iedereen weet wel wat het kost aan inzet/ tijd om een rally te organiseren dus er zal hier niemand "respectloos" zijn richting een organisatie.
Ik denk dat de meesten hier wel enig idee van hebben, maar slechts weinigen het ( heel ) goed weten.
Ik neem aan dat de KNAF beide partijen als volwaardig beschouwt, anders was de rally al wel toegezegd aan 1 organisatie (wederom: lijkt mij ) en was deze situatie niet ontstaan.
Ik wil niet al te negatief zijn ( liever helemaal niet zelfs ) maar kan ook zijn dat ze ( de KNAF ) geen van beide capabel genoeg acht. Zou ook achterliggende gedachte voor wens om samenwerking kunnen zijn.
Al met al begint de tijd nu toch wel te dringen, dus laten we hopen dat de ego's van de lui van de 2 stichtingen niet al te groot zijn. Dat er fouten gemaakt zijn is duidelijk, maar volgens mij is het organiseren van rally's toch echt mensenwerk ( weet niet zeker, ben geen ervaringsdeskundige ).
Ik zou zeggen; Ophouden te mokken en als volwassen mensen om tafel. Problemen uitspreken, zand erover en met z'n allen de schouders eronder!!!!!!!!