LG Almere Rally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor SylviaVisser » do feb 01, 2007 14:01

John schreef:Yep, en het tijdschema heeft wel wat ruimte om er "gaten" tussen te laten.
Ben er wel zeker van dat de sprinters het principe wel zullen waarderen.

Maar vaak zit er een groot verschil tussen principe en werkelijkheid....... :roll:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Aart » do feb 01, 2007 15:58

strikt genomen zouden de sportcommissarissen de startvolgorde weer kunnen wijzigen, er is een prioriteitenlijst, maar als alle evenementen dit jaar eens mee zouden doen als proefjaar...
Aart

Berichtdoor SylviaVisser » do feb 01, 2007 16:31

alle evenementen.......

(zo lijk ik een zwart kijker) ....maar dat is een Utopie
SylviaVisser

Berichtdoor Wolter » do feb 01, 2007 16:34

Aart schreef:strikt genomen zouden de sportcommissarissen de startvolgorde weer kunnen wijzigen, er is een prioriteitenlijst, maar als alle evenementen dit jaar eens mee zouden doen als proefjaar...

Is juist de almere sprint niet het voornaamste evenement dat ''gebruikt'' wordt door de rallydeelnemers om eens even goed te testen voor de rally een dag later?

En hoe moet het met een sprint opzich? En dan denk ik aan Vechtdal... De snelle jongens met een wrc die niet ingeschreven staan voor het sprintkampioenschap achteraan laten starten omdat de sprinters voorrang moeten hebben?

Als deze regel in het bijzonder reglement opgenomen wordt zal denk ik bijvoorbeeld een Van Eldik het niet laten om toch nog even voor het sprintkampioenschap in te schrijven?
Wolter

Berichtdoor John » do feb 01, 2007 16:56

Wolter schreef:
Aart schreef:strikt genomen zouden de sportcommissarissen de startvolgorde weer kunnen wijzigen, er is een prioriteitenlijst, maar als alle evenementen dit jaar eens mee zouden doen als proefjaar...

Is juist de almere sprint niet het voornaamste evenement dat ''gebruikt'' wordt door de rallydeelnemers om eens even goed te testen voor de rally een dag later?

En hoe moet het met een sprint opzich? En dan denk ik aan Vechtdal... De snelle jongens met een wrc die niet ingeschreven staan voor het sprintkampioenschap achteraan laten starten omdat de sprinters voorrang moeten hebben?

Als deze regel in het bijzonder reglement opgenomen wordt zal denk ik bijvoorbeeld een Van Eldik het niet laten om toch nog even voor het sprintkampioenschap in te schrijven?

Denk dat "achteraan" niet de goede omschrijving is. Over het algemeen zijn er 15 a 20 sprinters tegenwoordig.
John

Berichtdoor SylviaVisser » do feb 01, 2007 17:14

Heb je de inschrijvingen voor het sprint kampioenschap al gezien dan ??
SylviaVisser

Berichtdoor John » do feb 01, 2007 17:42

SylviaBos schreef:Heb je de inschrijvingen voor het sprint kampioenschap al gezien dan ??

Jawel, ziet er zeer positief uit. Ik baseer het op de gegevens van 2006. Toen reden er maar 11 sprinters in Almere.
John

Berichtdoor SylviaVisser » do feb 01, 2007 18:02

John schreef:
SylviaBos schreef:Heb je de inschrijvingen voor het sprint kampioenschap al gezien dan ??

Jawel, ziet er zeer positief uit. Ik baseer het op de gegevens van 2006. Toen reden er maar 11 sprinters in Almere.

Hmmm, 11 maar, tja ...... :?
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor erikjan » do feb 01, 2007 18:19

groep GT staat ook al in de reglementen voor de ZZR...

dus da's niet uniek... :wink:
erikjan

Berichtdoor Werner » vr feb 02, 2007 14:59

Wolter schreef:

Dat gaat niet werken, voor het sprintkampioenschap zijn A8-en uitgesloten.
Werner

Berichtdoor Aart » vr feb 02, 2007 19:13

Aart

Berichtdoor StevenK » vr feb 02, 2007 19:34

Was het niet dat die steeds veranderende regels voor het sprintkampioenschap er aan bij hebben gedragen dat het kampioenschap is verworden tot wat 't nu is ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor John » wo feb 07, 2007 23:39

Zat even op de site van Egon Kaur te kijken net, zag dat die gozer nog maar 19 is. Vorig jaar in Almere dus nog maar 18 :? Wat een talent is dat. We zijn ook weer bezig om hem weer naar Almere te halen.
John

re

Berichtdoor MartijnB » do feb 08, 2007 13:21

of de inschrijvingen voor het rallykampioenschap zo geweldig is ook maar een hand vol

(en nee ik schrijf niet in zonde van mijn 100 euro)
MartijnB

Berichtdoor YellowLeonVT » do feb 08, 2007 16:02

John schreef:Zat even op de site van Egon Kaur te kijken net, zag dat die gozer nog maar 19 is. Vorig jaar in Almere dus nog maar 18 :? Wat een talent is dat. We zijn ook weer bezig om hem weer naar Almere te halen.

Egon Kaur met een Subaru Impreza STI Spec C lijkt me voor iedere rally een aanwinst..
YellowLeonVT

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden