Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ErikvanH schreef:Hoi Jan,
5452 GM Opel/Vauxhall Astra-F GSi/GTE 16V 1998 1998 01-02-1992 31/12/2004 31/12/2008 groep-A/-N A-7
5452 N GM Opel/Vauxhall Astra-F GSi/GTE 16V 1998 1998 01-02-1992 31/12/2004 31/12/2008 groep-A/-N N-3
http://www.knafrallysport.nl/documenten/2006/2006T%20Uithomlijst%205400-5499.PDF
Gr, Erik
Momenteel zijn er aardig wat rallyteams actief in een Opel Astra (waaronder wij zelf) en hebben enkele andere rallyteams zoals Rallyteam Borgers en Rallyteam Faes nog Opel Astra's klaar staan voor de verhuur in de klasse N3.
Niels van de Poll schreef:Momenteel zijn er aardig wat rallyteams actief in een Opel Astra (waaronder wij zelf) en hebben enkele andere rallyteams zoals Rallyteam Borgers en Rallyteam Faes nog Opel Astra's klaar staan voor de verhuur in de klasse N3.
De astra van het Fabory rallyteam is nu ook eventueel te koop......
Mivali schreef:Ja, goed idee hoor zo'n Astra cup...dan doen we gelijk ook een Evo 5 cup, Evo 6 cup, EVO 8 cup, en voor de winnaar zingen we dan allemaal in koor: Nederland die heeft de cup, die mooie cup van goud! Wow wat een bijzonder idee...moeten we echt gaan doen!
Trouwens, voor de dames equipes die dan meedoen doen we dan nog een AA cup, en voor de meer rondborstige dames ook nog een DD-cup, ja ik schud ze zo uit mijn mouw...! Dat wordt spannend tijdens de techn. keuring!
Oh ja, en dan voortaan tijdens de rally om 16.00u precies, iedereen gratis soep!
Uiteraard.......... CUP-a soep!
Alsjeblieft, het sterft al van de cups, nu even kappen....
Campos schreef:Mivali schreef:Ja, goed idee hoor zo'n Astra cup...dan doen we gelijk ook een Evo 5 cup, Evo 6 cup, EVO 8 cup, en voor de winnaar zingen we dan allemaal in koor: Nederland die heeft de cup, die mooie cup van goud! Wow wat een bijzonder idee...moeten we echt gaan doen!
Trouwens, voor de dames equipes die dan meedoen doen we dan nog een AA cup, en voor de meer rondborstige dames ook nog een DD-cup, ja ik schud ze zo uit mijn mouw...! Dat wordt spannend tijdens de techn. keuring!
Oh ja, en dan voortaan tijdens de rally om 16.00u precies, iedereen gratis soep!
Uiteraard.......... CUP-a soep!
Alsjeblieft, het sterft al van de cups, nu even kappen....![]()
Maar je hebt wel gelijk, het is prima zo. Nog meer en het is echt overkill!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten