WRC Deutschland 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » wo aug 16, 2006 16:29

SWRT schreef:ik ben het ook met armand eens. Mark heeft goed gereden daar in duitsland. Wel anders dan wat wij als nederlanders hier gewend zijn,maar dat is logisch. Ik denk ook dat Mark het Erik hier in de GTR knap lastig gaat maken. Het zal een rally worden voor mijn gevoel waar Erik elke proef VOL moet gaan om Mark voor te blijven

En niet alleen Mark
TWENGELTJE

Berichtdoor YellowLeonVT » wo aug 16, 2006 17:43

JM Scooby schreef:Wees blij dat er zoveel Nederlanders meedoen, dit is toch uniek voor onze rallysport in Nederland en gaat dan geen dingen vergelijken die geheel verschillend zijn. Wevers al eerder gereden, rijd dit jaar Duitsland en van Eldik zijn tweede westrijd in deze WRC. Dit verglijken en oordelen kan je doen als beide heren een Nederlands wedstrijd rijden, Wevers in GTR??

Vergelijken kan bijna niet. Je kant van Eerd/Poulsen met Wevers vergelijken maar Mark rijdt in een veel nieuwere auto ! Zit nogal een aantal jaren fabrieksontwikkeling tussen.

Ik zou graag Eugene Donnely een keer in nederland zien..
Volgens mij is dat een erg goede graadmeter voor Erik. In ierland/GB rijdt ie vaak vooraan en erg spectaculair (DVD) voor de kijkers onder ons.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gewoon een nette prestatie van Wevers in duitsland. Had beter gekund maar is wel aan de finish gekomen. Dat is het enigste dat telt. Zonder te finishen win je nooit ! :!:

gr.Buks
YellowLeonVT

Berichtdoor loadmaster » wo aug 16, 2006 18:37

En dat allemaal met de oude Toyota van Erik.
Dacht die van 2003 waarmee Erik de Hellendoorn Rally won.
8)
BORN2XLR8

8)
loadmaster

Berichtdoor YellowLeonVT » wo aug 16, 2006 21:57

loadmaster schreef:En dat allemaal met de oude Toyota van Erik.
Dacht die van 2003 waarmee Erik de Hellendoorn Rally won.
8)

Dat maakt op zich niet zo veel uit. Gaat meer om de spec's die er nu op zitten. Volgens mij is ie nu full spec, weet niet of Wevers toen ook al reed met "pookje" en andere opties. Zit nog wel aardig verschil tussen de verschillende toyota's zonder dat je dit ziet aan de buitenkant. Dit weten alleen de insiders..
YellowLeonVT

wevers v> v.eldik

Berichtdoor mark brinks » wo aug 16, 2006 22:12

even nog over wevers en v. eldik. Van eldik had zelf een grote bek dat hij de strijd met wevers aan kon gaan.
v eerd kun je niet vergelijken met wevers en poulsen, dat is gewoon minder en ik denk dat donnely gewoon nog iets beter is dan wevers en poulsen (ouwe auto he van wevers 2003) Corolla power!!!!!!!
mark brinks

Berichtdoor Armand » wo aug 16, 2006 22:50

Beste Mark Brinks,
"van Eldik had zelf een grote bek". Heb je met hem gesproken dan. Heeft hij het ergens uitgesproken of heb je het ergens gelezen behalve dan op de MenM site. Waar nog steeds gesproken wordt over meten en zeker geen grootspraak in de trant van "ik ga zijn ass kicken" te vinden is.

Stop dus met de zaken uit proporties te trekken. Zit niemand op te wachten. Prima dat je Wevers / Corolla fan bent, maar leven en laten leven zullen we maar zeggen. Voor zover ik weet gaan Mark en Erik goed met elkaar om en dan zal een van Eric zijn fans even zijn eigen oorlogje beginnen. Als je een student bent zal je je hersens wel op de goede plaats hebben. Dus twee maal denken voor je zulke posts plaatst. Ik kan me daar redelijk aan storen. Of eet wat minder MenMetjes, daar wordt je rustiger van.
Armand

Berichtdoor JoostS » wo aug 16, 2006 23:06

Zoals beloofd is er nu ook een video van de historics op St. Wendel op onze site te vinden. Het is qua montage e.d. geen super compilatie, maar het geeft wel aan hoe enthousiast iedereen toen was! :wink:
JoostS

Berichtdoor LeonM » do aug 17, 2006 7:41

JoostS schreef:Zoals beloofd is er nu ook een video van de historics op St. Wendel op onze site te vinden. Het is qua montage e.d. geen super compilatie, maar het geeft wel aan hoe enthousiast iedereen toen was! :wink:

Klasse Joost, mooi einde trouwens met Mike in de Trabi zonder voorruit.
Het verhaal erachter, volgens bestuurder Mike;
Ihle (Quattro S1) haalt me in, schakelt op, een knal, en mijn hele voorruit is weg ! :lol:
LeonM

Berichtdoor Hein » do aug 17, 2006 8:15

Hé Leon,

Wij hebben ons langs de kant af staan te vragen of het nu afgesproken werk was dat jullie allemaal voor een rondje of tien gingen. Was dat zo?

Die speaker werd trouwens helemaal gek. Hij begon zich zelfs hardop af te vragen of jij weer linksaf zou gaan, of nu eindelijk eens rechtdoor en er uit.

ik was even bang dat de Trabi gerold was, maar dat is gelukkig dus niet zo.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Ton Van Spanje » do aug 17, 2006 8:28

LeonM schreef:Klasse Joost, mooi einde trouwens met Mike in de Trabi zonder voorruit.
Ihle (Quattro S1) haalt me in, schakelt op, een knal, en mijn hele voorruit is weg ! :lol:

Dan was dat zeker op dit punt?

Afbeelding

bron: Slowly Sideways
Ton Van Spanje

Berichtdoor LeonM » do aug 17, 2006 11:42

Hein schreef:Hé Leon,
Wij hebben ons langs de kant af staan te vragen of het nu afgesproken werk was dat jullie allemaal voor een rondje of tien gingen. Was dat zo?
Die speaker werd trouwens helemaal gek. Hij begon zich zelfs hardop af te vragen of jij weer linksaf zou gaan, of nu eindelijk eens rechtdoor en er uit.
ik was even bang dat de Trabi gerold was, maar dat is gelukkig dus niet zo.

Nee, officieel mochten maar 4 rondjes, volgens routeboek. Ik had op deze KP een gastnavi, een Japanse, die speciaal voor deze rally was overgevlogen om te navigeren bij Slowly Sideways !
Deze dame had ik gevraagd om rondjes te tellen, maar door het enthousiasme van rijder en publiek raakte ze de tel kwijt :wink: .
Ik had wel in de gaten dat ik ruim boven de 4 rondjes zat, omdat er na SlowlySideways geen WRC meer over deze KP hoefde, besloot ik nog wat door te gummen. Met als gevolg dat de rest dit in de gaten had en het ook deed. Volgens mij deden we niet alleen ons zelf maar ook het publiek er een groot plezier mee :roll:

@ Ton; Nee, die foto is niet op St Wendel. De voorruitbreuk gebeurde op het rechte stuk omhoog, terug ri. start.
Als oplossing had Mike en zijn team beide achterzijruiten eruit genomen, en deze als voorruit met ducktape erin geplakt. Echte Oost-duitse reparatie....., maar op zondag heeft ie mooi nog alles op die manier meegereden.
LeonM

Berichtdoor MartijnS » do aug 17, 2006 11:52

LeonM schreef:Klasse Joost, mooi einde trouwens met Mike in de Trabi zonder voorruit.

Whahaha..gaaf! :D
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Gijs G » vr aug 18, 2006 17:27

st Wendel was echt super met alle oldies,

Wij stonden op t rechte stuk net voor ze weer bij strart kwamen,
Konden ze mooi een snelle bocht uit zien komen, dan voor ons voorbij langs de vangrails (met nederlandse vlag) en dan weer de bocht rechtsaf.
zagen de porsche (safari uitvoering) zn rooster dat voor de lampenbar zat verliezen, de S1 wilde de renault 5 turbo inhalen, maar haalde dat net niet, ging bijna mis.

waren aan t tellen, ohw twee rondjes van leon in d a nglia, dan is t over,
heej nog een rondje, en nog ene rondje, en nog een,
volgens mij heeft leon er zeven gereden net zoals smeets en de meeste anderen. een enkeling minder.

Was super om te zien hoe t publiek uit hun dak ging, (wij ook) en je kon duidelijk zien dat de rijders en navigatoren/trices er ook zeer veel plezier in hadden. ze waren vollop aan t zwaaien, toeteren, en armen uit het raam enz.

echt een mega spectakel!

spectaculairst waren toch wel de smalle delta die echt gruwelijk hardvoorbij kwam, de safari porsche die flink uitbrak, het geluid van de stratos, en natuurlijk d elooks en t geluid van de S1, maar eigenlijk waren ze allemaal toppers!!!
Gijs G

Berichtdoor Hein » zo aug 20, 2006 14:25

Op zondagochtend tijdens de Rallye Deutschland is mijn dochter voor het eerst mee geweest. Aangezien zoonlief bij zijn moeder bleef, was er dus een camera voor haar.

Het resultaat is te zien op sportbetuwe.

Afbeelding
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor Jan » zo aug 20, 2006 14:30

Hein schreef:Op zondagochtend tijdens de Rallye Deutschland is mijn dochter voor het eerst mee geweest. Aangezien zoonlief bij zijn moeder bleef, was er dus een camera voor haar.

Het resultaat is te zien op sportbetuwe.

Afbeelding

Hoeveel handtekeningen heeft ze nog verzamelt bij de showstart? :P
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden