John schreef:Yep, en het tijdschema heeft wel wat ruimte om er "gaten" tussen te laten.
Ben er wel zeker van dat de sprinters het principe wel zullen waarderen.
Maar vaak zit er een groot verschil tussen principe en werkelijkheid.......
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:Yep, en het tijdschema heeft wel wat ruimte om er "gaten" tussen te laten.
Ben er wel zeker van dat de sprinters het principe wel zullen waarderen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Aart schreef:strikt genomen zouden de sportcommissarissen de startvolgorde weer kunnen wijzigen, er is een prioriteitenlijst, maar als alle evenementen dit jaar eens mee zouden doen als proefjaar...
Wolter schreef:Aart schreef:strikt genomen zouden de sportcommissarissen de startvolgorde weer kunnen wijzigen, er is een prioriteitenlijst, maar als alle evenementen dit jaar eens mee zouden doen als proefjaar...
Is juist de almere sprint niet het voornaamste evenement dat ''gebruikt'' wordt door de rallydeelnemers om eens even goed te testen voor de rally een dag later?
En hoe moet het met een sprint opzich? En dan denk ik aan Vechtdal... De snelle jongens met een wrc die niet ingeschreven staan voor het sprintkampioenschap achteraan laten starten omdat de sprinters voorrang moeten hebben?
Als deze regel in het bijzonder reglement opgenomen wordt zal denk ik bijvoorbeeld een Van Eldik het niet laten om toch nog even voor het sprintkampioenschap in te schrijven?
John schreef:SylviaBos schreef:Heb je de inschrijvingen voor het sprint kampioenschap al gezien dan ??
Jawel, ziet er zeer positief uit. Ik baseer het op de gegevens van 2006. Toen reden er maar 11 sprinters in Almere.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Wolter schreef:
Als deze regel in het bijzonder reglement opgenomen wordt zal denk ik bijvoorbeeld een Van Eldik het niet laten om toch nog even voor het sprintkampioenschap in te schrijven?
SylviaBos schreef:Heb je de inschrijvingen voor het sprint kampioenschap al gezien dan ??
John schreef:Zat even op de site van Egon Kaur te kijken net, zag dat die gozer nog maar 19 is. Vorig jaar in Almere dus nog maar 18Wat een talent is dat. We zijn ook weer bezig om hem weer naar Almere te halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten