Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Campos schreef:nkroeze schreef:Ik denk overigens dat jullie beide (vorige posters) het punt van Martijn missen...
Ook ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen...
Als ik het persbericht zo lees gooien ze het op het feit dat ze ook van de andere bestuursleden hadden kunnen verlangen dat ze uit de SASON waren gestapt en een nieuwe organisatie voor klassieke rally's op hadden gericht. En dat ze in feite nu dus alleen een naamswijziging hebben doorgevoerd, en ze geen nieuwe organisatie zijn. Iets wat ik persoonlijk een legitieme verklaring vind.
Ik weet echter niet wat de exacte regels zijn van de KNAF/BSR m.b.t. organisatoren van rally's..
John schreef:Ook bij een sprint ben ik er bij hoor, heb al een huisje geboekt op het nieuwe bungalowpark bijna op de proef.
de regering moet is eerder vergunningen geven, zowel voor de autocross en de rally! Het word bijna overal onmogelijk gemaakt!erikjan schreef:tja, als ik het goed beluister wil de KNAF juist dat de rally doorgaat...
wat bedoelt de KNAF trouwens met het rommelen in de organisatie; ik kan me indenken dat de overgang van SASON naar ENRO toch wel enige voeten in de aarde heeft, maar dat iedereen in Hellendoorn de beste bedoelingen heeft !
wordt vast wel vervolgt
John schreef:erikjan schreef:pedduhwick schreef:John schreef:Ook bij een sprint ben ik er bij hoor, heb al een huisje geboekt op het nieuwe bungalowpark bijna op de proef.
KP Enter?
Luttenberg toch ?
Yep Luttenberg, , maar eigelijk is alles wel in de buurt natuurlijk
dat zijn wijze woorden Wea,
helemaal met je eens !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten