Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Berto » di jan 30, 2007 9:59

Het persbericht van SRON geeft volgens mij ook een niet al te eerlijk beeld van ENRO.
Ikweet dat in de achterban van ENRO en in de organisatie zelf mensen zitten met vele jaren Rally ervaring. Zowel als rijder, als navigator en als mede organisator. (en dan heb ik het over meer dan 15 jaar).

Laat dit dus aljeblieft geen geharrewar worden van wie er wel of geen goede Rally neer kan zetten en laten we de beslissing van de KNAF afwachten.

Het mooiste zou zijn, als de heren de handen toch nog ineen kunnen slaan en samen dit evenement organiseren.
(of is dit ijdele hoop?)
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor Niels2 » di jan 30, 2007 10:02

Vork steel, enzo.

Ik zie wel.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor StevenK » di jan 30, 2007 10:28

Berto schreef:Het mooiste zou zijn, als de heren de handen toch nog ineen kunnen slaan en samen dit evenement organiseren.

Dat ben ik helemaal met je eens !
StevenK
Site Admin

Berichtdoor pipo » di jan 30, 2007 11:21

Zou gewoon al mooi zijn dat het doorgaat !
pipo

Berichtdoor Turboboost » di jan 30, 2007 12:42

Het mooiste zou zijn, als de heren de handen toch nog ineen kunnen slaan en samen dit evenement organiseren.

Dat zal niet gaan gebeuren denk ik, de mensen die nu deel uitmaken van de SRON zijn immers door de ENRO opzij gezet. :!: Daar zullen ze ongetwijfeld hun redenen voor gehad hebben. Maar wie weet kan de KNAF bemiddelen, en komt het goed.

Als er maar een waardige rally komt maakt het niets uit wie het organiseert, toch? :D
Turboboost

Berichtdoor stevi » di jan 30, 2007 13:18

Zo juist gelezen op teletekst van RTV Oost, dat de KNAF volgende week besluit wie de vergunning krijgt om de rally te organiseren.
Dus moeten we nog maar ff wachten.

Stephan
stevi

Berichtdoor pedduhwick » di jan 30, 2007 14:02

pedduhwick

Berichtdoor motormuis » di jan 30, 2007 14:21

Berto schreef:Het persbericht van SRON geeft volgens mij ook een niet al te eerlijk beeld van ENRO.
Ikweet dat in de achterban van ENRO en in de organisatie zelf mensen zitten met vele jaren Rally ervaring. Zowel als rijder, als navigator en als mede organisator. (en dan heb ik het over meer dan 15 jaar).

Laat dit dus aljeblieft geen geharrewar worden van wie er wel of geen goede Rally neer kan zetten en laten we de beslissing van de KNAF afwachten.

(of is dit ijdele hoop?)
Laatst bijgewerkt door motormuis op di jan 30, 2007 17:15, in totaal 1 keer bewerkt.
motormuis

Berichtdoor Holkers » di jan 30, 2007 14:26

offtopic
Wilna, het is de bedoeling dat je je naam niet achterstevoren opschrijft, anliw knisie kan ook gewoon Wilna Eisink zijn
/offtopic
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor StevenK » di jan 30, 2007 14:34

motormuis schreef:
Berto schreef:Het persbericht van SRON geeft volgens mij ook een niet al te eerlijk beeld van ENRO.

(of is dit ijdele hoop?)

dat denk ik wel, want ik heb uit zeer betrouwbare bronnen dat het oude organisatiecommité (waar de de SRON uit is ontstaan) al vanaf nov zit te wachten op een telefoontje van de voorzitter van de ENRO. om samen de rally te organiseren. Ik denk dat ze hun kans voorbij hebben laten gaan

En lijkt het je dan niet verstandig dit soort 'vuile was' juist niet naar buiten te brengen ? In mijn werk als jurist kom ik vaker dan me lief is situaties tegen waar ik - vaak samen met de advocaat van de tegenpartij - meer tijd investeer in het opnieuw normaliseren van de betrekking tussen partijen dan in het eigenlijke conflict, juist omdat de relatie nog verder onder druk is komen te staan door dat één van de partijen of beiden de publiciteit hebben gezocht met het conflict, in plaats van met een mogelijke oplossing.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor motormuis » di jan 30, 2007 15:25

StevenK schreef:
motormuis schreef:

(of is dit ijdele hoop?)

dat denk ik wel, want ik heb uit zeer betrouwbare bronnen dat het oude organisatiecommité (waar de de SRON uit is ontstaan) al vanaf nov zit te wachten op een telefoontje van de voorzitter van de ENRO. om samen de rally te organiseren. Ik denk dat ze hun kans voorbij hebben laten gaan

En lijkt het je dan niet verstandig dit soort 'vuile was' juist niet naar buiten te brengen ? In mijn werk als jurist kom ik vaker dan me lief is situaties tegen waar ik - vaak samen met de advocaat van de tegenpartij - meer tijd investeer in het opnieuw normaliseren van de betrekking tussen partijen dan in het eigenlijke conflict, juist omdat de relatie nog verder onder druk is komen te staan door dat één van de partijen of beiden de publiciteit hebben gezocht met het conflict, in plaats van met een mogelijke oplossing.

als ik vuile was had willen buiten hangen had hier heel wat anders gestaan
maar dat doe ik niet
motormuis

Berichtdoor Campos » di jan 30, 2007 15:32

Voor het persbericht zoals die op de site staat heb je anders ook al een best pak Omo Power nodig
Campos

Berichtdoor vloedgraven » di jan 30, 2007 23:23

twee honden vechten om een been ................................dom!
vloedgraven

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma feb 05, 2007 23:23

JoostS schreef:Beetje off-topic, maar heeft iemand nog kaarten liggen van de BAC-rally? Dat was namelijk hier in de buurt en ben wel benieuwd hoe die proeven ongeveer liepen :)

Joost

Ik heb via diverse kanalen nogal wat vragen gekregen over info van oudere rally's Tijdens die zoektocht kwam ik net het volledige infopakket van de BAC Rally 1983 tegen, waarbij er ook proeven in de buurt van Sprang werden verreden. Ik zal wel even wat scannen en dan in het Historische forum neerpoten.
Ton Van Spanje

Berichtdoor Turboboost » do feb 08, 2007 14:56

Turboboost

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden