Van mij mag het wel...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Joost schreef:Een marshall moet zoiets zelf op kunnen lossen. Dat kunnen andere marshalls toch ook op andere plekken ? Wat nu als die hond iemand gegrepen had? Het is natuurlijk wel een afschrikking voor het publiek, dat snel weg gaat (daar zeg ik ook niets over)
StevenK schreef:Joost schreef:Begrijp mij niet verkeerd, de marshalls stonden compleet in hun recht (zoals in 99% van de gevallen wanneer ze iemand wegsturen) maar de hond kan in mijn ogen gewoon niet.
Waarom kan die hond niet ?
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Joost schreef:Ik snap niet dat andere mensen zich zo druk maken om de plek waar de pers staan. Deze mensen zijn oud (en in bijna alle gevallen wijs) genoeg om zelf op te letten of ze niet geraakt worden/ gevaarlijk staan langs/ op een proef. Zo lang ze de auto's niet hinderen/ niet omver gereden worden is er in naar mijn inzicht niets aan de hand. Pers staat nou eenmaal altijd korter bij en op andere plekken dan publiek, dan kan er nou eenmaal meer gevaar voor eigen leven zijn. Maar dit betekend niet dat dit altijd het geval is (Uitzonderingen daargelaten)
Joost schreef:Niels, ik dacht dat ik een reactie gaf op iemand die niet rijd. Uiteraard is mijn reactie niet tegen de deelnemers bedoeld.
SylviaBos schreef:StevenK schreef:Joost schreef:Begrijp mij niet verkeerd, de marshalls stonden compleet in hun recht (zoals in 99% van de gevallen wanneer ze iemand wegsturen) maar de hond kan in mijn ogen gewoon niet.
Waarom kan die hond niet ?
Die hond kan ECHT NIET, alleen al om het simpele feit dat ie aandacht vraagt. Ik vind het opvallend dat steeds meer officials er eentje mee brengen: what if...... Ik wil er niet eens aan denken. Laat beestjes en (kleine) kinderen thuis als je gaat officialen, please.
Alle aandacht is nodig voor je toegewezen job op die dag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten