BHV Expogroep Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor leor888 » zo jul 09, 2006 21:27

erikjan schreef:wat dat betreft vind ik de BHV-site qua resultaat-weergave goed qua standen, maar inderdaad wat minder qua berichtgeving qua uitvallers enzo...

maar er moet natuurlijk altijd ruimte voor verbetering blijven !

als thuisblijver kon ik dit weekend prachtig het wedstrijdverloop volgen, en da's ook een compliment waard.

Promoot jij nou om in het vervolg thuis te blijven om het verloop goed te weten?

Ik zou hiervoor liever een info auto inzetten. En nog iets actuelere rallyradio.

Want hoewel deze nog niet is genoemd: suc6fm was hele dag goed aanwezig in de ether. Helaas hadden de dj's geen idee waar ze het over hadden, maar dat is dan weer een verbeterpunt zullen we maar zeggen.
leor888

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jul 09, 2006 21:32

Jan,

Vandaag toevallig nog met een Australiër :D gesproken en toen kwam dit ook ter sprake. Zoals je weet neem ik (net als jij) normaal gesproken geen blad voor de mond (sorry, toetsenbord) als ik mijn mening geef. Dat kan in opbouwend kritische vorm zijn en dat kan in complimenteuze vorm zijn. In dit geval ga ik volledig met je mee vanuit het oogpunt van toeschouwer. De discussie over inschrijfgeld gaat aan mij als niet meer teamlid etc voorbij.

De mensen die al wat langer meelopen en ook al jaren in het buitenland rally's gaan kijken zijn wel gewend om entree casu quo een vergoeding te betalen. Wat dat aangaat is rallyminnend (?) Nederland jarenlang verwend geweest. Sommige organisatoren rekenden helemaal niks, noppes, nada. Anderen vroegen bij wijze van spreke een vergoeding voor het zwart wit kopie dat je kreeg waarop de deelnemerslijst en een proevenoverzicht stond. Dat was pak 'm beet een jaar of 15 terug bij onze zuiderburen en ook bij onze oosterburen al heel anders. Ik betaalde toen al met plezier, want je had er een dag, of in het geval van bijvoorbeeld de Condroz, Huensrueck etc. een paar dagen veel leut voor.

De fout die de BHV organisatie in mijn ogen heeeft gemaakt, is dat bij de introductie van entreegelden gelijk hoog in de boom is gegaan in vergelijk met de periode daarvoor. Daarnaast heb ik mij altijd verbaasd over de onderbouwing die jullie daarvoor gaven. Ik ben het even kwijt hoe die ook al weer was, maar die was zo omslachtig en wazig, dat je op die manier mensen reden tot zeiken geeft. Gewoonweg in een eerder stadium trapsgewijs opbouwen was misschien een betere optie geweest en wellicht was daardoor het gat in de begroting niet zo groot geworden waardoor nu toch wel een stevige entree wordt gevraagd. Maar goed, achteraf kijk je een koe in zijn kont.
Ton Van Spanje

Berichtdoor erikjan » zo jul 09, 2006 21:33

leor888 schreef:
erikjan schreef:wat dat betreft vind ik de BHV-site qua resultaat-weergave goed qua standen, maar inderdaad wat minder qua berichtgeving qua uitvallers enzo...

maar er moet natuurlijk altijd ruimte voor verbetering blijven !

als thuisblijver kon ik dit weekend prachtig het wedstrijdverloop volgen, en da's ook een compliment waard.

Promoot jij nou om in het vervolg thuis te blijven om het verloop goed te weten?

Ik zou hiervoor liever een info auto inzetten. En nog iets actuelere rallyradio.

Want hoewel deze nog niet is genoemd: suc6fm was hele dag goed aanwezig in de ether. Helaas hadden de dj's geen idee waar ze het over hadden, maar dat is dan weer een verbeterpunt zullen we maar zeggen.

ik ga natuurlijk liever live naar een rally, en dan een zender als Delta FM bij de hand om op de hoogte te blijven !!

een informatieauto is ook nuttig, maar bijna altijd te snel voorbij...

ik bedenk me ineens iets:

bij elke baanpost een goede luidsprekerinstallatie (of een vette getto-blaster :wink: ) met daarop een INFORMATIEVE zender als Delta FM !!

hoeft niet zoveel te kosten denk ik ....
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor jos kerremans » zo jul 09, 2006 21:34

Ik denk dat Ad Smits zich niet officieel heeft afgemeld als uitvaller en dan is de info naar de organisatie inderdaad niet compleet.
jos kerremans

Berichtdoor Jan 8x » zo jul 09, 2006 21:43

Ja Ton die Australier heb ik ook gesproken. Ik vind dat hij ook al echt zo'n Flying Docters kop begint te krijgen!

Over de hoogte kan ik weinig zeggen; ik ga niet over de kas en ik weet al helemaal niet hoe destijds entree is gemotiveerd. Ik weet wel dat ik daar destijds al een berg onzin over heb gelezen. Klok en klepel verhalen breed uitgemeten!

Overigens om op Jos te reageren. Ik ken de laatste stand uit de rekenkamer niet. Ik kwam Ad Smits echter op de verbinding na Wouwse Plantage 1 (net voor de brug bij de snelweg) tegen. Beide heren zaten in het gras met de auto met de kap open ... Dat beloofde niet veel goeds!
Jan 8x

Berichtdoor Berto » zo jul 09, 2006 21:46

Beste Jan de Wit,

Hulde.

Ik ben blij met de uitleg van een terzake deskundig persoon.

Daarmee hoop ik, dat deze (voor mij alleszins) vruchteloze discussie ten einde wordt gebracht.

Ik hoop dus ook geen discussies meer te lezen over hoge inschrijfgelden, entreegelden e.d.

JE HOEFT HIER NIET OP HET FORUM TE KIJKEN! is dan wellicht een te verwachten antwoord, maar DAT wil ik juist wel graag.

Ik ben alleen de mening toegedaan, dat we de organisatoren en officials van onze geliefde sport beter een hart onder de riem kunnen steken voor het vele werk dat ze verrichtten, dan dat we ze telkensmale aanvallen op wat wij als onvoorkomelijkheden cq te grote uitgaven beschouwen, terwijl we niet terzake kundig zijn.

Heren en dames officials en organisatoren: keep up the ferry good work!!
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor SylviaVisser » zo jul 09, 2006 21:51

Dank u :wink:

Maar om toch nog even te zeiken, je mag dit overslaan ... het was duidelijk genoeg dat de entree aan de hoge kant was. Ik kan me de tijd nog heugen dat het dringen was op Borchwerf, dat was nu zeker niet zo. Ik denk zelfs dat de bezoekers aantallen zijn tegen gevallen.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Holkers » zo jul 09, 2006 21:51

Zullen we het voor de verandering eens hebben over de mooie wedstrijd?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Berto » zo jul 09, 2006 21:55

Holkers schreef:Zullen we het voor de verandering eens hebben over de mooie wedstrijd?

Doen we! :D
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor jos kerremans » zo jul 09, 2006 21:58

Bij Ad was op de laatste proef na Achtmaal de aandrijfas linkervoor gebroken en na de reparatie zijn de andere kant van dezelfde as de bouten afgebroken waar hij op de flens gemonteerd zit. Voor meer info zie in de loop van de week onze site. www.alfaglasracingteam.nl
jos kerremans

Berichtdoor Wolter » zo jul 09, 2006 22:00

RScosworth schreef:entreegeld ben ik het mee eens, veel minder last van die mongolen die niet weten wat ze doen.
verder vond ik het overduidelijk dat het vrijwilligerswerk was; half dementen bejaarden die me uit de vipparkeerplaats wilde sturen omdat ze de drie letters niet zagen op mn kaart.

:roll:
Wolter

Berichtdoor cellie » zo jul 09, 2006 22:00

Holkers schreef:Zullen we het voor de verandering eens hebben over de mooie wedstrijd?

mee eens,was prachtig dit jaar :D
alleen jammer dat we zijn uitgevallen :cry:
cellie

Berichtdoor Holkers » zo jul 09, 2006 22:01

Wolter schreef:
RScosworth schreef:entreegeld ben ik het mee eens, veel minder last van die mongolen die niet weten wat ze doen.
verder vond ik het overduidelijk dat het vrijwilligerswerk was; half dementen bejaarden die me uit de vipparkeerplaats wilde sturen omdat ze de drie letters niet zagen op mn kaart.

:roll:

En daarom zijn sommige VIP's zwaar irritant. VIP betekend niet meteen dat je koning bent.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor RScosworth » zo jul 09, 2006 22:07

Holkers schreef:En daarom zijn sommige VIP's zwaar irritant. VIP betekend niet meteen dat je koning bent.

ik vond die 100 euro voor die paar uur dat ik daar ben toch vrij royaal :roll:
RScosworth

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo jul 09, 2006 22:09

RScosworth schreef:
Holkers schreef:En daarom zijn sommige VIP's zwaar irritant. VIP betekend niet meteen dat je koning bent.

ik vond die 100 euro voor die paar uur dat ik daar ben toch vrij royaal :roll:

Die beslissing heb je zelf genomen en ontheft je niet gelijk van het fatsoen om ouderen het leven wat makkelijk te maken.
Ton Van Spanje

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden