Jeroen schreef:kraats schreef:Jeroen schreef:Als het te erg wordt op dat stuk onverhard, kun je toch die lus afsnijden via de roosendaalseweg? Het is niet de eerste keer in NL, dat een hele proef wordt gecanceld vanweg de blubber. Het zou zonde zijn als dat daar ook zou moeten gebeuren als er 2wd auto vast komen te zitten. Als ik de organisatie was zou ik een bulletin van die strekking maar klaarleggen (maar wie ben ik). Overigens mag het van mij qua onverhard er niet gek genoeg bij liggen. Als de hele rally een blubberbende is, heb ik het helemaal naar m´n zin!
De meeste hangoren vinden die blubber wel wat.![]()
![]()
![]()
Nou ik denk dat dat niet nodig zal zijn omdat het echt zandgrond is waar het water snel in wegzakt. Het remt alleen wel lekker af dat mulle zand.
Tevens denk ik dat dit deel hoort uit te maken van Rallysport want voor mensen die er een hekel aan hebben is er plak asfalt in de duinen bij Zandvoort neergelegd.
Is ook zo, maar als auto´s vast komen te zitten, dan is het niet leuk meer. Ik kan me nog herinneren van een Euregio rally(sprint?) van een jaar of 3-4 geleden dat er tijdens de verkenning al auto´s vast kwamen te zitten.
En wij maar glijden met die Landrover, een lol dat die Jeroen toen had!
En Haverkate was in de Zuiderzee, toendertijd nog bij Lelystad. Overigens gingen er op die plek meer af... (stond daar toen te kijken met o.a. Dre volgens mij)