WRC Deutschland 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » zo aug 13, 2006 18:06

Gebeurde een paar keer dat ik iemand aan de telefoon had en dat die klere toeters afgingen. Meteen afschaffen, die onzin.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo aug 13, 2006 18:08

HakunaMatata schreef:
Holkers schreef:
Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsroute :twisted: Het voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken. :roll: Als je zelf risicos wil nemen oke maar breng er geen andere mee in gevaar.

Als je nog meer te klagen hebt, ga je maar ergens anders zeuren.

Het was ik toevallig die afgesneden werd door deze meneer. Nu ben ik niet zo schrikachtig aangelegt en zit ik elke week behoorlijk wat uurtjes in mijn auto maar ik kan toch vertellen dat het niet fijn is op zo'n bosweggetje gesneden te worden door een evo.
Ik ga graag rallykijken maar ik vind het ook fijn om na afloop weer gewoon zelf en gezond weer naar huis te kunnen rijden.

En op de openbare weg tussen de proeven door hebben deze heren zich dus bovendien ook gewoon de verkeersregels te houden. Met zulk aso gedrag heb ik niet veel op en als jij dit gezeur vindt mag het lijden dat je zelf gesneden wordt op een smalle weg met bomen en hellingen.

De groeten

eckhaus rijd op de verbindings route harder dan op de proef.
V.D.G Rally team

Berichtdoor nkroeze » zo aug 13, 2006 18:09

V.D.G Rally team schreef:
HakunaMatata schreef:
Holkers schreef:
Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsroute :twisted: Het voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken. :roll: Als je zelf risicos wil nemen oke maar breng er geen andere mee in gevaar.

Het was ik toevallig die afgesneden werd door deze meneer. Nu ben ik niet zo schrikachtig aangelegt en zit ik elke week behoorlijk wat uurtjes in mijn auto maar ik kan toch vertellen dat het niet fijn is op zo'n bosweggetje gesneden te worden door een evo.
Ik ga graag rallykijken maar ik vind het ook fijn om na afloop weer gewoon zelf en gezond weer naar huis te kunnen rijden.

En op de openbare weg tussen de proeven door hebben deze heren zich dus bovendien ook gewoon de verkeersregels te houden. Met zulk aso gedrag heb ik niet veel op en als jij dit gezeur vindt mag het lijden dat je zelf gesneden wordt op een smalle weg met bomen en hellingen.

De groeten

Goh grappig, ik ken ook rallyrijders die alleen maar zeuren maar geen proeven rijden...
nkroeze

Berichtdoor Jan » zo aug 13, 2006 18:13

Ten 1e wil ik vader en zoon Nortier bedanken voor het geweldige weekend wat ik heb gehad met hun!

Het was de eerste WK rally voor mij, en wat voor 1, donderdag al bij de Skakedown, en voor de rest 3 dagen rally van het hoogste niveau.

Het weer was het hele weekend super op ene kleine bui na op vrijdagmiddag maar die vile te overleven. Het camperen in de tent ging dus ook goed behalve vanacht toen Martin en ik op boomschors sliepen wat niet de bedoeling was, Martin zal hierdoor Amsterdam niet kunnen navigeren vanwege de slechte toestand van z'n rug :wink:

KP St. Wendel was ook super, stonden daar bij de start waar je 2 bochten perfect kon overzien en sommigen de 2 bochten in 1 drift namen. Helaas kwamen we hier voor het eerst en het laatst in de rally 2 zeer onsympathieke Nederlanders tegen die meenden met een zonnetje toch hun parasol te moeten opzetten pal voor het hek tegen de regen ( :o )zodat er zeker 3 plaatsen open bleven waar niemand kon staan. Nadat ik netjes had gevraagd of we daar mochten filmen en foto's maken, kwamen we er vanaf met de uitspraak dat we maar ergens anders moesten gaan staan zodat ik dan foto's kon maken voor mijn plakboek :roll: Beetje jammer, maar zulke mensen heb je dus ook...

We hebben ons toen maar er tussen gedrukt omdat het verder overvol was en 5 minuten later, jawel, kwamen er weer 2 Nederlanders aan, en toen die vroegen of ze er mochten staan werd de parasol wel ingeklapt :shock:

Toen hebben Martin en ik maar uit volle borst op de Pirelli Toeters geblazen als de Nederlanders aan de start verschenen, dit werd ons meerdere malen niet in dank afgenomen maar Martin en ik trokken ons daar niets van aan en bliezen mooi verder :mrgreen:

Kortom een weekend met vele belevenissen vanwaar ik de helft nog niet hebt genoemd, maar het was super!

De foto's komen in de loop van de week online, heb er nogal wat gemaakt waaronder zeer mooie... 8)
Jan

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo aug 13, 2006 18:13

Super 1600 schreef:Weer even terug naar de topic!
Een verdiende overwinning voor Loeb en toch opvallend dat die Xsara het zo fantastisch doet. Jammer dat Sordo teamorders kreeg, maar het is niet anders. Gronholm doet het netjes en Gardemeister doet het opvallend goed. Maar ik denk dat het ook grotendeels ligt aan die goede Xsara. Stohl wordt netjes vijfde voor Aigner, die pas voor het eerst dit seizoen iets laat zien in de Skoda. Kopechy bewijst met zijn 7e plaats en scratch dat de Fabia WRC wel potentieel heeft maar dat het er niet altijd uitkomt. De nederlanders hebben het netjes gedaan. Wevers knap bij de eerste 13 voor Poulsen, die overigens toch wel vaak sneller was.
Van Eldik viel mij een beetje tegen, maar hij weet wel te finishen met een flinke pak schade. De groep-N rijders lieten zich goed zien helaas gaan finish voor Bijvelds en van de Heuvel.

Hoezo eldik vald je tegen ga er zelf maar eens aan beginnen ,hoeveel wedstrijd ervaring heeft ie met een wrc en dan nog in het buitenland. Wat had je verwacht dat ie bij de eerste tien reed. Laat hem dit jaar spelen met de subaru dan kijk volgend seizoen nog maar eens een keer kijken wat je er dan van vind.
V.D.G Rally team

Berichtdoor Sevius » zo aug 13, 2006 18:16

Jan schreef:Het camperen in de tent ging dus ook goed behalve vanacht toen Martin en ik op boomschors sliepen wat niet de bedoeling was, Martin zal hierdoor Amsterdam niet kunnen navigeren vanwege de slechte toestand van z'n rug :wink:

Hahahaha LOL

Moet denk ik net goedkomen voor Amsterdam hoor :D
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo aug 13, 2006 18:16

nkroeze schreef:
HakunaMatata schreef:
Holkers schreef:

De groeten

Goh grappig, ik ken ook rallyrijders die alleen maar zeuren maar geen proeven rijden...

ben jij daar 1 van :wink:
V.D.G Rally team

Berichtdoor nkroeze » zo aug 13, 2006 18:23

nkroeze schreef:
HakunaMatata schreef:
Holkers schreef:

De groeten

Volgens mij niet....
nkroeze

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo aug 13, 2006 18:29

nkroeze schreef:
nkroeze schreef:
HakunaMatata schreef:
Holkers schreef:

De groeten

Volgens mij niet....

je hebt mail
V.D.G Rally team

Berichtdoor HakunaMatata » zo aug 13, 2006 18:42

Holkers schreef:
HakunaMatata schreef:Jawel, het was genieten daar bij onze oosterburen. Ook nog wel een aantal leuke plaatjes gemaakt maar ik moet ze nog wat uitzoeken.
Het waren weer een paar dagen van rallysport op het scherpst van de snede!

mooi. zullen we het dan daar maar over gaan hebben ;)

Er staan een aantal plaatjes in het fototopic nu!
HakunaMatata

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo aug 13, 2006 18:54

[quote="Erik"]Zijn er vannacht meer mensen zwetend wakker geworden na een nachtmerrie over Pirelli-toeters.....? :?
Vreselijk zeg, onderdeel van het beleven van de rallysport is ook het horen van het geluid van de auto`s. Op de Panzerplatte was het enige wat je hoorde zo`n 5000 toeters zodra er een auto in zicht kwam. Denk dat ik straks m`n pirelli`s onder de auto vandaan haal en ze ritueel ga verbranden...als onderdeel van het verwerkinsproces zeg maar..

als ze nu elke man eens een Pirelli-vrouwtje meegaven dan waren we nu dat klote-getoeter vergeten :lol:
mr_nice_guy73

Berichtdoor mr_nice_guy73 » zo aug 13, 2006 19:04

Super 1600 schreef:Weer even terug naar de topic!
Een verdiende overwinning voor Loeb en toch opvallend dat die Xsara het zo fantastisch doet. Jammer dat Sordo teamorders kreeg, maar het is niet anders. Gronholm doet het netjes en Gardemeister doet het opvallend goed. Maar ik denk dat het ook grotendeels ligt aan die goede Xsara. Stohl wordt netjes vijfde voor Aigner, die pas voor het eerst dit seizoen iets laat zien in de Skoda. Kopechy bewijst met zijn 7e plaats en scratch dat de Fabia WRC wel potentieel heeft maar dat het er niet altijd uitkomt. De nederlanders hebben het netjes gedaan. Wevers knap bij de eerste 13 voor Poulsen, die overigens toch wel vaak sneller was.
Van Eldik viel mij een beetje tegen, maar hij weet wel te finishen met een flinke pak schade. De groep-N rijders lieten zich goed zien helaas gaan finish voor Bijvelds en van de Heuvel.

Hoezo eldik vald je tegen ga er zelf maar eens aan beginnen ,hoeveel wedstrijd ervaring heeft ie met een wrc en dan nog in het buitenland. Wat had je verwacht dat ie bij de eerste tien reed. Laat hem dit jaar spelen met de subaru dan kijk volgend seizoen nog maar eens een keer kijken wat je er dan van vind.

je mag idd wat meer verwachten van Mark van Eldik. Als je zo'n nieuwe gespecificeerde sub hebt met zoveel ondersteuning dan mag je de lat zeker wel wat hoger leggen. De groep N moet je toch op zijn minst voorblijven dacht ik of niet?
mr_nice_guy73

Berichtdoor topsport » zo aug 13, 2006 19:10

Wij stonden op de Platte bij de Maiwald Brücke en ik moet zeggen (gelukkig) niks geen last gehad van zgn. Pirelli toeters.
Het verhaal werd daar heel leuk bij elkaar gepresenteerd door de Belgische speaker Jean-Paul Klinkers. (Ieper en BHV)
Op Bosenberg 2 wel wat toetertjes gehoord maar was alleen bij de toppers die voorbij kwamen.
topsport

Berichtdoor MartijnS » zo aug 13, 2006 19:12

Ik vind het wel wat hebben hoor al die toeters! :)
Heb niet bij een punt gestaan waar er honderden stonden te toeteren of zo, maar een stel toeters vind ik niet erg :lol:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Sevius » zo aug 13, 2006 19:15

K vond die toeters anders wel ok... Niet dat iedereen de hele tijd had meoten toeteren zoals nu het geval was, dat was best irritant :D

Maar we konden iig van ons laten horen toen er Nederlanders voorbij kwamen :wink:
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden