Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Het mooiste zou zijn, als de heren de handen toch nog ineen kunnen slaan en samen dit evenement organiseren.
Berto schreef:Het persbericht van SRON geeft volgens mij ook een niet al te eerlijk beeld van ENRO.
Ikweet dat in de achterban van ENRO en in de organisatie zelf mensen zitten met vele jaren Rally ervaring. Zowel als rijder, als navigator en als mede organisator. (en dan heb ik het over meer dan 15 jaar).
Laat dit dus aljeblieft geen geharrewar worden van wie er wel of geen goede Rally neer kan zetten en laten we de beslissing van de KNAF afwachten.
Het mooiste zou zijn, als de heren de handen toch nog ineen kunnen slaan en samen dit evenement organiseren.
(of is dit ijdele hoop?)
motormuis schreef:Berto schreef:Het persbericht van SRON geeft volgens mij ook een niet al te eerlijk beeld van ENRO.
Ikweet dat in de achterban van ENRO en in de organisatie zelf mensen zitten met vele jaren Rally ervaring. Zowel als rijder, als navigator en als mede organisator. (en dan heb ik het over meer dan 15 jaar).
Laat dit dus aljeblieft geen geharrewar worden van wie er wel of geen goede Rally neer kan zetten en laten we de beslissing van de KNAF afwachten.
(of is dit ijdele hoop?)
dat denk ik wel, want ik heb uit zeer betrouwbare bronnen dat het oude organisatiecommité (waar de de SRON uit is ontstaan) al vanaf nov zit te wachten op een telefoontje van de voorzitter van de ENRO. om samen de rally te organiseren. Ik denk dat ze hun kans voorbij hebben laten gaan
StevenK schreef:motormuis schreef:Berto schreef:Het persbericht van SRON geeft volgens mij ook een niet al te eerlijk beeld van ENRO.
(of is dit ijdele hoop?)
dat denk ik wel, want ik heb uit zeer betrouwbare bronnen dat het oude organisatiecommité (waar de de SRON uit is ontstaan) al vanaf nov zit te wachten op een telefoontje van de voorzitter van de ENRO. om samen de rally te organiseren. Ik denk dat ze hun kans voorbij hebben laten gaan
En lijkt het je dan niet verstandig dit soort 'vuile was' juist niet naar buiten te brengen ? In mijn werk als jurist kom ik vaker dan me lief is situaties tegen waar ik - vaak samen met de advocaat van de tegenpartij - meer tijd investeer in het opnieuw normaliseren van de betrekking tussen partijen dan in het eigenlijke conflict, juist omdat de relatie nog verder onder druk is komen te staan door dat één van de partijen of beiden de publiciteit hebben gezocht met het conflict, in plaats van met een mogelijke oplossing.
JoostS schreef:Beetje off-topic, maar heeft iemand nog kaarten liggen van de BAC-rally? Dat was namelijk hier in de buurt en ben wel benieuwd hoe die proeven ongeveer liepen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten