TankSrally 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Amazone » ma jan 08, 2007 15:39

nkroeze schreef:Kom op zeg, we zijn rallyrijders!

Haha, hou eens op joh!!! Tis veel te vroeg om er al slapeloze nachten van te hebben... :?

Niet de minste rallyrijders hebben ze erg onderschat...
Amazone

Berichtdoor briljant » ma jan 08, 2007 18:08

Amazone schreef:

Haha, hou eens op joh!!! Tis veel te vroeg om er al slapeloze nachten van te hebben... :?

Niet de minste rallyrijders hebben ze erg onderschat...
O ja ? :wink:
Wie dand toch (volgens mij zijn er ook beelden van)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor kraats » ma jan 08, 2007 19:30

Ja die zitten er ook tussen........ :lol:
Iedereen die een klein beetje de ins en outs kent, dus jij ook, weet wel dat er organisatorisch ontzettend veel zaken zijn waarmee rekening gehouden dient te worden. Ik kan me een organisatie goed voorstellen wanneer men bepaalde proeven niet in het donker laat rijden. En al helemaal niet door een aantal lieden die zich rallyrijder plegen te noemen.
Wea heeft gelijk als ze zegt dat proeven in het licht al moeilijk genoeg zijn voor een aantal equipes. Niemand is erbij gebaat wanneer er na de eerste avond nog maar 60% van de rijders aan de start komt voor de 2de sectie.

Aan de andere kant moet ik Niels gelijk geven. Rally equipes worden soms wel erg vertroeteld, zo worden er proeven geneutraliseerd of zelfs gecancelled als het donker wordt of wanneer het begint te regenen, en dat is natuurlijk een zielige vertoning....... :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Turboboost » di jan 09, 2007 12:30

Wea heeft gelijk als ze zegt dat proeven in het licht al moeilijk genoeg zijn voor een aantal equipes.

Vergeet niet dat er in de ZZR teams deelnemen met 0,0 ervaring. Overigens is dit een zaak van de KNAF (licentie) en daar kan een organisatie natuurlijk geen rekening mee houden, maar sluit wel degelijk op jou verhaal aan, denk ik zo. :!:
Turboboost

Berichtdoor nkroeze » di jan 09, 2007 13:13

Turboboost schreef:
Wea heeft gelijk als ze zegt dat proeven in het licht al moeilijk genoeg zijn voor een aantal equipes.

Vergeet niet dat er in de ZZR teams deelnemen met 0,0 ervaring. Overigens is dit een zaak van de KNAF (licentie) en daar kan een organisatie natuurlijk geen rekening mee houden, maar sluit wel degelijk op jou verhaal aan, denk ik zo. :!:

In de sprint wel ja..... Maar de proeven waar het over gaat, zijn niet de sprint proeven...

En Theo, je hebt gelijk, tuurlijk weet ik dat het organisatorisch onmogelijk is, maar ik reageerde puur op de uitspraak of t wel verstandig was om ze in t donker te rijden...... (onmogelijk, ik weet het, ik weet het...)
nkroeze

Berichtdoor Turboboost » di jan 09, 2007 13:48

In de sprint wel ja..... Maar de proeven waar het over gaat, zijn niet de sprint proeven...

Dat denk ik niet Niels, ga geen namen noemen maar bekijk de startlijst eens van vorig jaar.... :wink:
Turboboost

Berichtdoor nkroeze » di jan 09, 2007 13:53

Turboboost schreef:

Dat denk ik niet Niels, ga geen namen noemen maar bekijk de startlijst eens van vorig jaar.... :wink:

Officieel dan he, officieel.... :D
Dit jaar start er geen nieuwe cup, dus ik ga er vanuit dat ze zich nu wel gewoon aan de regels gaan houden, zoals in principe altijd wel gebeurt... (tuurlijk zijn er uitzonderingen)
nkroeze

Berichtdoor Turboboost » di jan 09, 2007 14:10

8)

On-topic maar weer?
Turboboost

Berichtdoor Hein » di jan 09, 2007 14:27

nkroeze schreef:Dit jaar start er geen nieuwe cup, dus ik ga er vanuit dat ze zich nu wel gewoon aan de regels gaan houden, zoals in principe altijd wel gebeurt... (tuurlijk zijn er uitzonderingen)

Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Jan Nijhof erg druk bezig is geweest afgelopen jaar om in 2007 met de Compact M3 Cup van start te gaan. Ofschoon ik niet weet of de Tank S daarvoor mee gaat tellen.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Holkers » di jan 09, 2007 14:34

Hein schreef:
nkroeze schreef:Dit jaar start er geen nieuwe cup, dus ik ga er vanuit dat ze zich nu wel gewoon aan de regels gaan houden, zoals in principe altijd wel gebeurt... (tuurlijk zijn er uitzonderingen)

Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat Jan Nijhof erg druk bezig is geweest afgelopen jaar om in 2007 met de Compact M3 Cup van start te gaan. Ofschoon ik niet weet of de Tank S daarvoor mee gaat tellen.

Maar is deze cup niet meer voor de 'wat ervarener rallyrijders' gezien de type auto (nieuwer - duurder) etc.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Hein » di jan 09, 2007 15:14

Holkers schreef:
Hein schreef:

Maar is deze cup niet meer voor de 'wat ervarener rallyrijders' gezien de type auto (nieuwer - duurder) etc.

Nop
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor briljant » di jan 09, 2007 17:36

Holkers schreef:
Hein schreef:

Duurder?:?
Kalos en Colt cup zijn toch echt een stukje duurder!
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor nkroeze » di jan 09, 2007 17:44

Dan de compact?

Hmmm, Bas, weet niet welke rekenmachine jij gebruikt :lol:
nkroeze

Berichtdoor guy woodcock » wo jan 10, 2007 22:10

Hi to everybody and a happy new year.

A bit of info from the uk ,the maxi engine is back from mountune after its rebuild gearbox done and all up and running ready for testing on 23rd feb,we have confirmed support from kumho for the championship and will form part of a two car team with the other crew being david mann/alun cook in a subaru wrc.

Look forward to seeing all the friends we made last year in march at emmeloord
Guy
guy woodcock

Berichtdoor Werner » wo jan 10, 2007 22:12

guy woodcock schreef:Hi to everybody and a happy new year.

A bit of info from the uk ,the maxi engine is back from mountune after its rebuild gearbox done and all up and running ready for testing on 23rd feb,we have confirmed support from kumho for the championship and will form part of a two car team with the other crew being david mann/alun cook in a subaru wrc.

Look forward to seeing all the friends we made last year in march at emmeloord
Guy

Wil David and Alun also start in NL? That would be great!
Werner

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden