Hellendoornrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor John » wo jan 24, 2007 21:07

Ook bij een sprint ben ik er bij hoor, heb al een huisje geboekt op het nieuwe bungalowpark bijna op de proef. 8)
John

Berichtdoor paco » wo jan 24, 2007 21:31

Campos schreef:
nkroeze schreef:Ik denk overigens dat jullie beide (vorige posters) het punt van Martijn missen...

Ook ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen...

Als ik het persbericht zo lees gooien ze het op het feit dat ze ook van de andere bestuursleden hadden kunnen verlangen dat ze uit de SASON waren gestapt en een nieuwe organisatie voor klassieke rally's op hadden gericht. En dat ze in feite nu dus alleen een naamswijziging hebben doorgevoerd, en ze geen nieuwe organisatie zijn. Iets wat ik persoonlijk een legitieme verklaring vind.
Ik weet echter niet wat de exacte regels zijn van de KNAF/BSR m.b.t. organisatoren van rally's..

Ik denk dat ze het zien als een nieuwe organisatie, want dat is het feitelijk toch ook ?
paco

Berichtdoor pedduhwick » wo jan 24, 2007 22:31

John schreef:Ook bij een sprint ben ik er bij hoor, heb al een huisje geboekt op het nieuwe bungalowpark bijna op de proef. 8)

KP Enter?
pedduhwick

Berichtdoor erikjan » wo jan 24, 2007 22:35

pedduhwick schreef:
John schreef:Ook bij een sprint ben ik er bij hoor, heb al een huisje geboekt op het nieuwe bungalowpark bijna op de proef. 8)

KP Enter?

Luttenberg toch ?
erikjan

Berichtdoor YellowLeonVT » wo jan 24, 2007 22:43

Stukje over de rally net op RTVoost..

http://www.rtvoost.nl/mediavenster_tv.a ... ndowopen=1

vanaf 4.50 min ongeveer..

Klinkt niet echt positief..
YellowLeonVT

Berichtdoor John » wo jan 24, 2007 23:03

erikjan schreef:
pedduhwick schreef:

KP Enter?

Luttenberg toch ?

Yep Luttenberg, , maar eigelijk is alles wel in de buurt natuurlijk
John

Berichtdoor erikjan » wo jan 24, 2007 23:04

tja, als ik het goed beluister wil de KNAF juist dat de rally doorgaat...

wat bedoelt de KNAF trouwens met het rommelen in de organisatie; ik kan me indenken dat de overgang van SASON naar ENRO toch wel enige voeten in de aarde heeft, maar dat iedereen in Hellendoorn de beste bedoelingen heeft !

wordt vast wel vervolgt :wink:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Starkoo » wo jan 24, 2007 23:36

erikjan schreef:tja, als ik het goed beluister wil de KNAF juist dat de rally doorgaat...

wat bedoelt de KNAF trouwens met het rommelen in de organisatie; ik kan me indenken dat de overgang van SASON naar ENRO toch wel enige voeten in de aarde heeft, maar dat iedereen in Hellendoorn de beste bedoelingen heeft !

wordt vast wel vervolgt :wink:
de regering moet is eerder vergunningen geven, zowel voor de autocross en de rally! Het word bijna overal onmogelijk gemaakt!
Starkoo

Berichtdoor Berto » do jan 25, 2007 0:57

Het zou bijzonder aangenaam zijn als hier iemand van de organisatie meeleest en bereid zou zijn enige duidelijkheid te verschaffen.

Natuurlijk mogen we niet verwachten dat alle kaarten open worden gegooid, maar er rijst nu toch wel enige onzekerheid, welke tot wellicht onnodige speculaties gaat leiden.

Jongens (en meisjes) van de organisatie: zouden jullie een tipje van de sluier willen oplichten?

Of in gewoon Nederlands: waar kunnen we op rekenen?

Ik denk dat zo'n 99,5% van de forumbezoekers toch wel erg graag wil dat het doorgaat en ik wil mijn thuiswedstrijd zeker niet missen.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor erikjan » do jan 25, 2007 8:29

misschien schept dit wat duidelijkheid:

http://www.rtvoost.nl/index.asp?res=1280
erikjan

Berichtdoor pedduhwick » do jan 25, 2007 8:32

John schreef:
erikjan schreef:
pedduhwick schreef:

KP Enter?

Luttenberg toch ?

Yep Luttenberg, , maar eigelijk is alles wel in de buurt natuurlijk

Enter kon ook (als die erin zit) omdat ze daar echt langs je huisje heen komen
pedduhwick

Berichtdoor Amazone » do jan 25, 2007 11:58

Beste mensen,

Omdat ik niet denk dat er iemand van “het Hellendoornse” op dit moment wil reageren, doe ik het maar even…
Het is logisch dat iedereen nieuwsgierig is naar de voortgang van de Hellendoornrally, zeker na de persberichten die de afgelopen tijd verschenen zijn.
Zoals inmiddels bekend gaat de KNAF met de partijen om de tafel, om samen met een verstandige oplossing te komen. Iedereen heeft de intentie een pracht van een rally neer te gaan zetten, dus dat al is zeer positief!
Tot die tijd is het niet verstandig te speculeren naar de uitkomst, simpelweg omdat die op dit moment nog niet bekend is. Het enige wat we hier mee bereiken is dat er voortijdige reacties uitgelokt worden door partijen.
We kunnen beter wachten op het officiële bericht dat er na de overeenstemming van de partijen heus wel zal verschijnen…
Amazone

Berichtdoor erikjan » do jan 25, 2007 12:00

dat zijn wijze woorden Wea,

helemaal met je eens !
erikjan

Berichtdoor rally for ever » do jan 25, 2007 21:24

dat zijn wijze woorden Wea,

helemaal met je eens !

Zat tijdens het lezen van al die posts van de ongeduldigen al te denken om zo'n reactie te gaan geven, maar hoeft niet meer.
Reactie zal van jou ook sneller geaccepteerd worden
rally for ever

Berichtdoor Berto » vr jan 26, 2007 0:50

Ik ben niet ongeduldig, want ik heb Gerrit al wel gesproken (13 jan), maar ik heb liever dat de organisatie hier zelf uitspraken doet.
Vandaar mijn post.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden