Hein schreef:Hé Leon,
Wij hebben ons langs de kant af staan te vragen of het nu afgesproken werk was dat jullie allemaal voor een rondje of tien gingen. Was dat zo?
Die speaker werd trouwens helemaal gek. Hij begon zich zelfs hardop af te vragen of jij weer linksaf zou gaan, of nu eindelijk eens rechtdoor en er uit.
ik was even bang dat de Trabi gerold was, maar dat is gelukkig dus niet zo.
Nee, officieel mochten maar 4 rondjes, volgens routeboek. Ik had op deze KP een gastnavi, een Japanse, die speciaal voor deze rally was overgevlogen om te navigeren bij Slowly Sideways !
Deze dame had ik gevraagd om rondjes te tellen, maar door het enthousiasme van rijder en publiek raakte ze de tel kwijt

.
Ik had wel in de gaten dat ik ruim boven de 4 rondjes zat, omdat er na SlowlySideways geen WRC meer over deze KP hoefde, besloot ik nog wat door te gummen. Met als gevolg dat de rest dit in de gaten had en het ook deed. Volgens mij deden we niet alleen ons zelf maar ook het publiek er een groot plezier mee
@ Ton; Nee, die foto is niet op St Wendel. De voorruitbreuk gebeurde op het rechte stuk omhoog, terug ri. start.
Als oplossing had Mike en zijn team beide achterzijruiten eruit genomen, en deze als voorruit met ducktape erin geplakt. Echte Oost-duitse reparatie....., maar op zondag heeft ie mooi nog alles op die manier meegereden.