Vierhouten Pallets Nederland Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor nkroeze » di okt 03, 2006 13:47

Jeroen schreef:
kraats schreef:
Jeroen schreef:Als het te erg wordt op dat stuk onverhard, kun je toch die lus afsnijden via de roosendaalseweg? Het is niet de eerste keer in NL, dat een hele proef wordt gecanceld vanweg de blubber. Het zou zonde zijn als dat daar ook zou moeten gebeuren als er 2wd auto vast komen te zitten. Als ik de organisatie was zou ik een bulletin van die strekking maar klaarleggen (maar wie ben ik). Overigens mag het van mij qua onverhard er niet gek genoeg bij liggen. Als de hele rally een blubberbende is, heb ik het helemaal naar m´n zin!

De meeste hangoren vinden die blubber wel wat. :lol: :lol: :lol:
Nou ik denk dat dat niet nodig zal zijn omdat het echt zandgrond is waar het water snel in wegzakt. Het remt alleen wel lekker af dat mulle zand.
Tevens denk ik dat dit deel hoort uit te maken van Rallysport want voor mensen die er een hekel aan hebben is er plak asfalt in de duinen bij Zandvoort neergelegd. :lol:

Is ook zo, maar als auto´s vast komen te zitten, dan is het niet leuk meer. Ik kan me nog herinneren van een Euregio rally(sprint?) van een jaar of 3-4 geleden dat er tijdens de verkenning al auto´s vast kwamen te zitten.

En wij maar glijden met die Landrover, een lol dat die Jeroen toen had! :lol: :lol:

En Haverkate was in de Zuiderzee, toendertijd nog bij Lelystad. Overigens gingen er op die plek meer af... (stond daar toen te kijken met o.a. Dre volgens mij)
nkroeze

Berichtdoor kraats » wo okt 04, 2006 14:06

Onder het nieuws koppende artikel, "Van de Kamp en Bakker trappelen van ongeduld voor thuisrally" staan de aankomende plannen van dit team aangaande de NL rally. Wat me daar een beetje bij opvalt is dat het erg stil is rond de cup met de grote oren.
Dat komt natuurlijk omdat Ferry en Henk zich erbij neergelegd hebben dat zij hem weer niet mee naar huis krijgen.
Dan moet Erik maar denken dat ie dat wel gaat redden, dan kan ie op de terugweg in de Panda, als dat past :lol:

Ach wat een mooie droom, he Erik?.... :shock: :?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor ExTaxi » wo okt 04, 2006 16:38

Ik verwacht een natte Nederlandrally! Ook al vind ik er geen reet aan als ik sta te fotograferen (camera die nat wordt enzo) toch mag het van mij wel weer een keer een regenrally worden. Zo nu en dan een fikse bui, zodat de bandenkeuzes weer van belang worden.

Aan de andere kant zal een evenement als de Nederlandrally, met snelle proeven, veel schades opleveren bij de teams.

Maar goed, regen tijdens rally's is altijd dubbel. Aan de ene kant veel leuker om te zien als de teams spectaculair doorkomen maar aan de andere kant is het vervelend en gaat de gang er bij een groot aantal behoorlijk uit.
ExTaxi

Berichtdoor Sevius » wo okt 04, 2006 16:47

ExTaxi schreef:Ik verwacht een natte Nederlandrally! Ook al vind ik er geen reet aan als ik sta te fotograferen (camera die nat wordt enzo) toch mag het van mij wel weer een keer een regenrally worden. Zo nu en dan een fikse bui, zodat de bandenkeuzes weer van belang worden.

Aan de andere kant zal een evenement als de Nederlandrally, met snelle proeven, veel schades opleveren bij de teams.

Maar goed, regen tijdens rally's is altijd dubbel. Aan de ene kant veel leuker om te zien als de teams spectaculair doorkomen maar aan de andere kant is het vervelend en gaat de gang er bij een groot aantal behoorlijk uit.

Wij hopen op droog! Wij zijn er een van bij wie de gang er uit gaat als het regent :roll: :wink:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor kraats » wo okt 04, 2006 17:12

Sevius schreef:
ExTaxi schreef:Ik verwacht een natte Nederlandrally! Ook al vind ik er geen reet aan als ik sta te fotograferen (camera die nat wordt enzo) toch mag het van mij wel weer een keer een regenrally worden. Zo nu en dan een fikse bui, zodat de bandenkeuzes weer van belang worden.

Wij hopen op droog! Wij zijn er een van bij wie de gang er uit gaat als het regent :roll: :wink:

Is jullie auto wel voorzien van een sperdiff.?
Ik ben benieuwd hoe het met de fwd auto's zonder sper zal gaan. B'veld met de snelle proeven is dat dan best iets om eens over na te denken.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Sevius » wo okt 04, 2006 17:23

kraats schreef:
Sevius schreef:

Ik ben benieuwd hoe het met de fwd auto's zonder sper zal gaan. B'veld met de snelle proeven is dat dan best iets om eens over na te denken.

Nee wij hebben geen sper. We hebben helemaal niets zelfs; de auto is compleet standaard...
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor gerbrand besseslen » wo okt 04, 2006 17:51

kraats schreef:
Sevius schreef:

Ik denk dat je in barneveld best wel zonder sperr heel ver kunt komen, kijk op een industrie proef aalemaal korte stukken en veel haakse bochten en onverhard dan komt een sperr echt to zijn recht. Maar barneveld is juist veel lang dus kun je ook best rijden zonder. En zoals mij vertelt is door dhr. Verbaas ik het soms ook beter zonder sperr in de regen want dan is de auto minder agressief.
gr.
gerbrand besseslen

Berichtdoor Ned rally » wo okt 04, 2006 18:14

Reclame op de radio (Hot Radio):

Mede mogelijk gemaakt door Marcel Piepers, Erik de Wild, Cristel Hodes en Karin Bunning.

http://www.nederlandrally.nl/klanten/we ... veld01.mp3
Ned rally

Berichtdoor Wolter » wo okt 04, 2006 18:19

Ned rally schreef:Reclame op de radio (Hot Radio):

Mede mogelijk gemaakt door Marcel Piepers, Erik de Wild, Cristel Hodes en Karin Bunning.

En zo moet het ook! Radiospotjes, posters in bushokjes, flyers, etc. Naar mijn idee gebeurt dat veel te weinig.
Wolter

Berichtdoor pedduhwick » wo okt 04, 2006 18:39

zaterdag mijn eerste Rally van het seizoen (vechtdal is rallysprint:P) dan heb ik er de GTR niet bijgerekent...

hopen dat het zaterdag niet zo gaat als met de GTR....
pedduhwick

Berichtdoor loadmaster » wo okt 04, 2006 18:50

hmmmm regen niets mooier als marshal op de proef in de regen te staan.
geen publiek achter de linten, de rijders die een tandje rustiger aan doen
en het mooiste is na het opruimen heerlijk opdrogen in je auto.
Als je geluk hebt ff een tankstation binnen wandelen en een heerlijke kop warme chocolademelk drinken.
Zeg toch zelf, er gaat toch niet boven een regen rally :wink:
Weet nog niet waar ik sta maar mag toch hopen dat er een verdwaalde
abri op mijn post staat :lol:
Tot zaterdag op de proef of het servicepark en anders tot vrijdagavond.

Matti
Laatst bijgewerkt door loadmaster op wo okt 04, 2006 18:52, in totaal 1 keer bewerkt.
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor savrallying » wo okt 04, 2006 18:52

Wolter schreef:
Ned rally schreef:Reclame op de radio (Hot Radio):

En zo moet het ook! Radiospotjes, posters in bushokjes, flyers, etc. Naar mijn idee gebeurt dat veel te weinig.

http://www.yellowbrickrallyteam.nl/Resource55.aspx?thumb=2
savrallying

Berichtdoor mafiabaas101 » wo okt 04, 2006 19:01

heb op school gehoord dat er al een tent gebouwd is voor bij "de keet" dus die zitten droog :lol:

hopelijk drinken ze niet teveel biertjes!

Radio barneveld doet overgens weer verslag van de rally
107.6 Fm
mafiabaas101

Berichtdoor loadmaster » wo okt 04, 2006 19:18

mafiabaas101 schreef:heb op school gehoord dat er al een tent gebouwd is voor bij "de keet" dus die zitten droog :lol:

hopelijk drinken ze niet teveel biertjes!

Radio barneveld doet overgens weer verslag van de rally
107.6 Fm

niet te veel bier he, hou het netjes
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor mafiabaas101 » wo okt 04, 2006 19:23

ik ga geen bier drinken

zit niet bij een keet.
ga foto's maken van Nortier Nortier :wink:
mafiabaas101

VorigeVolgende