Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
HakunaMatata schreef:Holkers schreef:Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsrouteHet voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken.
Als je zelf risicos wil nemen oke maar breng er geen andere mee in gevaar.
Als je nog meer te klagen hebt, ga je maar ergens anders zeuren.
Het was ik toevallig die afgesneden werd door deze meneer. Nu ben ik niet zo schrikachtig aangelegt en zit ik elke week behoorlijk wat uurtjes in mijn auto maar ik kan toch vertellen dat het niet fijn is op zo'n bosweggetje gesneden te worden door een evo.
Ik ga graag rallykijken maar ik vind het ook fijn om na afloop weer gewoon zelf en gezond weer naar huis te kunnen rijden.
En op de openbare weg tussen de proeven door hebben deze heren zich dus bovendien ook gewoon de verkeersregels te houden. Met zulk aso gedrag heb ik niet veel op en als jij dit gezeur vindt mag het lijden dat je zelf gesneden wordt op een smalle weg met bomen en hellingen.
De groeten
V.D.G Rally team schreef:HakunaMatata schreef:Holkers schreef:Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsrouteHet voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken.
Het was ik toevallig die afgesneden werd door deze meneer. Nu ben ik niet zo schrikachtig aangelegt en zit ik elke week behoorlijk wat uurtjes in mijn auto maar ik kan toch vertellen dat het niet fijn is op zo'n bosweggetje gesneden te worden door een evo.
Ik ga graag rallykijken maar ik vind het ook fijn om na afloop weer gewoon zelf en gezond weer naar huis te kunnen rijden.
En op de openbare weg tussen de proeven door hebben deze heren zich dus bovendien ook gewoon de verkeersregels te houden. Met zulk aso gedrag heb ik niet veel op en als jij dit gezeur vindt mag het lijden dat je zelf gesneden wordt op een smalle weg met bomen en hellingen.
De groeten
eckhaus rijd op de verbindings route harder dan op de proef.
Super 1600 schreef:Weer even terug naar de topic!
Een verdiende overwinning voor Loeb en toch opvallend dat die Xsara het zo fantastisch doet. Jammer dat Sordo teamorders kreeg, maar het is niet anders. Gronholm doet het netjes en Gardemeister doet het opvallend goed. Maar ik denk dat het ook grotendeels ligt aan die goede Xsara. Stohl wordt netjes vijfde voor Aigner, die pas voor het eerst dit seizoen iets laat zien in de Skoda. Kopechy bewijst met zijn 7e plaats en scratch dat de Fabia WRC wel potentieel heeft maar dat het er niet altijd uitkomt. De nederlanders hebben het netjes gedaan. Wevers knap bij de eerste 13 voor Poulsen, die overigens toch wel vaak sneller was.
Van Eldik viel mij een beetje tegen, maar hij weet wel te finishen met een flinke pak schade. De groep-N rijders lieten zich goed zien helaas gaan finish voor Bijvelds en van de Heuvel.
Jan schreef:Het camperen in de tent ging dus ook goed behalve vanacht toen Martin en ik op boomschors sliepen wat niet de bedoeling was, Martin zal hierdoor Amsterdam niet kunnen navigeren vanwege de slechte toestand van z'n rug![]()
nkroeze schreef:V.D.G Rally team schreef:HakunaMatata schreef:Holkers schreef:Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsrouteHet voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken.
De groeten
Goh grappig, ik ken ook rallyrijders die alleen maar zeuren maar geen proeven rijden...
V.D.G Rally team schreef:nkroeze schreef:V.D.G Rally team schreef:HakunaMatata schreef:Holkers schreef:Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsrouteHet voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken.
De groeten
Goh grappig, ik ken ook rallyrijders die alleen maar zeuren maar geen proeven rijden...
ben jij daar 1 van
nkroeze schreef:V.D.G Rally team schreef:nkroeze schreef:V.D.G Rally team schreef:HakunaMatata schreef:Holkers schreef:Jacques81 schreef:Euh en dan feliciteer ik eckhaus met zijn geweldige rijstel op de verbindingsrouteHet voorbeeld, lekker in halen bij onoverzichtelijke stukken en dan een tegenligger tegenkomen en dan de voorganger allemaal lekker snijden dan of in de kant drukken.
De groeten
ben jij daar 1 van
Volgens mij niet....
Holkers schreef:HakunaMatata schreef:Jawel, het was genieten daar bij onze oosterburen. Ook nog wel een aantal leuke plaatjes gemaakt maar ik moet ze nog wat uitzoeken.
Het waren weer een paar dagen van rallysport op het scherpst van de snede!
mooi. zullen we het dan daar maar over gaan hebben
V.D.G Rally team schreef:Super 1600 schreef:Weer even terug naar de topic!
Een verdiende overwinning voor Loeb en toch opvallend dat die Xsara het zo fantastisch doet. Jammer dat Sordo teamorders kreeg, maar het is niet anders. Gronholm doet het netjes en Gardemeister doet het opvallend goed. Maar ik denk dat het ook grotendeels ligt aan die goede Xsara. Stohl wordt netjes vijfde voor Aigner, die pas voor het eerst dit seizoen iets laat zien in de Skoda. Kopechy bewijst met zijn 7e plaats en scratch dat de Fabia WRC wel potentieel heeft maar dat het er niet altijd uitkomt. De nederlanders hebben het netjes gedaan. Wevers knap bij de eerste 13 voor Poulsen, die overigens toch wel vaak sneller was.
Van Eldik viel mij een beetje tegen, maar hij weet wel te finishen met een flinke pak schade. De groep-N rijders lieten zich goed zien helaas gaan finish voor Bijvelds en van de Heuvel.
Hoezo eldik vald je tegen ga er zelf maar eens aan beginnen ,hoeveel wedstrijd ervaring heeft ie met een wrc en dan nog in het buitenland. Wat had je verwacht dat ie bij de eerste tien reed. Laat hem dit jaar spelen met de subaru dan kijk volgend seizoen nog maar eens een keer kijken wat je er dan van vind.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten