nkroeze schreef:Kom op zeg, we zijn rallyrijders!
Haha, hou eens op joh!!! Tis veel te vroeg om er al slapeloze nachten van te hebben...
Niet de minste rallyrijders hebben ze erg onderschat...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
O ja ?Amazone schreef:nkroeze schreef:Kom op zeg, we zijn rallyrijders!
Haha, hou eens op joh!!! Tis veel te vroeg om er al slapeloze nachten van te hebben...![]()
Niet de minste rallyrijders hebben ze erg onderschat...
nkroeze schreef:Kom op zeg, we zijn rallyrijders!
Wea heeft gelijk als ze zegt dat proeven in het licht al moeilijk genoeg zijn voor een aantal equipes.
Turboboost schreef:Wea heeft gelijk als ze zegt dat proeven in het licht al moeilijk genoeg zijn voor een aantal equipes.
Vergeet niet dat er in de ZZR teams deelnemen met 0,0 ervaring. Overigens is dit een zaak van de KNAF (licentie) en daar kan een organisatie natuurlijk geen rekening mee houden, maar sluit wel degelijk op jou verhaal aan, denk ik zo.
In de sprint wel ja..... Maar de proeven waar het over gaat, zijn niet de sprint proeven...
Turboboost schreef:In de sprint wel ja..... Maar de proeven waar het over gaat, zijn niet de sprint proeven...
Dat denk ik niet Niels, ga geen namen noemen maar bekijk de startlijst eens van vorig jaar....
nkroeze schreef:Dit jaar start er geen nieuwe cup, dus ik ga er vanuit dat ze zich nu wel gewoon aan de regels gaan houden, zoals in principe altijd wel gebeurt... (tuurlijk zijn er uitzonderingen)
Hein schreef:nkroeze schreef:Dit jaar start er geen nieuwe cup, dus ik ga er vanuit dat ze zich nu wel gewoon aan de regels gaan houden, zoals in principe altijd wel gebeurt... (tuurlijk zijn er uitzonderingen)
Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Jan Nijhof erg druk bezig is geweest afgelopen jaar om in 2007 met de Compact M3 Cup van start te gaan. Ofschoon ik niet weet of de Tank S daarvoor mee gaat tellen.
Holkers schreef:Hein schreef:nkroeze schreef:Dit jaar start er geen nieuwe cup, dus ik ga er vanuit dat ze zich nu wel gewoon aan de regels gaan houden, zoals in principe altijd wel gebeurt... (tuurlijk zijn er uitzonderingen)
Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Jan Nijhof erg druk bezig is geweest afgelopen jaar om in 2007 met de Compact M3 Cup van start te gaan. Ofschoon ik niet weet of de Tank S daarvoor mee gaat tellen.
Maar is deze cup niet meer voor de 'wat ervarener rallyrijders' gezien de type auto (nieuwer - duurder) etc.
Duurder?:?Holkers schreef:Hein schreef:nkroeze schreef:Dit jaar start er geen nieuwe cup, dus ik ga er vanuit dat ze zich nu wel gewoon aan de regels gaan houden, zoals in principe altijd wel gebeurt... (tuurlijk zijn er uitzonderingen)
Maar is deze cup niet meer voor de 'wat ervarener rallyrijders' gezien de type auto (nieuwer - duurder) etc.
guy woodcock schreef:Hi to everybody and a happy new year.
A bit of info from the uk ,the maxi engine is back from mountune after its rebuild gearbox done and all up and running ready for testing on 23rd feb,we have confirmed support from kumho for the championship and will form part of a two car team with the other crew being david mann/alun cook in a subaru wrc.
Look forward to seeing all the friends we made last year in march at emmeloord
Guy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten