt van Martijn.
Wolter

Berichtdoor Holkers » do feb 15, 2007 17:55

Ik kan het allen maar jammer vinden dat er intern niet (meer) samen gewerkt kan worden zodat er nu 2 verschillende organisatorende organisaties zijn. Alle goede intenties die in de 25 jaar ervoor gemaakt zijn worden helaas nu teniet gedaan.

Ik kan als fan alleen maar hopen dat ze toch weer samen een mogelijkheid vinden om samen te werken en met behulp van de KNAF een rally mogen organiseren en geen sprint, want dat zal de naam, eer en roem misstaan
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor dennis.kampman » do feb 15, 2007 20:06

Ik zeg om de tafel met elkaar!
En verdeel de taken; organiseer beide een gedeelte.
Met 2 organisatoren mag je toch verwachten dat er iets goeds uit moet komen zeker als je allebei de beste bedoelingen hebt.
dennis.kampman

Berichtdoor rally for ever » do feb 15, 2007 21:42

iedereen weet wel wat het kost aan inzet/ tijd om een rally te organiseren dus er zal hier niemand "respectloos" zijn richting een organisatie.

Ik denk dat de meesten hier wel enig idee van hebben, maar slechts weinigen het ( heel ) goed weten.

Ik neem aan dat de KNAF beide partijen als volwaardig beschouwt, anders was de rally al wel toegezegd aan 1 organisatie (wederom: lijkt mij ) en was deze situatie niet ontstaan.

Ik wil niet al te negatief zijn ( liever helemaal niet zelfs ) maar kan ook zijn dat ze ( de KNAF ) geen van beide capabel genoeg acht. Zou ook achterliggende gedachte voor wens om samenwerking kunnen zijn. :?

Al met al begint de tijd nu toch wel te dringen, dus laten we hopen dat de ego's van de lui van de 2 stichtingen niet al te groot zijn. Dat er fouten gemaakt zijn is duidelijk, maar volgens mij is het organiseren van rally's toch echt mensenwerk ( weet niet zeker, ben geen ervaringsdeskundige ).

Ik zou zeggen; Ophouden te mokken en als volwassen mensen om tafel. Problemen uitspreken, zand erover en met z'n allen de schouders eronder!!!!!!!! :!: :!:
rally for ever

Berichtdoor Turboboost » do feb 15, 2007 22:13

Is dat zo?

Vast niet iedereen Wea :wink:

Zijn de positieve dingen in het organiseren van een rally zo positief dat daarvoor én het aanzien van de rallysport in het algemeen én de toekomst van dé rally van Nederland er onder mogen lijden?

Denk dat de mensen (lees:toeschouwers) die echt weten wat rally is/ inhoud en zich er dan ook echt voor interesseren al lang blij zijn dat de rally door kan gaan. Als er geen rally meer komt, of 1 die slecht georganiseerd is, dán lijdt de sport er inderdaad onder. :?
Turboboost

Berichtdoor randy07 » do feb 15, 2007 23:26

Mensen laten we de beslissing over laten aan de knaf en niet gaan speculeren van hoe en wat en wie en waar.
Ik ben niet bang, die rally zal er wel komen koste wat het kost
randy07

Berichtdoor TWENGELTJE » di feb 20, 2007 11:41

randy07 schreef:Mensen laten we de beslissing over laten aan de knaf en niet gaan speculeren van hoe en wat en wie en waar.
Ik ben niet bang, die rally zal er wel komen koste wat het kost

Zojuist gelezen dat er donderdag weer word gepraat, ik hoop dat beide organisaties hun gezonde verstand gaan gebruiken en er op een vriendelijke manier met elkaar uit komen in het belang van de rallysport
TWENGELTJE

Berichtdoor rallytukker30 » di feb 20, 2007 22:49

Dat hoop ik ook,
Want de tijd gaat gewoon door :lol:
rallytukker30

Berichtdoor Gerholt L » vr feb 23, 2007 12:48

Heeft iemand al gehoort hoe het is verlopen gister?
Gerholt L

Berichtdoor Holkers » vr feb 23, 2007 12:57

Gerholt L schreef:Heeft iemand al gehoort hoe het is verlopen gister?

Brugrestaurant over de A4 staat er nog wel...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor pedduhwick » di feb 27, 2007 12:40

Knaf werkt aan doorstart 'Hellendoorn Rally'

zo staat er op www.therallysite.com

volgende week meer info.
pedduhwick

Berichtdoor Walter Geuzebroek » do maart 01, 2007 21:12

pedduhwick schreef:Knaf werkt aan doorstart 'Hellendoorn Rally'

zo staat er op www.therallysite.com

volgende week meer info.

Vergeet de doorstart, hij gaat definitief niet door. Zie http://www.therallysite.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1447&Itemid=1
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor Henkie H. » do maart 01, 2007 21:12

Geen Hellendoorn dit jaar volgens de KNAF site
Henkie H.

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden